Ipswich +EB-vitser
Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 08:31

UK-usual suspect = opmærksomhedssøgende luderkunde?

Havde jeg ikke været Nørrebro-bums, var jeg næppe blevet
justitsmyrdet som blufærdighedskrænker.

Blandt de mange debat-output fra mig, som kan have bidraget,

Er,

at jokke på kvindesagens ønske om luderkundekriminalisering på TV,
hvad jeg vistnok er eneste dansker der har gjort.

Den britiske 37-årige supermarkeds-flaskedreng har nydt sine 15
minutters berømmelse de seneste dage, med at omtale sit naturlige
hjælpsomme forhold til nogle af Ipswichs glædespiger på en
tilsyneladende ærlig og for mange sympativækkende måde.

Det er at jokke på ømme feminist-tær om, at lykkelig-luder-er-myte

Måske det er grunden til, at han er varetægtsfængslet.

Politi er ansat til at holde med det bedre borgerskab, fx
prostitutions-moralister, autonom-forældre, og de der lever af
muslimimporten.

Politi er ikke så upartiske og saglige, som vi alle ønsker de skal
være, og som mange naivt tror.

Da jeg var i TV som modspil til SFs ønske om straf til mandlige
købesex-forbrugere, citerede jeg Adam Smith "Mennesket er et
byttehandlende dyr" og Dave Letterman LateShow-replikken:

"Det bedste ved mit sexliv er at forhandle om prisen".

En vits fra den ny bog med EB-side2-tegneserien "Og det var Danmark"
viser en bums, der til en politimand ved stationens skranke siger

"Jeg hører at I søger efter en mand i 30 årsalderen, alm af bygning ,
omkring 70 kg, 160 cm høj og mellemblond hår med sygelig trang til at
voldtage unge piger -

- jeg vil bare sige, at det job vil jeg gerne søge"

(NB de fine EB-vitser er næsten alle adapteret fra udenlandske ,
langtmere professionelle aviser.)