Mere krig i Gaza
Fra : Kim2000

Dato : 16-12-06 09:33

Nu da Israels ikke har tropperne Gazastriben, så har tosserne ikke nogen at
slås med, så hvad gør man så? Man starter en borgerkrig....

Ufatteligt det folk ikke er udød for mange år siden, det positive er at en
borgerkrig vil på længere sigt løse problemet. Godt de byggede hegnet rundt
om stedet, så kan de sige til, når de vil melde sig ind i civilisationen.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-12-06 17:09

> Nu da Israels ikke har tropperne Gazastriben, så har tosserne ikke nogen
> at slås med, så hvad gør man så? Man starter en borgerkrig....

Er de startet med Last Man Standing?

> [...]
> borgerkrig vil på længere sigt løse problemet. Godt de byggede hegnet
> rundt om stedet, så kan de sige til, når de vil melde sig ind i

Uddøde?...ha-ha...kvinderne dernede føder i snit et barn om året.
Gazastriben, på størrelse med Langeland, rummer idag 1.000.000 indbyggere, i
2050 vil der være 4.000.000.

Hilsen Sten

Fra : Karsten

Dato : 16-12-06 22:31

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Uddøde?...ha-ha...kvinderne dernede føder i snit et barn om året.
> Gazastriben, på størrelse med Langeland, rummer idag 1.000.000 indbyggere,

Gazastribens befolkning anslås til at være på 1.428.757 (juli 2006).
Knap en million af disse er FN-anerkendte flygtninge.

48,1 pct. af disse er på mellem 0 og 14 år.

49,4 pct. er mellem 15 og 64 år.

2,6 pct. er ældre end 65 år.

Befolkningstætheden er på 3.969 personer per kvadratkilometer - den højeste
i verden - mod 125 personer per kvadratmeter i Danmark.

Karsten.

Fra : Alucard

Dato : 16-12-06 22:38

On Sat, 16 Dec 2006 22:30:59 +0100, "Karsten"
<karsten-hansen@tdcadsl.dk> wrote:

>mod 125 personer per kvadratmeter i Danmark.

Hold da kæft hvor står de tæt... ))))))

Fra : @

Dato : 17-12-06 01:25

On Sat, 16 Dec 2006 22:38:13 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Hold da kæft hvor står de tæt... ))))))

så tror da fanden at der altid ryger et par ekstra med når israelerne
vil have ram på en enkelt

lidt ligesom at forsøge kun at slå en enkelt myre i en tue ihjel med
en skovl

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : @

Dato : 17-12-06 01:23

> [...]

>Befolkningstætheden er på 3.969 personer per kvadratkilometer - den højeste
>i verden - mod 125 personer per kvadratmeter i Danmark.

ja yngle som rotter kan de, men forsørge deres egen yngel kniber det
gevaldigt med, hvad tænker de dog på når de formerer sig med den hast?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 01:27

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> ja yngle som rotter kan de, men forsørge deres egen yngel kniber det
> gevaldigt med, hvad tænker de dog på når de formerer sig med den hast?

Verdensherredømme via angrebkrig via menneskebølgeangreb...?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Soren Larsen

Dato : 16-12-06 23:50

Kim2000 wrote:
> [...]
> at en borgerkrig vil på længere sigt løse problemet. Godt de byggede
> hegnet rundt om stedet, så kan de sige til, når de vil melde sig ind

Du ved godt at hegnet er bygget omkring Israel, ikke?

Søren Larsen

--
History is not what it used to be.

Fra : CZDGN

Dato : 17-12-06 00:22

On Sat, 16 Dec 2006 23:49:54 +0100, Soren Larsen wrote:

> Du ved godt at hegnet er bygget omkring Israel, ikke?

Hvorfor begynder du at bringe fakta ind i dk.politik ?

--
CZGDN

Fra : Kim2000

Dato : 17-12-06 01:13

"Soren Larsen" <sohela@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hegnet er bygget mellem Israel og Gaza, desværre nødvendigt for at forhindre
selvmordsbombere.

mvh
kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-12-06 05:06

On Sun, 17 Dec 2006 01:13:11 +0100, Kim2000 skrev:

> Hegnet er bygget mellem Israel og Gaza, desværre nødvendigt for at forhindre
> selvmordsbombere.

Sludder. Hegnet er bygget i håb om, at verden vil acceptere
alt indenfor hegnet som tilhørende Israel, når zionisterne
ikke længere kan hindre den endelige deling.

Masser af steder går hegnet dybt ind på palæstinensisk land,
og det gør det ikke for at hindre nogen i at komme ind i
Israel. Siger vist sig selv.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Kim2000

Dato : 17-12-06 10:56

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Sludder. Hegnet er bygget i håb om, at verden vil acceptere
> alt indenfor hegnet som tilhørende Israel, når zionisterne
> ikke længere kan hindre den endelige deling.

Hvilken deling? Gaza er en del af Israel, når det såkaldte palæstinæsiske
folk indser dette vil der blive ro i det område. De folk der bor nu har
intet krav på området overhovedet. Europa og FN gav Israel området og da det
allerede var vores område, så er der ikke pludselig nogle helt tredje der
kan komme og hævde det var deres.

> Masser af steder går hegnet dybt ind på palæstinensisk land,
> og det gør det ikke for at hindre nogen i at komme ind i
> Israel. Siger vist sig selv.

Joda, men selvfølgelig skal Israel ikke ødelægge deres egen jord for at
forhindre naboen i at komme ind.

mvh
Kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-12-06 15:42

On Sun, 17 Dec 2006 10:56:24 +0100, Kim2000 skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken deling? Gaza er en del af Israel,

Øjøjøj ... du er en større zionist end Per Rønne. Siger meget.
Intet land på jorden anerkender Gaza som en del af Israel. Kun
zionister kan finde på at påstå, at Gaza hører til Israel.

> når det såkaldte palæstinæsiske
> folk

Såkaldte? Du er godt nok rabiat.

> indser dette vil der blive ro i det område. De folk der bor nu har
> intet krav på området overhovedet.

Såså, gå en tur og få noget frisk luft.

> Europa og FN gav Israel området og da det
> allerede var vores område,

"var vores område"? Okay okay - du har da vist levet dig helt
ind i det.

> så er der ikke pludselig nogle helt tredje der
> kan komme og hævde det var deres.

> Joda, men selvfølgelig skal Israel ikke ødelægge deres egen jord for at
> forhindre naboen i at komme ind.

Det var da en idé. Lig derfor grænsemarkeringen på naboens
område ...

Hva' så Kim2000 ... går du også rundt med et signeret billede
af hjernedøde Sharon i din tegnebog?

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min