Jeg har været uheldig at få en af de 8210'ere der er problemer med...
Jeg købte den d. 23 Maj i Telecom Erhverv (TDC Erhvervs afdelingen) med Vic
15 og ca D. 15 Juni begynder den på det pis med displayet at det går ud....
Min storebror arbejder for Telecom Erhverv så derfor fik han fremskyndet
reperationen lidt men alligevel tog det en uge at få den igen og da jeg er
meget afhængig af at man skal kunne få dat i mig hele tiden er det jo ret
træls men OK
Jeg fik ordnet det og fik opdateret telefonen til en software der var over
et halvt år nyere.....
Der går Præcis en uge og den begynder pludselig igen med det pis med
displayet men jeg får at vide af min storebror at de først skal have nogle
flere hjem af de kontakter til displayet før jeg kan få den til reperation
og det tager ca. 3 uger... desuden havde jeg imellem tidenfået det problem
at min telefon fryser når jeg prøver på at bruge IR funktionen det var der
også før men det er mærkeligt at Nokia ikke har fået rettet den fejl og at
fejlen nu er blevet værre gør det jo ikke bedre.... Før kunne jeg få IR
funktionen til at virke ca. hver 2/3 gang
Igår begyndte min telefon på at den ikke vil finde signal det har jeg aldrig
oplevet da den nærmeste mast ligger ca. 1 kilometer fra mig... og med alle
de telefoner vi har haft (Mange) har der aldrig været problemer...
Spørgsmålet er om det ikke er dårligt fra Nokia/TDC's side at de ikke sige
Bare ærgeligt og stikke mig en ny telefon det virker sgu da dum og de får
heller ikke min anbefaling til at købe en 8210 igen fordi folk ikke skal
tage chancen at brænde inde med en "Mandags-bil" i telefon format....
Jeg kan jo heller ikke sælge den så godt længere......
Jeg køber en 8310 når den kommer og håber på at de ikke har fucket med den
på samme måde.....
--
MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk