Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panoramabillede
Fra : Lyrik

Dato : 29-06-01 13:06

Jeg har lagt et panoramabillede ud på news:dk.binaer
Det er sommerfugle fra Zoo som er blevet udsat for billedbehandling.

Har andre eksperimenteret med dette?

Hilsen
Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-01 13:20

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har lagt et panoramabillede ud på news:dk.binaer
> Det er sommerfugle fra Zoo som er blevet udsat for billedbehandling.

Øhhh,,,,

Jeg kan overhovedet ikke se nogen sommerfugl. Når man åbner den i quicktime
player... Det er en stor pixelmasse.

og man kan kun zoome ind og ud.. Ikke nogen 360 grader her.

Fra : Lyrik

Dato : 29-06-01 13:25

> [...]
quicktime
> player... Det er en stor pixelmasse.
>
> og man kan kun zoome ind og ud.. Ikke nogen 360 grader her.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg kan ikke sige dig om hvorfor du ikke kan se det. Men du skal bruge
Quick Time Player til at åbne filen. Der er ikke noget i vejen med den.
Sommerfuglene er udsat for vandfarveeffekt. De skal ikke være skarpe. Er det
det du kalder en "pixelmasse"?-så er du ikke til vandfarvebilleder, kan man
konstatere,- når du så bevæger musepilen til højre og venstre i billedet,
så roterer det.

Hilsen
Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-01 14:37

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> quicktime

> +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Jeg kan ikke sige dig om hvorfor du ikke kan se det. Men du skal bruge
> Quick Time Player til at åbne filen.

Har fundet ud af, at dreje rundt.

> [...]
man
> konstatere,- når du så bevæger musepilen til højre og venstre i

Tjaa,,, men efter hvad jeg kan se,,, er det et alm billede. der er kopieret.

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-06-01 13:49

On Fri, 29 Jun 2001 14:05:49 +0200, "Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Jeg har lagt et panoramabillede ud på news:dk.binaer
>Det er sommerfugle fra Zoo som er blevet udsat for billedbehandling.

> [...]
det ser smart ud, men ligge hvor den sommerfugl er, kan jeg nu heller
ikke få øje på.

Kan se noget blåt og et par sorte vinger (tror jeg)
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Lyrik

Dato : 29-06-01 23:00

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> wrote in message

> [...]
> U.P.
> Problemet i dag er ikke at komme på internettet. Problemet er at komme af

Tryk på minus og zoom ud så billedet falder på plads.

Det skulle være en lang frise af sommerfugle, eller en bort, som bare
roterer.

Hilsen
Jens