Min Nabo`s bil er smadret for tusinder af ~
Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 13:20

En voksen mand. Står der og tudbrøler - ingen forsikring på hans
bil. Den er overhældt med maling.
Ruderne er knuste. Maling ind i kabinen. Buler overalt.

Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til
arbejdet. Hvad skal han gøre -

Mand dog, hvor er jeg gal, nu :-/

regards Bruun

Fra : N_B_DK

Dato : 17-12-06 13:32

In news:1166357994.645139.3420@16g2000cwy.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> typed:
> En voksen mand. Står der og tudbrøler - ingen forsikring på hans
> bil. Den er overhældt med maling.
> Ruderne er knuste. Maling ind i kabinen. Buler overalt.

Mon ikke folk før eller siden tager sagen i egen hånd, folk har det med at
gå amok, når de presses hårdt nok, dette gælder også alm mennesker, stod
folk sammen, havde rotterne været ude længe.

Men trist det går ud over civile og deres ejendomme, næ indsæt militæret nu,
og få det hus rømmet, og hvis faderhuset vil have det revet ned, gøres det
kvit og frit i samme omgang.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Rea721

Dato : 17-12-06 13:38

Patruljen, skrev noget i stil med:

> Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til
> arbejdet. Hvad skal han gøre -

Hvis du spørger Kim Larsen eller Hans, skal han sende regningen til Ruth
eller Kbh's kommune, da det er deres skyld. De unge har haft et legitimt
behov for at få afløb for deres følelser og det må vi respekterer i et
demokratisk samfund.

Fat det dog.......det er ikke de unges skyld.

..
..
..
..
..
[sarkasme off]

Jeg håber at politiet seriøst sætter hårdt mod hårdt.....seriøst-hårdt, når
ungeren skal rydes. Eneste alternativ.....er at kommunen stiller et andet
hus til rådighed og bøllerne accepterer.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : John Doe

Dato : 17-12-06 17:39

Rea721 wrote:
> Eneste alternativ.....er at kommunen
> stiller et andet hus til rådighed

Vestre Fængsel ville være et godt hus for voldspsykopaterne.

Fra : Jim

Dato : 17-12-06 18:02

"John Doe" <spamfighter@boxbe.com> skrev i en meddelelse

> Vestre Fængsel ville være et godt hus for voldspsykopaterne.

Det er allerede fyldt op med muahmsere.
Horsens er jo ikke længere i brug, men det kan det jo blive.

Fra : John Doe

Dato : 17-12-06 18:09

Jim wrote:
> Det er allerede fyldt op med muahmsere.

Ikke noget problem. Voldspsykopaterne elsker jo kollektivismen så de har
sikkert ikke noget imod at være 10-15 stk. i hver celle.

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:53

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Horsens er jo ikke længere i brug, men det kan det jo blive.

Der er jo også fængslet på Kastellet, samt Kronborgs kasematter.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 06:33

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Der er jo også fængslet på Kastellet, samt Kronborgs kasematter.

Der kan være ti i en telefonbox og mere end 300 i en skurvogn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-12-06 12:18

On Sun, 17 Dec 2006 17:38:50 +0100 "John Doe" <spamfighter@boxbe.com>
sent the following smoke signals:

>Vestre Fængsel ville være et godt hus for voldspsykopaterne.

Giv dem Prom Kemi...

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-12-06 18:16

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> On Sun, 17 Dec 2006 17:38:50 +0100 "John Doe" <spamfighter@boxbe.com>
> sent the following smoke signals:

> Giv dem Prom Kemi...

Nå, så hellere Vestforbrændigen.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Rea721

Dato : 18-12-06 20:27

"Peter Bjørn Perlsø", skrev noget i stil med:

> Nå, så hellere Vestforbrændigen.

Hva den af, er du et miljøsvin?....de ska på kommune-kemi med alt det metal
:)

Fra : Alucard

Dato : 18-12-06 22:59

On Mon, 18 Dec 2006 20:27:20 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>Hva den af, er du et miljøsvin?....de ska på kommune-kemi med alt det metal
>:)

Du kan tro nej...

