Carina Christensen
Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 11:59

Så er Barfoeds afløser fundet. Hun hedder Carina Christensen.

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=838852/>

Og hun udtaler:

»Jeg har det godt med Dansk Folkeparti, og jeg glæder mig til
samarbejdet. Jeg har ingen problemer i den retning, siger hun.«

Derudover synes der at være enighed om at tilføre området en
ekstrabevilling på et tocifret millionbeløb. Så nu kan kun oppositionen
være sure over at de ikke længere har Lars Barfoed at skælde ud over ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-06 12:55

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> ekstrabevilling på et tocifret millionbeløb. Så nu kan kun oppositionen
> være sure over at de ikke længere har Lars Barfoed at skælde ud over ...

de skal nok finde noget nyt:

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=838888/>

godt jeg ikke har betalt mit kontigent til C endnu ....

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-12-06 13:24

On Fri, 15 Dec 2006 12:55:16 +0100, Thomas von Hassel skrev:

> de skal nok finde noget nyt:
>
> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=838888/>
>
> godt jeg ikke har betalt mit kontigent til C endnu ....

Haha .. hen til kommoden og tilbage igen.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Tveskaeg

Dato : 15-12-06 13:26

On Fri, 15 Dec 2006 12:55:16 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>de skal nok finde noget nyt:
>
><http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=838888/>
>

>godt jeg ikke har betalt mit kontigent til C endnu ....

Da sagen skal for højesteret er den ikke ny og der bliver foretaget en
PET kørsel på alle nye ministre inden de udnævnes så Anders Fogh
må have været bekendt med sagen og fundet den af en sådan karakter at
det ikke har forhindret hendes udnævnelse til minister.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-12-06 13:27

On Fri, 15 Dec 2006 13:25:30 +0100, Tveskaeg skrev:

> [...]
> må have været bekendt med sagen og fundet den af en sådan karakter at
> det ikke har forhindret hendes udnævnelse til minister.

Eller også synes Fogh bare, det er fedt, at de konservative
holder sig selv nede og ikke får endnu flere nykker.

--
?One of the penalties for refusing to participate in politics
is that you end up being governed by your inferiors.?

Fra : Tveskaeg

Dato : 15-12-06 13:49

On Fri, 15 Dec 2006 13:26:52 +0100, Henrik Svendsen >Eller også synes

>Fogh bare, det er fedt, at de konservative
>holder sig selv nede og ikke får endnu flere nykker.

Som udgangspunkt, i en sag af denne type, er hun vel uskyldig indtil
sidste retsinstans har talt.

Men det er en rigtig analyse at såfremt hun taber sagen vil hun være
stækket i en eller anden grad.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-06 14:12

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> [...]
> må have været bekendt med sagen og fundet den af en sådan karakter at
> det ikke har forhindret hendes udnævnelse til minister.

Utvivlsomt, men pressen skal nok skrabe alt muligt godt sammen. Kan se
på jp.dk at arbejdstilsynet også har haft fat i hendes virksomhed ang.
arbejdsmiljø ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-12-06 15:06

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Utvivlsomt, men pressen skal nok skrabe alt muligt godt sammen. Kan se
> på jp.dk at arbejdstilsynet også har haft fat i hendes virksomhed ang.
> [...]

Ja det er det man kan risikere, når man satser og driver virksomhed. Det er
sådan nogle som dig og dine er forskånet for...............

Mvh Kurt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-06 15:45

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er det man kan risikere, når man satser og driver virksomhed. Det er
> sådan nogle som dig og dine er forskånet for...............

what the hell .... hvad skal det sige ?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 02:05

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er det man kan risikere, når man satser og driver virksomhed.
> Det er sådan nogle som dig og dine er forskånet for...............

Hun blev frikendt og ejendomsret til ideer er pjat - nedtrap
copyright, skriver Glistrup i gennemarbejdede lovforslag

Bogen jeg er ved at skrive

er en emneordnet citatsamling, der struktureres med et budskab, ikke
alfabetisk håndbog men kombination af aforisme-leksikon og
antilovreligion-debatbog

Glistrups geniale bøger ville intet forlag trykke, så jeg skal vende
og dreje mit værk godt, for at opnå noget tidløst og internationalt
salgbart og at finde udgiver kan blive svært

I stedet for at "skrive til skrivebordsskuffen" vedr mellemstadier på
vej mod bogen, skriver jeg dele til usenet og får ofte nyttig feedback
og hvis jeg ikke får udgivet bog, så er ideerne lige til at samle op
for evt anden interesseret. Bog er jo gammeldagshed og forfængelighed
og vigtigt for mig er at starte ny tanker - om frihed,
videnskabskritik, medlidenheds-ulemper, skatteondet,
ejendomsret-fordele, uklog fordelingspolitik, arbejdsglæde,
privatisering, osv.

