skammelig udvikling i dagens danmark
Fra : Joakim

Dato : 17-12-06 09:46

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4141320/

De internationale spændinger mellem jøder og muslimer afspejler sig i
det danske samfund. Danske jøder føler sig intimideret af muslimer og
er bange for at vise deres identitet, når de går på gaden i København

Jødiske forældre fravælger at sende deres børn til folkeskoler, der
har mange elever med muslimsk baggrund, og foran den jødiske synagoge
i København beder vagterne de deltagende jøder om at fjerne kalot og
davidsstjerne, inden de begiver sig ud på gaden igen.
»Der er blandt jøder en frygt for den muslimske minoritet. De frygter
at blive chikaneret fysisk og verbalt,« siger talsmanden for Det
mosaiske Troessamfund, Jacques Blum.

Karen Margrethe Grønlund er skoleinspektør for Klostervængets Skole på
Nørrebro, hvor 93 pct. af eleverne har en anden etnisk baggrund end
dansk. Hun ser gerne jøder på sin skole. Hun byder dem også velkommen,
men ved, at det kan blive hårdt for dem.

»Vi kan jo ikke fjernstyre børnenes adfærd. De kan ikke adskille
Palæstina-konflikten fra det, der foregår i skolen. Børn er små
papegøjer, der efteraber de voksnes snak om Libanon-krigen og om, at
det var jøderne skyld igen,« siger Karen Margrethe Grønlund.

Hun har tidligere anbefalet en lærer, at han for sin egen skyld skulle
skjule sin identitet som jøde.

»Der var en jødisk lærer, som søgte job her. Jeg frarådede ham at
bruge sit jødisk-klingende navn, hvis han sagde ja til stillingen.
Læreren valgte at takke nej til jobbet,« siger Karen Margrethe
Grønlund.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-06 11:05

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og
> er bange for at vise deres identitet, når de går på gaden i

Selvfølgelig skylder vi jøder og os selv at udvise alle muhamedanere,
men lad os nu ikke blive så racisme-optagede at vi ser landets
modbydelighed mod jøder som værre end fx landets modbydelighed mod
Faderhus-kristne

De sidste har købt hus til værdi af ca 25 mio kr og er berøvet det -
og politiet bakker op om de kriminelle

Jøder og bøsser kan ofte let skjule deres særlige kultur når de
passerer farlige bydele , og antastes især hvis de skilter med krav om
lighed mht alles omgang med dem

BZ siger til en avis, at jeg "stikker næsen langt frem" ved min
debataktivitet og derfor må forvente BZ-volden mod mig.

Men demokratiet behøver at man tænker højt som jeg gør om, hvad man
mener om diverselovforslag

Det er knap så vigtigt af flagre med jødestjerne eller løse håndled og
bøsssemode, ved passage gennem netop særlige gettoer

DEr er mange store trivselsfordele ved at sætte BZ og autonome på
plads, men at civilisere muslimer, som er danmrks eneste væsenligt
jødehadende voldsmænd er nok umuligt.

Fra : Sten Schou

Dato : 17-12-06 14:37

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge sit jødisk-klingende navn, hvis han sagde ja til stillingen.
> Læreren valgte at takke nej til jobbet,« siger Karen Margrethe

Det er jo så en gammelkendt nyhed. I årevis har man haft vagter udenfor
Synagogen, netop p.g.a. muslimernes adfærd, de muslimer der i DK har fået
ophold, da de hjemme gik for at være forfulgte, det var ihvertfald hvad man
fra politisk hold forsøgte at bilde os ind i de gode gamle SR-dage i
90'erne.
Desværre er samfundet sat sådan sammen, at de forfulgte muslimer er de rene
uskyldigheder, hvorfor en artikel som denne ikke vil blive omtalt i hverken
DR eller TV2.
De ligger i stedet under for det af EU udpegede korrekthedscenter i Wien,
hvor gentagne rapporter netop vedr. muslimers forfølgelse af jøder er blevet
trukket tilbage, i den politiske korrektheds navn, i øvrigt bakket op af den
socialdemokratiske Ole Espersen.

Hilsen Sten

Fra : Joakim

Dato : 17-12-06 17:56

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> jøder er blevet trukket tilbage, i den politiske korrektheds navn, i
> øvrigt bakket op af den socialdemokratiske Ole Espersen.

Fremragende indlæg. Ja, det virker som om at man bare ikke VIL erkende
at antisemitisme er et stigende problem i det danske samfund eller i
Europa. Og det siger næsten sig selv, at erkendelsen er en vigtig
forudsætning for at kunne komme problemet til livs. Så mon ikke en
forbedring på det punkt har lange udsigter? Det tror jeg desværre er
den virkelighed, vi står overfor pt.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-12-06 14:43

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:458503b7$0$49201$14726298@news.sunsite.dk...

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4141320/

Må jeg ikke i denne forbindelse have lov til at anbefale en bog som jeg fandt interessant og lærerig,,,
http://www.amazon.co.uk/Nothing-Sacred-Douglas-Rushkoff/dp/1400051398/sr=8-23/qid=1166357018/ref=sr_1_23/202-3422779-7118218?ie=UTF8&s=books

http://www.rushkoff.com/bio.html

Jan Rasmussen

Fra : Joakim

Dato : 17-12-06 18:02

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Må jeg ikke i denne forbindelse have lov til at anbefale en bog som
> jeg fandt interessant og lærerig,,,

Nej. Det må du ikke!