Vi vil fandeme ikke have det lort til "Danmark"...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 13:54

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Ruderne er knuste. Maling ind i kabinen. Buler overalt.
>
> Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til

Der ser du niveauet af respekt for ejendomsretten på Nørrebro!

Fra : Fjollefrans

Dato : 17-12-06 14:19

[...]

Mon ikke det ville være smart for din nabo og kontakte en advokat ?
http://www.ecolaw.dk/

- FF

Fra : El Trabajador

Dato : 17-12-06 19:13

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i

> [...]
>
> Mand dog, hvor er jeg gal, nu :-/
>
> regards Bruun
>
> Mon ikke det ville være smart for din nabo og kontakte en advokat ?

Så bliver han da bare endnu mere fattig, end han allerede er blevet.
--
El Trabajador

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:56

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> wrote in

> http://www.ecolaw.dk/

Her er, hvad Fuldschank og Line Barfoed skriver om deres virke (fra
siden):

----------
Om Advokatfirmaet
Hvad vi gør:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec
porttitor, tellus a iaculis malesuada, eros ipsum aliquet velit, at
malesuada mi felis at est. Cras non quam sed nibh ullamcorper ornare.
Duis vehicula faucibus lorem. Donec et ligula eget libero facilisis
pretium. Curabitur sed felis vitae ligula ultricies aliquet.

Aliquam erat volutpat. Etiam eget orci quis nisl pretium tempor.
Nulla purus. Quisque massa velit, suscipit eget, posuere a, pretium
accumsan, mauris. Ut nec purus. Mauris bibendum diam sed massa.
----------

LMAO!

--
GB

Fra : Thomas Bruun

Dato : 17-12-06 14:23

Patruljen skrev:
> [...]
> Ruderne er knuste. Maling ind i kabinen. Buler overalt.
>
> Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til

Han kunne da bare have flyttet den i tide,alle vidste jo der ville
blive gade-kampe.Case closed...

Fra : @

Dato : 17-12-06 14:45

On 17 Dec 2006 05:22:50 -0800, "Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com>
wrote:

>Han kunne da bare have flyttet den i tide,alle vidste jo der ville
>blive gade-kampe.Case closed...

absolut ikke closed

det er ikke lovligt at ødelægge andres ting, så hvis bare politiet og
deres foresatte(i sidste ende regeringen) kunne passe deres arbejde
var mandens bil ikke blevet smadret

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:57

"Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com> wrote in

> Han kunne da bare have flyttet den i tide,alle vidste jo der ville
> blive gade-kampe.Case closed...

Hvem vil være med til at købe en stor grund i Alaska og bygge
bjælkehytter?

--
GB

Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 14:27

Thomas Bruun skrev:

> Han kunne da bare have flyttet den i tide,alle vidste jo der ville
> blive gade-kampe.Case closed...

Ja. fin løsning - vi flytter alle ud af kvarteret, ikke ?

Så kan de autonome overtage hele bydelen.... Han kunne da bare have
pakeret i Odense.
Er du enhedsliste - idiot ?

Bruun

Fra : Thomas Bruun

Dato : 17-12-06 14:45

Patruljen skrev:

> Ja. fin løsning - vi flytter alle ud af kvarteret, ikke ?
>
> Så kan de autonome overtage hele bydelen.... Han kunne da bare have
> [...]

nej det hedder at være fornuftig og forudse tingenes mulige
udvikling,fremfor at holde på sin ret..

Fra : @

Dato : 17-12-06 16:13

On 17 Dec 2006 05:45:04 -0800, "Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com>
wrote:

>nej det hedder at være fornuftig og forudse tingenes mulige
>udvikling,fremfor at holde på sin ret..

du mener altså man bør vige hver eneste gang nogle forbrydere ønsker
at lave ulovligheder?

så kan man da lige så godt med det samme nedlægge både politi og
retsvæsen

Fra : CZDGN

Dato : 17-12-06 15:39

On 17 Dec 2006 04:19:54 -0800, Patruljen wrote:

> En voksen mand. Står der og tudbrøler - ingen forsikring på hans
> bil. Den er overhældt med maling.
> Ruderne er knuste. Maling ind i kabinen. Buler overalt.