Glistrupister er modstandere af copyright.

Rationel isolering og afslappet holdning til hysteriske
brandregulativer er ikke mordbrand - og er droppet, og jeg fik god
feedback på dk.videnskab om hvor slemt lovreligion gør folk sindsyge.

JØDEKRITIK mistænkes man for, når man mener at Einstein-fans bør løfte
bevisbyrde om at relativity - eller Newton-formler eller
Maxwell-differentialligninger - har fremmet teknologi.

Tolerance overfor børnepiksuttere bør man tage afslappet - også det er
et budskab. Der er kløft mellem fysisk vold med blødende sår, og så
symbolik/kærtegn/ord. Da sygdom er psykisk bør medicin opreklameres
mindre - behandlervælde er ond lovreligiøs præsteskab

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 16:42

Tveskaeg wrote:

> [...]
> må have været bekendt med sagen og fundet den af en sådan karakter at
> det ikke har forhindret hendes udnævnelse til minister.

Jamen .. Herregud .. om de er kriminelle før de bliver minister er da bare
en fordel. Så har de jo lettere ved kammerateriet og nepotismen ..

/FL

Fra : Egon Stich

Dato : 15-12-06 14:24

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> må have været bekendt med sagen og fundet den af en sådan karakter at
> det ikke har forhindret hendes udnævnelse til minister.

"Forhindret" ?
Er det ikke et krav, at borgerlige ministrer skal have erfaring på netop
svindel og bedrag området?

MVH
Egon

Fra : Tveskaeg

Dato : 16-12-06 02:39

On Fri, 15 Dec 2006 14:24:01 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"Forhindret" ?
>Er det ikke et krav, at borgerlige ministrer skal have erfaring på netop
>svindel og bedrag området?

Her er det på sin plads at nævne at Carina Christensen blev frikendt i
Sø og Handelsretten hvorefter sagen er anket til højesteret.

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-06 13:56

> Her er det på sin plads at nævne at Carina Christensen blev frikendt i
> Sø og Handelsretten hvorefter sagen er anket til højesteret.

Den er så uafklaret.
men det er påtalen fra arbejdstilsynet ikke.

Udover svindel og bedrag glemte jeg åbenbart: Udnyttelse af andre for
økonomisk vindings skyld.

Egon

Fra : CZDGN

Dato : 16-12-06 17:13

On Sat, 16 Dec 2006 13:55:31 +0100, Egon Stich wrote:

> [...]
> men det er påtalen fra arbejdstilsynet ikke.
>
> Udover svindel og bedrag glemte jeg åbenbart: Udnyttelse af andre for

Hun holder ikke til 1/1 2008. Fogh har kun taget hende ind fordi hun vil
være let at "fyre" igen.

Fogh går efter en regering med V R og DF.

--
CZGDN

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 06:35

CZDGN <no@no.nu> wrote:

> Fogh går efter en regering med V R og DF.

Den ville vist være over Marianne Jelveds og Margrethe Vestagers lig ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 06:35

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Her er det på sin plads at nævne at Carina Christensen blev frikendt i
> Sø og Handelsretten hvorefter sagen er anket til højesteret.

1. Da Carina Christensen hverken er blivet sigtet eller tiltalt, kan hun
naturligvis heller ikke blive frikendt [i forhold til straffeloven].

