Lyden, de netop hørte...
Fra : Kasper

Dato : 16-12-06 18:45

....var et sagte 'plump' af den sidste rest af sympati med ungerens
brugere, der røg direkte i lokummet.

Ungdomshuset 1982 - 2006. R.I.P.

Go'nat.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-12-06 19:02

Kasper <splonk@dyt.name.fake> wrote:

> ...var et sagte 'plump' af den sidste rest af sympati med ungerens
> brugere, der røg direkte i lokummet.
>
> Ungdomshuset 1982 - 2006. R.I.P.
>
> Go'nat.

Husk at bestille bulldozere og knippelsuppe!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : E.M.

Dato : 16-12-06 19:14

> ...var et sagte 'plump' af den sidste rest af sympati med ungerens
> brugere, der røg direkte i lokummet.
>
> Ungdomshuset 1982 - 2006. R.I.P.
>
> Go'nat.

Nej nu må du holde op, det er da synd for de stakkels unge de skal da have
lov til at afreagere, ellers bliver de bare frustrerede.

Nej vi må bygge et flot nyt hus til dem, så kan de bruge de næste år på at
hærge det.

Hvis nogen skulle antage at det er ironisk ment, kan jeg trøste dem med at
de har fuldstændig ret.

E.M.

Fra : Jim

Dato : 16-12-06 19:34

"Kasper" <splonk@dyt.name.fake> skrev i en meddelelse
> ...var et sagte 'plump' af den sidste rest af sympati med ungerens
> brugere, der røg direkte i lokummet.
>
> Ungdomshuset 1982 - 2006. R.I.P.

Sympati for de autonome?
Hvem har da nogen sinde haft det.. altså udover de sindsforvirrede...?