Ole Hyltoft bliver DFer - og medlem af DRs~
Fra : Per Rønne

Dato : 14-12-06 21:46

Jeg ser netop at forfatteren Ole Hyltoft, der er cand.mag. i dansk og
engelsk, og som var kulturredaktør på hedengangne Aktuelt [det
landsdækkende, socialdemokratiske dagblad] og i mange år var et trofast
medlem af Socialdemokratiet, nu er meldt ind i Dansk Folkeparti.

Noget menigt medlem bliver han dog ikke. Han er samtidig indstillet som
nyt bestyrelsesmedlem i Danmarks Radios bestyrelse af netop Dansk
Folkeparti.

Ole Hyltoft har været TV-anmelder gennem 13 år, har skrevet 25 bøger og
var i øvrigt en af initiativtagerne til kunstmuseet Arken i Ishøj.

Den 71-årige magister har ligeledes i mange år arbejdet som anmelder.

Men nu er han altså DFer ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-12-06 22:33

"Per Rønne" wrote:
> [...]
> og var i øvrigt en af initiativtagerne til kunstmuseet Arken i Ishøj.
>
> Den 71-årige magister har ligeledes i mange år arbejdet som anmelder.

Det er en ærlig sag at blive gammel og miste overblikket ..

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 22:48

> [...]
> var i øvrigt en af initiativtagerne til kunstmuseet Arken i Ishøj.
>
> Den 71-årige magister har ligeledes i mange år arbejdet som

FREMRAGENDE - han kan blive så værdifuld for indvandringsmodstanden
som Tidehvervspræsterne på tinge - og han virker meget mere ung af
sind end den 9 år ældre Glistrup og han har en ofte helt genial humor.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-12-06 22:57

Bo Warming wrote:
> [...]
> som Tidehvervspræsterne på tinge - og han virker meget mere ung af
> sind end den 9 år ældre Glistrup og han har en ofte helt genial humor.

Alt er vel bedre end de 2 tumpefætre ..

Derfra kan det kun gå fremad ..

/FL

Fra : Michael Weber

Dato : 14-12-06 23:19

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
[klip]

> Alt er vel bedre end de 2 tumpefætre ..

Der var vist nogen der slog en streg i gen-poolen, da de blev til.
Naturens form for humor ?!

> Derfra kan det kun gå fremad ..
>
> /FL

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 06:06

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Alt er vel bedre end de 2 tumpefætre ..
>
> Derfra kan det kun gå fremad ..

Jesper Langballe netop fyldt 67 [født 31. august 1939] og Søren Krarup
69 [født 3. december 1937], og de holder vel næppe ud til de er 90 ...
mon ikke de er døde af rygning inden?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 15-12-06 15:03

> [...]
>
> Jesper Langballe netop fyldt 67 [født 31. august 1939] og Søren Krarup
> 69 [født 3. december 1937], og de holder vel næppe ud til de er 90 ...

Mon ikke snarere asbest fra futtogene?
Antitobakshysteriet er velsagtens blot en "smart" afledning, for at fjerne
focus fra arbejdsgiveransvar?

MVH
Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 16:53

Egon Stich wrote:
> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Mon ikke snarere asbest fra futtogene?
> Antitobakshysteriet er velsagtens blot en "smart" afledning, for at
> fjerne focus fra arbejdsgiveransvar?

Det summer sig skam op alt sammen ..

DSB ansat i S-togene og ryger.

Så er dine dage talte ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 16:49

"Per Rønne" wrote:

> Jesper Langballe netop fyldt 67 [født 31. august 1939] og Søren Krarup
> 69 [født 3. december 1937], og de holder vel næppe ud til de er 90 ...
> mon ikke de er døde af rygning inden?

Nu har de jo god hjælp på jord .. fra ham der ...

(og nej .. det er ikke Gud .. ham den anden ...)

/FL

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 15-12-06 00:45

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

<snip>

> Ole Hyltoft har været TV-anmelder gennem 13 år, har skrevet 25 bøger og
> var i øvrigt en af initiativtagerne til kunstmuseet Arken i Ishøj.

Og var med til at ansætte Anna Kastberg som direktør for Arken.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-12-06 00:54

On Fri, 15 Dec 2006 00:44:47 +0100, Axel Hammerschmidt skrev:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> <snip>

> Og var med til at ansætte Anna Kastberg som direktør for Arken.

Hvad var der i vejen med Anna Kastbergs evner som direktør for
Arken?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 06:06

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> <snip>

> Og var med til at ansætte Anna Kastberg som direktør for Arken.

Var det ikke Vibeke Storm Rasmusssens administration der burde have
checket Anna Castbergs [ikke-eksisterende] eksamenspapirer efter?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-06 06:40

> Var det ikke Vibeke Storm Rasmusssens administration der burde have
> checket Anna Castbergs [ikke-eksisterende] eksamenspapirer efter?

