Teatralsk BZ
Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 07:10

På taget har de nu en vejspærringsdims af træ hvorpå pigtråd er
fæstet(tre meterlange decimeterkvadrat bjælkestumper i rette vinkler)
De uprofessionelle autonome laver altså skuespil for folket og
barikadebygning på et hustag er jo ikke i stand til at forebygge
helikopterlanding eller andet
Hvad skal man hindre bilgennemkørsel for på tag for?

BZ hævder i Politiken idag at DE VAR DE PROFESSIONELLE og politiet var
amatører

Det er vås - og måske en ekstra grund til at påstætte elektronisk
fodlænke på alle disse asociale unge, der forsøger at overtrumfe et
voldsmonopol der bør være hos staten og kun der.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 11:11

Bo Warming wrote:
> Hvad skal man hindre bilgennemkørsel for på tag for?

Den ser fucking cool ud den barrikade på taget :) derfor!

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 12:05

> Den ser fucking cool ud den barrikade på taget :) derfor!

Jeg tænkte nok at falskhed og skuespil for folket er
the name of the game

Denne gennemførte uprofesionalisme er uskadelig - at man ønsker at
gøre flest mulig nørrebroere uluykkelige ved tyveri og hærværk er
værre.

Hvad er formålet? At det ser "fucking cool" ud med glasskår og anden
efterlignelse af nazisternes krystalnat?

TV2 viste at de hætteklædte hjalp lidt med at feje glasskår op ved een
butik, dagen efter

Forklar professionalismen i denne selvmodsigelse.

Har diktator Adam beordret at medierne skal forvirres ved at pludselig
er der ikke lutter ondskab og sadisme i BZ?

Ved Jægergsborggade stopppede demoen op for at kyle medbragte brosten
gemmen læskur ved busstop, så pensionisterne i kvarteret rigtig kan
fryse mens de venter på bussen. Hvad er den dybere mening i denne
charmeoffensiv?

Hvis politiet ikke havde drevet demoen tilbage og hindret at den nåede
Christiania, hvad skulle læsset af medbragt tungt kasteskyts så havde
været brugt til - at bygge en pyramide? At ødelægge den forhadte
busterminal på Rådhuspladsen?

"If he has no other burden, he'll take up a load of stones".
Malay Proverb

Glistrups politik havde været en velgerning for netop disse unge, som
er så vilde med at slæbe rygsækfulde af sten rundt i byen, fordi de
aldrig har haft et JOB , hvor de gjorde gavn ved at bruge deres
muskler

Med lavt skattetryk havde gode job til de unge været skabt

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 12:24

> Den ser fucking cool ud den barrikade på taget :) derfor!

Altså - intet er hvad de foregiver at være i BZ-miljøet

Jeg foreslår at politiet kræver forbud mod at lastbiler følger med
vandrende folkeoptog-demo.

Naturligvis var den virkelig mening med lastbilerne slet ikke at heppe
op med rockmusik, men at transportere halve tons af store brosten,
hvormed HitlerJugend fra Berlin kunne smadre ruder

15 butikker har fået smadret ruder og een er blevet plyndret dvs der
ikke kun er skabt revner i ruderne men passagemulighed for mennesker.

På mine cykelture har jeg kun set revnede ruder (med mange ruder) og
Røverkøb-Malerbutikken har fået afbrændt megen maling - hvor mon
plyndring er sket

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 17:11

Bo Warming wrote:
> Naturligvis var den virkelig mening med lastbilerne slet ikke at heppe
> op med rockmusik, men at transportere halve tons af store brosten,
> hvormed HitlerJugend fra Berlin kunne smadre ruder

lastbilerne? hvilke lastbiler? der var en lille ladbil med et anlæg
på, og en del flasker med vand.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 18-12-06 11:54

Hans Joergensen skrev:

> Den ser fucking cool ud den barrikade på taget :) derfor!

For folk med forstand på andet end primitive abe- territorialkampe, er
den somend blot lattervækkende -

Bruun.