Lørdag d. 15. var de virkelige helte H.A. ~
Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 12:44

De autonome blev tæsket ud af jægerborgsgade -

H.A. viste os vejen.

Best regards Bruun

Fra : Henri Gath

Dato : 17-12-06 12:49

Har du et link?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-06 22:09

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> Har du et link?
>
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>

> De autonome blev tæsket ud af jægerborgsgade -
>
> H.A. viste os vejen.

Den historie fandt jeg også interessant så jeg spurgte nogle i min
nabogade Jøgersborggade og alle svarede "Hvilke rockere - der er ingen
her" og ingen havde hørt noget om anden bekæmpelse af BZ end politiets

Fra : @

Dato : 17-12-06 13:37

On 17 Dec 2006 03:44:26 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>De autonome blev tæsket ud af jægerborgsgade -

er du sikker på at "englene" vandt slaget?

har du evt. et link til en onlineavis

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 14:16

@ skrev:

> [...]
> når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
> dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Kun - hvad jeg selv oplevede. De blev jagtet ud af Jægeren. Men det
var ikke at vinde slaget. Kun at hjælpe til i netop den gade.
Jeg ved ikke om det er nævnt nogensteder -

Best regards Bruun

Fra : @

Dato : 17-12-06 14:42

On 17 Dec 2006 05:16:27 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Kun - hvad jeg selv oplevede. De blev jagtet ud af Jægeren. Men det
>var ikke at vinde slaget. Kun at hjælpe til i netop den gade.
>Jeg ved ikke om det er nævnt nogensteder -
>
>Best regards Bruun

hvad ta'r HA i timen for autonombortskaffelse?

det kan da kun blive billigere for samfundet med en
lejlighedsbevilling til at betale HA for at gøre arbejdet end at have
politi og autonome rendende rundt om hinanden i flere år

Fra : Patruljen

Dato : 18-12-06 11:47

Bo Warming skrev:
> [...]
> nabogade Jøgersborggade og alle svarede "Hvilke rockere - der er ingen
> her" og ingen havde hørt noget om anden bekæmpelse af BZ end politiets

Jeg har fået fortalt det stod beskrevet på tekst - tv.
Nogen foretrækker formentlig en vis anonymitet.
Du må have spurgt de forkerte mennesker...

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 13:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
Bo Warming skrev:
> [...]

Jeg har fået fortalt det stod beskrevet på tekst - tv.
Nogen foretrækker formentlig en vis anonymitet.
Du må have spurgt de forkerte mennesker...

BW: Det håber jeg. JEg vil gerne tro på at der er nogen private der
tør give BZ modspil

MEN - da jeg flyttede hertil var der mange rockere i Jægergsborggade -
nu er der ingen synlige overhovedet.

Zulukongen blev begravet fra kirken på min vej for ca 4 år siden.

Der er HAs hashsælgende ansatte , der er skrumpet ind til en
tiendedel det sidste år. Muslimer på Guldberggade overtog og nu er alt
spredt

For ikke at blive uvenner med politiet , som rockerne har gentleman
agreement med, tror jeg ikke de tør tæve politiets kæledægger, BZ.

Fra : Patruljen

Dato : 18-12-06 20:35

Bo Warming skrev:
> [...]
> Du må have spurgt de forkerte mennesker...
>
> BW: Det håber jeg. JEg vil gerne tro på at der er nogen private der

Historien er fuldstændig korrekt -

> MEN - da jeg flyttede hertil var der mange rockere i Jægergsborggade -
> nu er der ingen synlige overhovedet.

Du skrev det selv. Synlige - Men nogen er flyttet til andre områder.

Som for eksempel -

> Zulukongen blev begravet fra kirken på min vej for ca 4 år siden.

Jep.

> Der er HAs hashsælgende ansatte , der er skrumpet ind til en
> tiendedel det sidste år. Muslimer på Guldberggade overtog og nu er alt
> spredt

Politiet har været på intens jagt. Imens er muslimer gået ind på
markedet -
Når de sidste af " drengene " er væk. Gud nåde og trøste
Jægerborgsgade. De opretholder dog en vis stil, det gør muslimerne
ikke.

> For ikke at blive uvenner med politiet , som rockerne har gentleman
> agreement med, tror jeg ikke de tør tæve politiets kæledægger, BZ.

De gider ikke, mere end højst nødvendigt.
Som veteran er der ingenting, der skal bevises, vel? Nødvendighed er
the name of the game -

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 21:29

Bo Warming skrev:
> [...]