Eksamensbevis er bagatel
Der er sørgeligt lidt rindalisme i Hyltoft - det er værre

Men der er meget dansk Jeppe Åkjær kultur i sjove-og-kloge-Ole
og noget som er det bedste ved ham og som alle fortier i nuværende
sensation er, at han vendte sig mod S og musliminvation for snart tyve
år siden

Fra : Sten Schou

Dato : 15-12-06 13:20

> Var det ikke Vibeke Storm Rasmusssens administration der burde have
> checket Anna Castbergs [ikke-eksisterende] eksamenspapirer efter?

Så,så, socialdemokrater fejler som bekendt ikke.

Hilsen Sten

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 17:06

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> Så,så, socialdemokrater fejler som bekendt ikke.

Nu var Ole Hyltoft som bekendt også socialdemokrat - dengang.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin

Dato : 15-12-06 02:05

Frank Leegaard skrev:

> Alt er vel bedre end de 2 tumpefætre ..
>
> Derfra kan det kun gå fremad ..

Hvis vi ser de to fronter klassekampen og danske mod landsforrædere,
har Hyltoft valgt korrekt. For folket, mod forræderne.
Et stærkt DF er vejen frem og det haster.
Hvis ikke DF vokser betragteligt i løbet af få er ER DET SLUT MED
CIVILISATIONEN!

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 06:06

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Hvis ikke DF vokser betragteligt i løbet af få er ER DET SLUT MED
> CIVILISATIONEN!

Så du mener at DFs betydning er global?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 16:48

Martin wrote:

> [...]
> Et stærkt DF er vejen frem og det haster.
> Hvis ikke DF vokser betragteligt i løbet af få er ER DET SLUT MED

Glæder mig da at nogen kan bruge Pianisterne til noget.

For vi andre er de latterlige personager ..

/FL

Fra : Henry Vest

Dato : 15-12-06 14:40

Per Rønne wrote:

> [...]
> landsdækkende, socialdemokratiske dagblad] og i mange år var et trofast
> medlem af Socialdemokratiet, nu er meldt ind i Dansk Folkeparti.

Hvor ser du det henne? I et interview i dagens Politiken, siger han klart at
han IKKE er medlem af DF.

> Noget menigt medlem bliver han dog ikke. Han er samtidig indstillet som
> nyt bestyrelsesmedlem i Danmarks Radios bestyrelse af netop Dansk
> Folkeparti.

Ja.

> Men nu er han altså DFer ...

Måske.

--
Henry Vest

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 17:06

Henry Vest <henry_vest@REMOVEget2net.dk> wrote:

> Hvor ser du det henne? I et interview i dagens Politiken, siger han klart at
> han IKKE er medlem af DF.

Nyhedsbrev fra DF ... jeg har forwarded det til dig ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 17:13

"Per Rønne" wrote:

> Nyhedsbrev fra DF ... jeg har forwarded det til dig ...

Hvorfor ikke offentliggøre det du har som basis for dine postulater...

/FL

Fra : Henry Vest

Dato : 15-12-06 17:24

Frank Leegaard wrote:

> Hvorfor ikke offentliggøre det du har som basis for dine postulater...

Det kan findes på www.danskfolkeparti.dk under Nyhedsbrev (menuen til
venstre).

--
Henry Vest

Fra : Henry Vest

Dato : 15-12-06 17:20

Per Rønne wrote:

> Nyhedsbrev fra DF ... jeg har forwarded det til dig ...

Ja, det står der unægteligt. Men til Politiken udtaler han det stik
modsatte. Mystisk.

--
Henry Vest

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 18:06

Henry Vest <henry_vest@REMOVEget2net.dk> wrote:

> Ja, det står der unægteligt. Men til Politiken udtaler han det stik
> modsatte. Mystisk.

Ja - men af nyhedsbrevet fremgår det at indmeldelsen er sket samtidig
med udnævnelsen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin

Dato : 16-12-06 01:05

Per Rønne skrev:

> Så du mener at DFs betydning er global?

Det kan du ikke slutte. Men en vis lokalisation opererer jeg da med.
På længere sigt tror jeg der kan opstå liv andre steder i universet
-
Måske endda intelligent.

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-12-06 09:00

Martin wrote:

> Det kan du ikke slutte. Men en vis lokalisation opererer jeg da med.
> På længere sigt tror jeg der kan opstå liv andre steder i universet
> -
> Måske endda intelligent.

Du mener deraf at kunne slutte at der kan opstå intelligent liv i DF?

/FL

Fra : Martin

Dato : 17-12-06 00:59

Frank Leegaard skrev:

> Du mener deraf at kunne slutte at der kan opstå intelligent liv i DF?

Det kan du ikke slutte.
Men DF har den suveræne indsigt i survival of the fittest at de indser
at muhammedanisme i enhver henseende er uforeneligt med danskhed og
civilisation som vi forstår det!

Mvh
Martin

Fra : CZDGN

Dato : 17-12-06 01:31

On 16 Dec 2006 15:59:13 -0800, Martin wrote:

> Men DF har den suveræne indsigt i survival of the fittest at de indser
> at muhammedanisme i enhver henseende er uforeneligt med danskhed og
> civilisation som vi forstår det!

Det må så være allah der har bibragt DF den forståelse.

--
CZGDN