Fagforeningskup i MP Pension
Fra : Lasse

Dato : 15-12-06 00:42

God Jul til alle,

Se lige her: http://kalsen.urbanblog.dk

Mvh Lasse

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 06:35

Lasse <noreply@goddag.dk> wrote:

> Se lige her: http://kalsen.urbanblog.dk

Alle medlemmer af pensionskassen er vel som udgangspunkt også medlemmer
af en af de tre fagforeninger [selv er jeg med i GL], og dem der er
aktive et sted er typisk også aktive andetsteds ...

Så hvad piber du over?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 15-12-06 13:41

On Fri, 15 Dec 2006 00:41:52 +0100, "Lasse" <noreply@goddag.dk> wrote:

>God Jul til alle,
>
>Se lige her: http://kalsen.urbanblog.dk

Du er næppe den første der bliver røvrendt at personer der hævder at
repræsentere dine interesser.

Fra : Egon Stich

Dato : 15-12-06 14:42

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Du er næppe den første der bliver røvrendt at personer der hævder at
> repræsentere dine interesser.

Nøh -
Det gælder vel ret beset størstedelen af højrefløjens vælgere?

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 15-12-06 17:07

On Fri, 15 Dec 2006 14:42:11 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>Nøh -
>Det gælder vel ret beset størstedelen af højrefløjens vælgere?

Hvorfor forholder du dig ikke til emnet (venstrefløjens bannerførere
røvrender deres egne), i stedet for at køre på autopilot...?

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-06 13:20

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor forholder du dig ikke til emnet (venstrefløjens bannerførere
> røvrender deres egne), i stedet for at køre på autopilot...?

Fordi det vrøvl du kommer med, ikke fortjener andet.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 16-12-06 15:12

On Sat, 16 Dec 2006 13:20:08 +0100, "Egon Stich"

>Fordi det vrøvl du kommer med, ikke fortjener andet.

Nu var det altså IKKE mig der kom med oplysningerne, så slå lige
autopiloten fra... ))