Hvis bilen er mere end "køb og smid væk" så burde han have tegnet en
forsikring.

> Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til
> arbejdet. Hvad skal han gøre -

Synd, men se ovenfor.

--
CZGDN

Fra : Thomas Bruun

Dato : 17-12-06 16:53

@ skrev:

> du mener altså man bør vige hver eneste gang nogle forbrydere ønsker
> at lave ulovligheder?
>
> så kan man da lige så godt med det samme nedlægge både politi og
> retsvæsen

Vil du træde ud i en fodgænger-overgang hvis der kommer en lastbil
kørende med 90 km/t,selvom chaufføren skal holde ved
fodgænger-feltet og lade dig passere vejen iflg færdselsloven?Nej
vel....?

Fra : Rea721

Dato : 17-12-06 16:57

Thomas Bruun, skrev noget i stil med:

> [...]
> kørende med 90 km/t,selvom chaufføren skal holde ved
> fodgænger-feltet og lade dig passere vejen iflg færdselsloven?Nej

SELVMÅÅÅÅLLLLLL !!!!!! :)

Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 17:04

Thomas Bruun skrev:

> nej det hedder at være fornuftig og forudse tingenes mulige
> udvikling,fremfor at holde på sin ret..

Sct hans Torv ligger omkring 1500 meter fra ungdomshuset. Den anden
ende af bydelen og nabo til Østerbro. Havde man fulgt med - vidste
man, at der ville foregå en demonstration. Men nogen af os, følger
ikke med i den slags ligegyldigheder.

Det er en ting.

Noget andet er, at en demonstration ikke almindeligvis ender op i den
type vold og hærværk mod både private og forretningsdrivende, der
foregik igår.

Ingen havde i sin vildeste fantasi forestillet sig, at Ungdomshuset
ville opføre sig som sindssyge, hvilket var tilfældet igår.
Manden skænkede ikke en tanke, at " han holdt på sin ret " da han
parkerede sin bil.
Som oftest er man mest optaget af overhovedet at kunne finde en
parkeringsplads -

Mener du i ramme alvor at vi alle bør parkere i Sydhavnen og tage en
bus hjem, fordi vi må kunne forudse - at de autonome også smadrer
privates biler ?

Tidligere var der dog lidt stil over BZ brigaden. Som hovedregel holdt
man fingrene fra almindelige menneskers ejendom. Men nu ?
Ingen stil. Kun totalt fucked up og behandlingskrævende unge -

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 17:12

CZDGN skrev:

> Hvis bilen er mere end "køb og smid væk" så burde han have tegnet en
> forsikring.

Tja. Det kan vise noget om, de kapitalister, de autonome mener at
bekæmpe -

> Synd, men se ovenfor.

Ja,ja. Det er selvforskyldt. Klart. Logik for psykopater.

Regards Bruun

Fra : Lyrik

Dato : 18-12-06 10:56

Den 17.12.2006 kl. 13:19 skrev Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>:

> [...]
> Ruderne er knuste. Maling ind i kabinen. Buler overalt.
>
> Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til

+++++++++++++++++++++++++++
Han skal straks anmelde forbrydelsen hos politiet og gøre krav om
erstatning overfor retsvæsenet.

Derefter skal han læse om erstatning for ofre for kriminalitet. Her kan
ydes erstatning for enkelte ødelagte objekter. Han skal søge at få bilen
ind under den paragraf.:
Læs dette:
<http://209.85.135.104/search?q=cache:x5B5QxD6gZgJ:jm.dk/image.asp%3Fpage%3Dimage%26objno%3D75757+erstatning+til+ofre+for+kriminalitet&hl=da&ct=clnk&cd=2&client=opera>

Hvis linket ikke virker så skal han søge på Google under:
erstatning til ofre for kriminalitet

BZ-"kulturen" er faldet sammen og bør afvikles.
Ifølge en journalist der hemmeligt blev efter at journalister var vist
bort, så planlagde de unge volden og hærværket anført af et par
"Stalintyper". Disse var ledere for en hel del ubefæstede unge
teenage-sjæle og kunne således lede dem i fordærv.

