Hvilket prog til Internet-deling?
Fra : Thomas Thomsen

Dato : 21-12-00 22:14

Kan det lade sig gøre at få et freeware-prog til win-me.
Jeg har prøvet sygate og winproxy. Sygate kan ikke køre i win-me og winproxy
koster flere 1000 kr. at bruge.

Er der en eller anden der har en løsning?

Thomas T

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-12-00 23:03

"Thomas Thomsen" <thth@pc.dk> wrote:

>Kan det lade sig gøre at få et freeware-prog til win-me.
>Jeg har prøvet sygate og winproxy. Sygate kan ikke køre i win-me og winproxy
>koster flere 1000 kr. at bruge.

Deling af internet er da indbygget i WIN-ME, så hva' behøver du
egentlig mer ?!

MLR

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 21-12-00 23:13

Jeg synes bare jeg havde noget bøvl med at få det til at køre forleden.

Thomas T

Fra : søren

Dato : 21-12-00 23:51

Thomas Thomsen wrote:

> [...]
> koster flere 1000 kr. at bruge.
>
> Er der en eller anden der har en løsning?

Hej Thomas

Søg og du skal finde, mit forslag vil være tucows, der findes freeware proxy
til windows der.

Hilsen http://coolscreen.dk

Fra : -= lauer =-

Dato : 22-12-00 00:21

Jeg bruger WinRoute Lite 4.1 og det kører bare perfekt.

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 21-12-00 22:55

kik på proxy på denne side www.analogx.com
måske kan du bruge det