2. Sagen er ikke ført mod Carina Christensen, men mod det aktieselskab
hun har været direktør for. Det er hun jo altså ikke mere, og dermed er
hun vel ude af den sag. Hun kan ikke engang blive ført som vidne, da man
ikke fører vidner i Højesteret.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 17-12-06 15:55

> [...]
> hun har været direktør for. Det er hun jo altså ikke mere, og dermed er
> hun vel ude af den sag. Hun kan ikke engang blive ført som vidne, da man

Det kan godt tænkes, at hun ikke, som ellers vanligt for visse grupper, kan
slippe for et eventuelt ansvar blot ved at "trække sig", som det kaldes.
I plagiatsagen er det, så vidt jeg ved, hende selv, der har tegnet den
kommode, der påstås at være en krænkelse af en andens ophavsret.
Altså er hun kunstneren, med oprethavsretten, der er under tiltale.
Men mindre hun har været forudseende, og været "ansat" med klausul for
ophavsret i forhold til firmaet.
Altså at firmaet ejer ophavsretten.
Men i så fald var hun jo stadig direktør---

Sagen kan altså være mere speget, end umiddelbart anskuet.

At det så kan være vanskeligt at anskue en firkantet kasse, med et par
skuffer, som noget specielt, og derfor værdigt til at være beskyttet, er en
anden sag. Genstanden kunne såmænd være fremstillet på ethvert
Hjemmesløjdhold i den stråtækte i vintersæsonen

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 22-12-06 13:37

> [...]

> ophavsret i forhold til firmaet.
> Altså at firmaet ejer ophavsretten.
> Men i så fald var hun jo stadig direktør---

Sagen har været ført som en civil retssag på firmaet, ikke mod Carina
Christensen som person.

> [...]
> anden sag. Genstanden kunne såmænd være fremstillet på ethvert
> Hjemmesløjdhold i den stråtækte i vintersæsonen

Og så kan det nok også være lidt svært at lave et grundlæggende andet
design på en kommode ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 17:06

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> de skal nok finde noget nyt:
>
> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=838888/>
>

> godt jeg ikke har betalt mit kontigent til C endnu ....

Frikendt i Sø- og Handelsretten, men sagen apelleret til Højesteret.

Mon Bendt Bendtsen vidste det?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : CZDGN

Dato : 15-12-06 18:02

On Fri, 15 Dec 2006 17:06:07 +0100, Per Rønne wrote:

> Frikendt i Sø- og Handelsretten, men sagen apelleret til Højesteret.
>
> Mon Bendt Bendtsen vidste det?

Den rigtig "søde" udgave er at Bendtsen ikke havde tænkt over det, men at
Fogh var fuldt orienteret fra PET og blot lod det ske...

--
CZGDN

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 19:41

CZDGN wrote:

> Den rigtig "søde" udgave er at Bendtsen ikke havde tænkt over det,
> men at Fogh var fuldt orienteret fra PET og blot lod det ske...

Den har jeg også overvejet.

Særligt efter at Barfoed støjede så grusomt i sin exit ..

/FL

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-06 19:38

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Frikendt i Sø- og Handelsretten, men sagen apelleret til Højesteret.
>
> Mon Bendt Bendtsen vidste det?

helt sikkert ....

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Michael Weber

Dato : 15-12-06 23:20

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

[klip]

> godt jeg ikke har betalt mit kontigent til C endnu ....

C ?
Var det det der borgerlige parti, der engang havde indflydelse ?
Nu er C vist en fritidsforening for hobby-politikere.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-12-06 15:49

Thomas von Hassel skrev:

> de skal nok finde noget nyt:
>
> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=838888/>
>

> godt jeg ikke har betalt mit kontigent til C endnu ....

HVAD ?????????

Jeg troede at Fogh var nogenlunde normalt begavet men det gør jeg ikke
mere.

Carina Christensen er belastet en kommende retssag - det er
fuldstændigt VANVITTIGT at indsætte hende som minister. Sig mig er
manden (Fogh) ved at udføre "selvmord" for åbent tæppe ???

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-06 16:01

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
> fuldstændigt VANVITTIGT at indsætte hende som minister. Sig mig er
> manden (Fogh) ved at udføre "selvmord" for åbent tæppe ???

Tja ... godt spm. Det er helt sikkert ikke noget opositionen vil lade gå
ibemærket gå hen ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Alucard

Dato : 15-12-06 17:27

On 15 Dec 2006 06:48:53 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>fuldstændigt VANVITTIGT at indsætte hende som minister. Sig mig er
>manden (Fogh) ved at udføre "selvmord" for åbent tæppe ???

Hvad fanden.... Er det ikke dig der mener at hvis man er frifundet
(Amdi sagen) så er det noget svineri at fortsætte med at anke...???