Hilsen
Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 10:25

Patruljen wrote:
> Han har ikke råd til at reparere den. Er afhængig af den til
> arbejdet. Hvad skal han gøre -

Råb af de forpulede politikere der har ladet sagen gå så vidt,
fordi de har RØVRENDT Ungdomshuset og IGNORERET problemet indtil nu!

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 11:28

> Råb af de forpulede politikere der har ladet sagen gå så vidt,
> fordi de har RØVRENDT Ungdomshuset og IGNORERET problemet indtil nu!

Kan du ikke forklare sammenhængen?

Ritt bryder løfte, altså skal Patruljens nabo miste en bil

Du syns det er OK, hvis

Skattevæsenet opkræver for meget fra mig, altså slår jeg dig ihjel?

Fra : Alucard

Dato : 18-12-06 12:00

On 18 Dec 2006 09:24:30 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Råb af de forpulede politikere der har ladet sagen gå så vidt,

Hvorfor...???? De har sgu da ikke ødelagt bilen....

Må jeg også smadre dine vinduer, hvis kommunen ikke vil forære mig en
ny PC...????

>fordi de har RØVRENDT Ungdomshuset og IGNORERET problemet indtil nu!

Det er nok nærmere Ungdomshuset der har RØVRENDT resten af
befolkningen....

At du ikke kan fatte det, kan vi bebrejde dine forældre for (med
mindre du har en hjernedefekt).....

Fra : @

Dato : 18-12-06 15:31

On 18 Dec 2006 09:24:30 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Råb af de forpulede politikere der har ladet sagen gå så vidt,
>fordi de har RØVRENDT Ungdomshuset og IGNORERET problemet indtil nu!

vås og udenomssnak det er IKKE politikere som har smadret mandens bil,
det er en bande forbrydere

salget af Jagtvej 69 er blevet prøvet ved ikke mindre end 2
retsinstanser og er fundet fuldt legalt

menr du virkelig at man hvis man taber en sag ved en domstol blot skal
gå ud og smadre en halv bydel?

Fra : Rea721

Dato : 18-12-06 20:30

Hans Joergensen, skrev noget i stil med:

> Råb af de forpulede politikere der har ladet sagen gå så vidt,
> fordi de har RØVRENDT Ungdomshuset og IGNORERET problemet indtil nu!

Ved godt at virkligheden er en grimmer sag, men prøv at bevare fodfæstet,
det vil klæde dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 21:13

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message

> Ved godt at virkligheden er en grimmer sag, men prøv at bevare
> fodfæstet, det vil klæde dig.

Der er aldrig brudt et rigtigt bindende løfte til de unge, hverken
juridisk eller moralsk.

Sagen er politisk død siger man men man holder møde i Tivoli netop nu.

De unge er så glade for vold og martyrium så intet nyt hus vil stoppe
volden - kun at politi påfører smerte eller langtidsindespærrer mange
af dem, hvilket kræver fornuftigere love

Kriminaliteten stiger i USA nu - nultolerance virkede ikke. Man lavede
løgnagtig nej LYVENDE statistik., i USA som her.

Man skal målrettet gå efter voldspsykopater og her er en god chance
for BZ er en spydspids for udvikling med afsmitning til
muslimterrorister i Israel m.m.

Politi er desperat - derfor panikanholdelse i Ipswich - tror jeg.

Fra : Rea721

Dato : 18-12-06 21:55

Bo Warming, skrev noget i stil med:

> Der er aldrig brudt et rigtigt bindende løfte til de unge, hverken
> juridisk eller moralsk.

