BZ-fans kæmper for et sindsygt samfund. Fr~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 04:27

BZ-fans kæmper for et sindsygt samfund. Fremmedgørelse via
nul-ejendomsret

Hvis man mener at hallucinerende SctHans-patienter er den ideelle
borger i fremtidens samfund, så skal man arbejde for at ophæve de
sammenhænge , der giver tryghedsfølelse og forudsigelighed i vort
samfundet.

>Yde før nyde. Tæring efter næring. Dit og mit. Dem og os. Min datter
>skal ikke være lovligt legetøj for hvemsomhelst fx muslimer eller
>pædofile.<

Hvis man ophøjer medynk til grundlov og siger, at jo mere uansvarligt
voldspsykopater opfører sig, jo flere dyre huse

Skal skatteyderne forkæle dem med gaver betalt af dig, så må man være
glad for at Faderhuset har fået konfiskeret millionindtjeninger ved at
have købt dyrt hus, men ikke fået adgang til det efter 5 år.

Vil Hans Joergensen ikke sende mig al sin opsparing for ejendomsret
hader han jo?

BW Bjelkes Alle 46,

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 11:06

Bo Warming wrote:
> Vil Hans Joergensen ikke sende mig al sin opsparing for ejendomsret
> hader han jo?

Det kan jeg da godt, min samlede formue er ca. -30.000,- :) du skyder
mig penge :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 14-12-06 11:21

On 14 Dec 2006 10:06:03 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det kan jeg da godt, min samlede formue er ca. -30.000,- :) du skyder
>mig penge :)

Nu skrev han altså "opsparing" IKKE "formue".... Det er kun dine
skillinger han er interesseret i, IKKE din gæld....

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 11:57

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Nu skrev han altså "opsparing" IKKE "formue".... Det er kun dine
> skillinger han er interesseret i, IKKE din gæld....

Interessantere er om Hans Joergensen kan forsvare det afstumpede
livssyn at tyveri er OK?
Men han svarerer altid "ingen kommentar" vedr væsentlige spørgsmål.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 13:28

Bo Warming wrote:
> Interessantere er om Hans Joergensen kan forsvare det afstumpede
> livssyn at tyveri er OK?
> Men han svarerer altid "ingen kommentar" vedr væsentlige spørgsmål.

Ingen kommentarer :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 13:28

Alucard wrote:
> Nu skrev han altså "opsparing" IKKE "formue".... Det er kun dine
> skillinger han er interesseret i, IKKE din gæld....

Jamn' dem har jeg jo heller ingen af :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69