Nu da de Konservative er færdige...
Fra : Michael Weber

Dato : 15-12-06 23:24

Hvor stor en procentdel af de tidligere konservative-stemmer går mon til DF
og hvor mange til
de radikale ?

Nogen bud ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Basil

Dato : 16-12-06 06:14

Michael Weber skrev den 15-12-2006:
> Hvor stor en procentdel af de tidligere konservative-stemmer går mon til DF
> [...]

Jeg overvejer at skifte fra DF til C.
Kai

Fra : Rea721

Dato : 16-12-06 14:14

Basil, skrev noget i stil med:

> Jeg overvejer at skifte fra DF til C.

Ka du så gå hen i hjørnet og vente indtil det går over :)

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-12-06 10:11

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Jeg overvejer at skifte fra DF til C.
> Kai

DF er et parti for landsbytosser.

Kresten Thulesen Dahl er en vandkæmmet drengerøv der hver fradag tager 4
toget hjem til jylland, så sætter han sig ved sit kakkelbord en times tid
med sit stramej, inden han skal til banko.

Thorkild

Fra : N_B_DK

Dato : 17-12-06 10:50

In news:458509a9$0$3545$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> typed:
> Kresten Thulesen Dahl er en vandkæmmet drengerøv der hver fradag
> tager 4 toget hjem til jylland, så sætter han sig ved sit kakkelbord
> en times tid med sit stramej, inden han skal til banko.

Du lyder bitter, må du ikke længere køre med ham ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 17-12-06 12:50

On Sun, 17 Dec 2006 10:49:58 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:458509a9$0$3545$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
>Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> typed:
>
>Du lyder bitter, må du ikke længere køre med ham ?

når man ikke kan udsætte noget på partiets politik
(man kan ikke nå bolden)

er der jo kun tilbage at forsøge at ramme manden

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-12-06 14:01

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> når man ikke kan udsætte noget på partiets politik

DF har ikke nogen politik, de drives udelukkende af populisme.

Thorkild

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 14:17

Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> wrote:

> "@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> DF har ikke nogen politik, de drives udelukkende af populisme.
>
> Thorkild

Det samme kan sku siges om alle partiet i 'tinget.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-12-06 14:01

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:458509a9$0$3545$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> typed:
>
> Du lyder bitter, må du ikke længere køre med ham ?

Jeg afskyr manden for udelukkende at drives af populisme, han mener præcis
hvad laveste fællesnævner mener.

Åndelig prostitution personificeret ved KTD.

Thorkild