De gider ikke, mere end højst nødvendigt.
Som veteran er der ingenting, der skal bevises, vel? Nødvendighed er

DER ER INGEN NØDVENDIGHED - dette er rituel krig mellem BZ og politi
og rockere vil ikke blande sig - helt som AGF ikke springer ind på
banen i kamp mellem FCK og Brøndby

Jeg frygter deværre nu, at man vil lade BZ beholde huset og lyve at
ellers gentages volden

Politi er hyggeonkler

Man respekterer BZ-besværgelser om huset som NØDvendigt, selvom det
kun er et symbol

Ligesom JErusalem er symbol for både israelere og muslimer

Fra : Patruljen

Dato : 19-12-06 00:20

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> DER ER INGEN NØDVENDIGHED - dette er rituel krig mellem BZ og politi
> og rockere vil ikke blande sig - helt som AGF ikke springer ind på

Det kan være en nødvendighed at forsvare sine interesser eller sit
område - når voldspsykopater acter out. Om ikke andet, så for at
markere en grænse for udskejelserne.
Hvor mange forretningsvinduer er smadret i Jægeren ?

Og ellers vil de ikke blande sig, det er korrekt. De vil ikke rydde
ungdomshuset, men det har jeg heller ikke skrevet.

> Jeg frygter deværre nu, at man vil lade BZ beholde huset og lyve at
> ellers gentages volden

Don`t worry - de ryger ud. De kort de har haft, har de spillet
ualmindelig dårligt. Du finder næppe mange naboer, som støtter op
fremover eksempelvis - måske fyren med rotten på skulderen og lign.
typer.
Selv de mest standhaftige i mit kvarter, ser udpræget underlige ud i
ansigtet på nuværende tidspunkt, når talen falder på begivenhederne
lørdag d.16.12.

> Politi er hyggeonkler

Ja, I lørdags var de lige så effektive, som det havde været at
sætte smørebrødsjomfruerne fra Runddelen ind.

Men tag ikke fejl. Ønsker de at rydde bulen, er de istand til det.

> Man respekterer BZ-besværgelser om huset som NØDvendigt, selvom det
> kun er et symbol

Ungdomshuset er absolut ingen nødvendighed. Tværtimod. der er unger
derinde på ned til 12 år -

> Ligesom JErusalem er symbol for både israelere og muslimer.

Symbol og - fanatisk religiøs helligdom.

Best regards Bruun.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 05:09

Bo Warming skrev:

> Historien er fuldstændig korrekt -

Jeg håber at noget peger mod, at det ikke var hastigt
journalistpåfund, drevet af at der engang var narko og rockere i gaden

> [...]

markere en grænse for udskejelserne.
Hvor mange forretningsvinduer er smadret i Jægeren ?

Ingen og heller ikke nogen i de øvrige sidegader excl Kronborggade
hvor tåregas flygtedes fra

> [...]

ualmindelig dårligt. Du finder næppe mange naboer, som støtter op
fremover eksempelvis - måske fyren med rotten på skulderen og lign.

Han er BZer og færdes i huset, ikke nabo
og at politiet kan er ikke det samme som at de vil, når
hærværkssvineriet giver dem så fin undskyldning for at forsinke
uendeligt a la Christinania

> Politi er hyggeonkler

Ja, I lørdags var de lige så effektive, som det havde været at
sætte smørebrødsjomfruerne fra Runddelen ind.

Men tag ikke fejl. Ønsker de at rydde bulen, er de istand til det.

Politiet er stolte af at de hyggede og vil nok blive ved kun at hygge,
ret længe

> Man respekterer BZ-besværgelser om huset som NØDvendigt, selvom det
> kun er et symbol

Ungdomshuset er absolut ingen nødvendighed. Tværtimod. der er unger
derinde på ned til 12 år -

Kanonføden fra DK i forgårs var nok ca 18 år

Fra : Patruljen

Dato : 19-12-06 12:26

Bo Warming skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg håber at noget peger mod, at det ikke var hastigt
> journalistpåfund, drevet af at der engang var narko og rockere i gaden

Jeg er ikke journalist

> [...]
> Hvor mange forretningsvinduer er smadret i Jægeren ?
>

> Ingen og heller ikke nogen i de øvrige sidegader excl Kronborggade

Lige præcis. Ingen -

> Ungdomshuset er absolut ingen nødvendighed. Tværtimod. der er unger
> derinde på ned til 12 år -
>
> Kanonføden fra DK i forgårs var nok ca 18 år

Nja. Læs denher -

http://ekstrabladet.dk/112/article253819.ece

Best regards Bruun