Det er jeg nu ikke helt sikker på.... Men et evt løft vedr JV69 er 100%
bortfaldet ifb med salget af ejendommen.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 23:25

> Det er jeg nu ikke helt sikker på....

Alle retinstanser er sikre

Kommunen gav låneret til en løs gruppe, der ikke er en juridisk
person, fordi de ikke vil udpege ansvarlig ledelse

Foræring er umulig uden skøde

Fra : Rea721

Dato : 19-12-06 00:42

Bo Warming, skrev noget i stil med:

> Alle retinstanser er sikre

Det ved du ikke noget om, det er nemlig ikke prøvet ved nogen ret.
Fogedsagen om udsættelsen er blevet stadsfæstet ved ved en højre
retsinstans.
Du skrev
> [...]

> Kommunen gav låneret til en løs gruppe, der ikke er en juridisk
> person, fordi de ikke vil udpege ansvarlig ledelse

Korrekt, og det løfte om "brugsret" var formentlig retsgyldigt sålænge
kommunen var ejer af ejendommen.

> Foræring er umulig uden skøde

Jeg har ikke skrevet noget om foræring.?

Fra : @

Dato : 19-12-06 16:49

On Tue, 19 Dec 2006 00:42:19 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

> [...]
>retsinstans.
>Du skrev
>" Der er aldrig brudt et rigtigt bindende løfte til de unge, hverken

som ikke overholdt deres del at aftalen

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/19/100835.htm?nyheder

hvad kan man lære af det- -

kommuner skal aldrig indgå aftaler med forbryderbander

Fra : Rea721

Dato : 19-12-06 17:05

@, skrev noget i stil med:

> som ikke overholdt deres del at aftalen

Snak med Bo om det.

Fra : @

Dato : 19-12-06 15:29

On Mon, 18 Dec 2006 21:54:45 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>Det er jeg nu ikke helt sikker på.... Men et evt løft vedr JV69 er 100%
>bortfaldet ifb med salget af ejendommen.

derimod har de unge ikke overholdt deres del af den aftale der var
betingelsen for at de kunne benytte huset

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 15:58

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message
> [...]

NOGET I STIL MED ?
Automatikken citerer da ordret

> derimod har de unge ikke overholdt deres del af den aftale der var
> betingelsen for at de kunne benytte huset
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/19/100835.htm?nyheder

I denne komplicerede sag er tit-for-tat betragtninger næppe vigtige

"Du har brudt løfter mer end mig"

Symbolværdi gør de unge vildt voldelige og politi er for
flinkeskolede, så det kan måske trække i langdrag

Mange vil gerne lande på en kompromisholdning så mange ynder at tro at
de unge har fået et løfte som ikke er blevet holdt

DET HAR DE IKKE - af mange grunde bl.a.

De har ikke en bestyrelse så ingen ved om Weidekamp smaltalkede med
nogen for årtier siden, der har berøringsflade med dem der nu har
erobret huset fra tidligere BZer

Fra : Patruljen

Dato : 18-12-06 11:36

Hans Joergensen skrev:

> Råb af de forpulede politikere der har ladet sagen gå så vidt,
> fordi de har RØVRENDT Ungdomshuset og IGNORERET problemet indtil nu!

Det er jer, der lader sagen gå så vidt, at i render rundt og smadrer
almindelige menneskers sager - cykler, biler U name it -

Politikerne har været så venlige, at låne jer et hus. I har haft det
gratis i 26 år.
I burde være taknemmelige som de andre tiggere og nassere, der kastes
en halvtresser efter -

Nu burde i bare have et par timer i Sonjas sorte kælder m lænker,
pisk og klemmer på jeres små testikler...Gratis, som sædvanlig,
betalt af os andre.

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 18-12-06 11:38

Lyrik skrev:

> [...]
> "Stalintyper". Disse var ledere for en hel del ubefæstede unge
> teenage-sjæle og kunne således lede dem i fordærv.

Tak for tippet, Jens -

Best regards Bruun