Men det gælder måske kun for vennerne, for efter hvad jeg har læst, så
er Carina Christensen blevet frikendt i landsretten....

Kim du er en hykler....!!!!

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 18:06

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> Jeg troede at Fogh var nogenlunde normalt begavet men det gør jeg ikke
> mere.

Det er ikke Fogh der bestemmer, hvilke ministre Bendt Bendtsen udnævner
af konservative ministre ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-12-06 17:38

Fra : Kim2000

Dato : 15-12-06 23:20

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

Thomas von Hassel skrev:

> [...]

fuldstændigt VANVITTIGT at indsætte hende som minister. Sig mig er
manden (Fogh) ved at udføre "selvmord" for åbent tæppe ???

----

Det var vel den mindst korrupte de havde at byde på.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 06:35

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Carina Christensen er belastet en kommende retssag

Næh, hun er ude af sagen, der aldrig blev ført mod hendes person, men
mod det aktieselskab, hun var direktør for. I præteritum.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Rea721

Dato : 15-12-06 23:33

Kim Larsen, skrev noget i stil med:

> Carina Christensen er belastet en kommende retssag - det er
> fuldstændigt VANVITTIGT at indsætte hende som minister.

Kom nu ned på jorden og bliv lidt virklighedsnær. At "nogen" har anlagt en
retssag betyder da ikke at man er skyldig??

Det ville jo isåfald være en genial metode for et politisk parti.... at få
en "stråmand" til at anlægge et civilt søgsmål mod modstanderens
statsminister kandidat.

Træerne vokser altså ikke ind i ....

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 06:35

Rea721 <skod3@721.dk> wrote:

> Kom nu ned på jorden og bliv lidt virklighedsnær. At "nogen" har anlagt en
> retssag betyder da ikke at man er skyldig??

Især ikke når ingen har anlagt retssag mod hende.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-12-06 18:15

Per Rønne skrev:

> Det er ikke Fogh der bestemmer, hvilke ministre Bendt Bendtsen udnævner
> af konservative ministre ...

Og Fogh har ikke det afgørende ord om hvem som minister der skal
indsættes ??????????

Aj, Per, nu må du styre dig, har du drukket af natpotten (?), Fogh er
REGERINGSLEDER !!! Selvfølgelig er det Fogh som udnævner ministrene.

Nu læser du dit eget indlæg igennem engang til, Per, erkender at det
var en smutter og så taler vi ikke mere om det.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 18:29

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> Og Fogh har ikke det afgørende ord om hvem som minister der skal
> indsættes ??????????

Lader han ikke Bendt Bendtsen om at udnævne de konservative ministre [og
naturligvis kan de da tale sammen], så er det det samme som at opløse
VK-regeringen.

> Aj, Per, nu må du styre dig, har du drukket af natpotten (?), Fogh er
> REGERINGSLEDER !!! Selvfølgelig er det Fogh som udnævner ministrene.

Nej, hvis du vil være helt formel så er det skam Dronningen.

I en koalitionsregering tildeles de deltagende ministre et sæt af
ministerier. Det er så de respektive partiledere der allokerer
partifæller til de enkelte poster.

Det er da også derfor Fogh ikke selv kunne fyre Barfoed, men måtte have
Pia Kjærsgaard til at gøre det for ham ... som også Erik Meier Carlsen
påpeger ...

> Nu læser du dit eget indlæg igennem engang til, Per, erkender at det
> var en smutter og så taler vi ikke mere om det.

Det er dig der tager fejl.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Weber

Dato : 15-12-06 23:10

> [...]
> ekstrabevilling på et tocifret millionbeløb. Så nu kan kun oppositionen
> være sure over at de ikke længere har Lars Barfoed at skælde ud over ...

Flot af de konservative at vælge en person, der skal starte med at
snakke om fremtidige retssager og ikke om politikken der skal føres.

Sidste mand lukker og slukker i det hedengangne Konservative.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : CZDGN

Dato : 15-12-06 23:15

On Fri, 15 Dec 2006 23:10:22 +0100, Michael Weber wrote:

> Flot af de konservative at vælge en person, der skal starte med at
> snakke om fremtidige retssager og ikke om politikken der skal føres.
>
> Sidste mand lukker og slukker i det hedengangne Konservative.

Måske kigger Fogh efter en regering med V,R og DF (og hvis C kommer ind i
folketinget, så kan de støtte)

--
CZGDN

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-06 13:53

"Michael Weber" <michael@CAN_YOU_GUESS_WHAT_TO_REMOVE_?_michaelweber.dk>
skrev i en meddelelse news:45831c1a$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> snakke om fremtidige retssager og ikke om politikken der skal føres.
>
> Sidste mand lukker og slukker i det hedengangne Konservative.

Een ting er retssagen.
Den kan gå begge veje.

En anden, og for mig mere alvorlig, er at damen har rod i arbejdsforholdene
på sin fabrik.
Dette siger jo noget om hendes menneskeopfattelse og moral.

Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-06 16:12

Egon Stich wrote:
> [...]
> arbejdsforholdene på sin fabrik.
> Dette siger jo noget om hendes menneskeopfattelse og moral.

Næe .. Hvorfor det .. Det er jo uofficiel højrefløjspolitik ..

/FL

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-06 16:50

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Næe .. Hvorfor det .. Det er jo uofficiel højrefløjspolitik ..
>

> /FL

???????
Ja - hvad ellers?

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 06:36

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> En anden, og for mig mere alvorlig, er at damen har rod i arbejdsforholdene
> på sin fabrik.

Nu er jeg ikke ligefrem vant til at arbejde på en fabrik, men - hvor
almindeligt er det at en 'manuel' arbejdsplads får en påtale af
arbejdstilsynet?

Jeg kunne faktisk godt forestille mig at det er ganske almindeligt.
Noget sådant finder da også sted, hvis blot en enkelt arbejder ikke har
fået taget sikkerhedshjelm eller sikkerhedssko på ... og dermed trodset
virksomhedens politik på det område.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 17-12-06 16:08

> Nu er jeg ikke ligefrem vant til at arbejde på en fabrik, men - hvor
> almindeligt er det at en 'manuel' arbejdsplads får en påtale af
> arbejdstilsynet?

Det sker ikke ofte, som det burde.
Delvis fordi arbejdstilsynsmyndigheden, som så meget andet, er blevet
beskåret i en sådan grad, at der ikke kan føres regelmæssigt og forsvarligt
tilsyn.
Der kan gå år imellem tilsyn.

Imidlertid kan man helt sikkert gå ud fra, at sker der påtale, er det fordi
forholdene på arbejdspladsen er af en sådan karakter, at mennesker løber
risiko for at komme til skade.

Altså er det en alvorlig sag, der givetvis fortæller noget om, hvorledes
pågældende arbejdsplads opfatter sine lønarbejdere.
Som et forbrugsgode, der let kan erstattes.

Disse forhold kan du vel egentlig få en del at vide om, ved at sludre lidt
med dine kolleger på Teknisk Skole?

> [...]
> Noget sådant finder da også sted, hvis blot en enkelt arbejder ikke har
> fået taget sikkerhedshjelm eller sikkerhedssko på ... og dermed trodset

I teorien, ja.
Og således burde det være.
Den slags løses nu som oftest men en "kammeratlig påtale" overfor den
enkelte.

I det aktuelle tilfælde skal man være opmærksom på, at der er tale om noget
i retning af et maskinsnedkeri.
Træbearbejdningsmaskiner er notoriske "menneskespisere", om de ikke
vedligeholdes forsvarligt, samt at afskærmninger er på plads og i orden.
Mon ikke der er tale om noget sådant?

(en maskinsnedker holder gerne begge hænder i vejret, når han bestiller 7
bajere

MVH
Egon

Fra : CZDGN

Dato : 18-12-06 05:57

On Sun, 17 Dec 2006 16:08:24 +0100, Egon Stich wrote:

> (en maskinsnedker holder gerne begge hænder i vejret, når han bestiller 7
> bajere

Det gør de fleste mennesker nu

Men jeg har mødt folk der var nødt til at bruge begge hænder for at bestille
4 øl.

--
CZGDN

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 06:35

wrote:

> Flot af de konservative at vælge en person, der skal starte med at
> snakke om fremtidige retssager

1. Der bliver kun én, og den føres for Højesteret hvor der ikke føres
vidner eller lignende.

2. Hun er ude af sagen, da den føres mod et aktieselskab, ikke mod
hendes person. Hun kom ud af sagen da hun sagde sit direktørjob op ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk