RYD UNGDOMSHUSET!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-12-06 22:31

Fra : Jim

Dato : 13-12-06 00:53

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hq97uu.y8c1xu155qvz3N%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> http://www.rydungdomshuset.dk/

Fin site... :0)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-12-06 02:31

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:
> http://www.rydungdomshuset.dk/

Kan du ikke tage en smut ud til dem og fortælle dem om hvordan de bare med
en almindelig scanner og laserprinter kan fremstille falske pantmærkater til
udenlandske øl- og læskedriksdåser.

Efter kort tids svindel er de selv i stand til at købe eget hus...

/FL

Fra : laskdfj

Dato : 13-12-06 05:12

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> http://www.rydungdomshuset.dk/

Jeg fatter ikke hvad folk har imod ungdomshuset. Må indrømme at jeg ikke
kommer der ofte, men bor på nørrebro, og kan virkeligt ikke se problemet.

Men at en eller anden fucked up religiøs sekt skal være der i stedet for
gør mig harm. Men jeg går ud fra at det er en måde for dem at sprede
deres crap.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article252180.ece

og så tog eb holdning, virkeligt flot. Hvad er det der sker i det her
land? Er vi gået over til amerikanske tilstande med fox news ? :(

Fra : Thomas H.

Dato : 13-12-06 06:57

"laskdfj" <nospam@dr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter ikke hvad folk har imod ungdomshuset.

Nej det er svært at se, det en jo en flok fredelige unge, der skaber tryghed
i byen og holder deres hus og området omkring dem pænt og nydeligt.....

Fra : Torben

Dato : 13-12-06 08:18

"laskdfj" <nospam@dr.dk> wrote in message

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article252180.ece
>
> og så tog eb holdning, virkeligt flot. Hvad er det der sker i det her
> land? Er vi gået over til amerikanske tilstande med fox news ? :(

Æhh, tog EB holdning? Er det ikke EB's læsere, og dermed Danmarks
befolkning?

mvh
Torben

Fra : Alucard

Dato : 13-12-06 10:09

On Wed, 13 Dec 2006 05:11:39 +0100, laskdfj <nospam@dr.dk> wrote:

>Men at en eller anden fucked up religiøs sekt skal være der i stedet for
>gør mig harm. Men jeg går ud fra at det er en måde for dem at sprede
>deres crap.

Nu kan man jo ikke bare lige se bort fra Grundloven (privat
ejendomsret), fordi man ikke bryder sig om dem der har retten på deres
side..... Jeg mener også at det er en "fucked up religiøs sekt", men
det ændrer ikke på at huset er deres.....

Fra : Peter Kirk

Dato : 13-12-06 10:24

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> side..... Jeg mener også at det er en "fucked up religiøs sekt", men
> det ændrer ikke på at huset er deres.....

Men hvorfor kan kommunen ikke sørge for et andet "værested" til ungerne? De
har åbenbart brug for et sted at være væk fra deres barske familieliv eller
noget. Hvis kommunen stillede op med et fint sted til dem kunne de bare
flytte dertil.

Fra : Alucard

Dato : 13-12-06 12:11

On Wed, 13 Dec 2006 10:24:21 +0100, "Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com>
wrote:

>Men hvorfor kan kommunen ikke sørge for et andet "værested" til ungerne?

Det kunne de da sikkert også, men det er ikke godt nok for de
forkælede møgunger og det ville, som situationen er nu, også vise at
politikerne gav efter for trusler....

> [...]
>noget. Hvis kommunen stillede op med et fint sted til dem kunne de bare

Forklar det til de autonome klaphatte.....

De har skudt sig selv så grundigt i foden, at det ville nærme sig
politisk selvmord, at give dem noget som helst....

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 12:53

"Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
eller
> noget. Hvis kommunen stillede op med et fint sted til dem kunne de bare

Jeg vil da også gerne have et fint hus til forskellige aktiviteter.

Af een eller anden grund finder min kommune ikke, at det kommer dem ved--

Egon

Fra : Peter Kirk

Dato : 13-12-06 13:48

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jeg vil da også gerne have et fint hus til forskellige aktiviteter.
>
> Af een eller anden grund finder min kommune ikke, at det kommer dem ved--

Ja men ungerne er en gruppe særlig udsatte individer der har brug for et
sted de kan arbejde på deres problemer. Jeg synes et specielt sted for dem
er næsten krævet af kommunen. Det (1) fjerne dem fra gaderne; (2) giver dem
mulighed for at udfolde og udtrykke sig; (3) giver dem et fællesskab; (4)
opretholder en mangfoldighed i samfundsbilledet; ...

Du, på den anden side, er et velintegret, velfungerende, produktivt medlem
af samfund som ikke har brug for speciel håndtering.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 17:27

> [...]
> mulighed for at udfolde og udtrykke sig; (3) giver dem et fællesskab; (4)
> opretholder en mangfoldighed i samfundsbilledet; ...

Ok. - Spøg til side--

Se dette kan vi sandelig godt enes om.
Ikke alene for den omhandlede gruppe, men for mange grupper af unge i det
ganske land.

Denne indgangsvinkel ville det være gavnligt at antage.

Men hele den såkaldte "debat" om ungdomshuset er jo forpestet.
Både af højrefløjsere, med deres umådelige umenneskelighed og brutalitet,
men sandelig også af såkaldte "venstreorienterede", der mener de forsvarer
nogle grundlæggende gode ideer, ved at skrive som de gør, om sagen.
For uanset hvordan man vender og drejer sagen om huset, er det en
kendsgerning, at gældende love giver ejeren bestemte rettigheder.
Og det kan man ikke lave om på, ved hysterisk skråleri.

Hvad motiverer de to fløje?

Højrefløjen skriger op, fordi de ikke ønsker et anstændigt samfund, for
andre end dem selv og deres eventuelle yngel.
Til dem er der rideskoler, golfbaner, svømmehaller osv.

At netop fraværet af sociale og aktivitetsmæssige tilbud for de
underprivilligerede, er grundlag for en sikker forsyningskilde til
ballademagere, små og storkriminelle, fatter de overhovedet ikke.
Deres eneste svar er symptombehandling i form af skærpelse af straffene.

Eller hvis de gør, er de ligeglade, sålænge disse uroelementer holder sig
væk fra nordkysten og lignende mondæne steder, hvor "man" bor.

Venstrefløjen er jo så naive, at det gør ondt at iagttage.
I stedet for at gøre noget aktivt for at skabe fornuftige aktivitetssteder
for de unge, lader de sig lokke til at forsvare det rene anarkistiske
tyranni.
Eller de ønsker måske i virkeligheden ikke at ændre forholdene, fordi de
selv bevæger sig rundt i "rideskolemilieuet"?
Højst troligt.
Som måske topscorer i deres naivistiske projekter, kan man nævne
narkopolitikken.
Men det er jo en anden affære

I det hele taget en sørgelig affære.
For begge parters vedkommende.

> Du, på den anden side, er et velintegret, velfungerende, produktivt medlem
> af samfund som ikke har brug for speciel håndtering.

Nåe - det er jo, som man tager det
Og lidt forkælelse ville ikke være af vejen

MVH
Egon

Fra : Pjensen73

Dato : 13-12-06 13:45

Peter Kirk forklarede:
> [...]
> noget. Hvis kommunen stillede op med et fint sted til dem kunne de bare

Den fond, som vil købe Jagtvej 69, kan jo bare købe et andet hus til de
forkælede møgunger.
Hvorfor gør fonden ikke det?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 15-12-06 03:45

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Peter Kirk forklarede:

> Den fond, som vil købe Jagtvej 69, kan jo bare købe et andet hus til de
> forkælede møgunger.
> Hvorfor gør fonden ikke det?

Vel fordi det ikke er alle stedet i KBh der ligger en McD lige op af
ejendommen, som man kan smadre, når man ikke har fået noget på den dumme
i 3 måneder...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-06 06:22

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Vel fordi det ikke er alle stedet i KBh der ligger en McD lige op af
> ejendommen, som man kan smadre, når man ikke har fået noget på den
> dumme
> i 3 måneder...

FRagtmandshallerne ved Nørrebro Station er genialt sted til de unges
koncerter - de er store nok og der er
*ingen naboer*
og DSB har udbudt dem til leje eller salg i årevis.(nær
Mimersgade-nordenden)

Men de unge lever efter Eric BErnes "HVad er det vi leger" og
rollespillet hedder "Se nu hvad du fik mig til" og de skal have et
martyrium ved at være blevet forledt af Ruth til vold.

Fra : Frank

Dato : 13-12-06 14:09

Hej

> [...]

> De har åbenbart brug for et sted at være væk fra deres barske familieliv
> eller noget. Hvis kommunen stillede op med et fint sted til dem kunne de

Der er nok 2 forklaringer

1: For en del af brugerne er det Jagtvej 69 det drejer sig om - det drejer
sig ikke om at have et sted til aktiviteterne, det drejer sig om at have
Jagtvej 69.

2: Københavns Kommune har jo faktisk haft sådan et sted, Jagtvej 69, som de
solgte. Københavns Kommune var fuldt ud klar over at mulighed for at
brugerne blev sagt op af køberen var til stede. Kommunes ønskede ikke selv
at tage opgøret og de ønske heller ikke længere selv at stå med ansvaret som
ejer. Hvorfor de ikke længere ønskede at stå med ansvaret som ejer kan man
så tænke længe over. Så det er ikke særligt sansynligt at Kommunen igen
skulle ønske at være ejer for et sådant hus.

Mvh
Frank
--
Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo.

Fra : @

Dato : 13-12-06 18:35

wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Men hvorfor kan kommunen ikke sørge for et andet "værested" til ungerne?

der er masser af "væresteder" til ungerne

blot har ungene de lige nu terroriserer Nørrebro altid været vant til
at alt og alle skule indrette sig efter dem

på tide nogen lærer disse uopdragne egoister at resten af samfundet
ikke blot er til for deres skyld,

i alle de år kommunen ejede Jagtvej 69 havde "ungene" alle muligheder
for at spare miidler op til køb af huset, men næh nej disse forkælede
møgdyr mente at DE skulle have alt foræret

>De
>har åbenbart brug for et sted at være væk fra deres barske familieliv eller
>noget.

der findes masser af tilbud til børn og unge i København

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 12:51

"laskdfj" <nospam@dr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter ikke hvad folk har imod ungdomshuset. Må indrømme at jeg ikke
> kommer der ofte, men bor på nørrebro, og kan virkeligt ikke se problemet.

Det er da helt ligegyldigt, hvad folk mener om fænomenet ungdomshuset.

Det der er sagen,er jo ganske enkelt, om det er acceptabelt, at en gruppe
mennesker tiltager sig brugsret af noget, de ikke ejer.
Det er det, sagen drejer sig om.

> Men at en eller anden fucked up religiøs sekt skal være der i stedet for
> gør mig harm. Men jeg går ud fra at det er en måde for dem at sprede
> deres crap.

Ifølge grundloven, har vi religionsfrihed her til lands.
Det kommer på ingen måde sagen ved, fra hvem en genstand er stjålet.
Og det er jo det, der er tale om.

At blande følelser om de unges mulige kulturelle aktiviteter eller ejerens
religiøse forhold ind i sagen, som mindst henhører under kategorien
brugstyveri, er jo helt forfejlet.

MVH
Egon

Fra : laskdfj

Dato : 13-12-06 14:22

> At blande følelser om de unges mulige kulturelle aktiviteter eller ejerens
> religiøse forhold ind i sagen, som mindst henhører under kategorien
> brugstyveri, er jo helt forfejlet.

Du har da ret, men når jeg læser hvad folk skriver i denne her gruppe
bliver jeg nogen gange næsten chokeret. Der er så meget jantelov og
mange ubehagelige meninger.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 17:40

> Du har da ret, men når jeg læser hvad folk skriver i denne her gruppe
> bliver jeg nogen gange næsten chokeret. Der er så meget jantelov og
> mange ubehagelige meninger.

Det har du ret i.
Trøsten må så være, at gruppen ikke er repræsentativ for befolkningen.

MVH
Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-12-06 16:42

laskdfj <nospam@dr.dk> wrote:

> [...]
>
> Men at en eller anden fucked up religiøs sekt skal være der i stedet for

Jeg er heller ikek fan af religiøse sekter, men faktum er at de er de
retmæssige ejere af huset og grunden, og det er sådan set det afgørende
i sagen.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 17:43

> Jeg er heller ikek fan af religiøse sekter, men faktum er at de er de
> retmæssige ejere af huset og grunden, og det er sådan set det afgørende
> [...]

Nu skal du overhovedet ikke bryde dig om at komme her, og skrive noget
fornuftigt..!!
Væk med sig---

MVH
Egon

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-12-06 10:44

laskdfj skrev:

> [...]
>
> Men at en eller anden fucked up religiøs sekt skal være der i stedet for
> gør mig harm. Men jeg går ud fra at det er en måde for dem at sprede

Ja hun er klam kælling, hende sektlederen

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article252180.ece
>
> og så tog eb holdning, virkeligt flot. Hvad er det der sker i det her
> land? Er vi gået over til amerikanske tilstande med fox news ? :(

Denne her nyhedsgruppe består for en stor dels vedkommende af
højreorienterede, en stor del af dem stærkt højrerabiate og stærkt
racistiske, så du skal nok ikke regne med at få særlig meget medhold
i denne her stærkt reaktionære lov-og-orden-ligusterhækfascistgruppe
bortset fra mig og Hans som har en noget anden holdning til tingene.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Torben

Dato : 13-12-06 11:36

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

[...]

-
Muligvis korrekt. Men dit sprogbrug / dårlige opførsel her på usenet, gør da
ikke, at man får mere sympati for din fløj - tværtimod.

mvh
Torben

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 12:58

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Du kan virkelig ikke fatte galoppen, vel?

Du kan ikke fatte, at som socialist burde du, og dine naive fæller langt
hellere forsøge at ændre på den politik, der føres overfor "utilpassede"
ungdomsgrupper?

Sådant kunne måske have en fremtid.

Derimod er du direkte skadelig, når du halstarrigt fremfører dine sympatier
for lovbrud.

Og er med til at skabe en modstand imod de tiltag, der burde gøres.

Men det er måske netop dit egentlige ærinde?

Du fremstår ihvert fald som en højrefløjser, der sejler under falsk flag,
med det formål at miskreditere venstrefløjen.
Jævnfør din signatur.

MVH
Egon

Fra : Patruljen

Dato : 13-12-06 11:09

Kim Larsen skrev:

> [...]
> i denne her stærkt reaktionære lov-og-orden-ligusterhækfascistgruppe
> bortset fra mig og Hans som har en noget anden holdning til tingene.

"Ligusterhæk - facistgruppe "

Pudsigt. Var det ikke Kim Larsen, som ikke ville acceptere Warmings bo
- stil, men klage og gøre " alt " for at få ændret på dette ?

Regards Bruun

Fra : Rea721

Dato : 13-12-06 23:07

Patruljen, skrev noget i stil med:

> "Ligusterhæk - facistgruppe "

> Pudsigt. Var det ikke Kim Larsen, som ikke ville acceptere Warmings bo
> - stil, men klage og gøre " alt " for at få ændret på dette ?

Hov hov.... ikke bringe fakta ind i debatten, det kan Kim ikke kaperer.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Patruljen

Dato : 13-12-06 11:10

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> http://www.rydungdomshuset.dk/
>
> --
> regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
> http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk
> http://siad.dk

Stærk site - Perlsø.
Stærke videoer. Flot.

Thanks for showing us -

Bets regards Bruun

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-12-06 15:03

Torben skrev:
> [...]
>
> Muligvis korrekt. Men dit sprogbrug / dårlige opførsel her på usenet, gør da
> ikke, at man får mere sympati for din fløj - tværtimod.

Og sådan kunne man sige om LANGT STØRSTEPARTEN af højrefløjserne
hvor grovhederne flyver i luften på fulde gardiner over for hvem som
helst. Jeg tror de fleste nye potentielle debattører bliver skræmt
langt væk af dine små venners debatniveau.

Jeg opfører mig generelt pænt over for folk som ikke sviner andre til
og for folk som opfører sig ordentligt. Resten for det glatte lag og
det er såmænd kun svar på dårlig opførsel fra min side.

Fra : Torben

Dato : 13-12-06 15:58

> [...]
>helst. Jeg tror de fleste nye potentielle debattører bliver skræmt
>langt væk af dine små venners debatniveau.

Det er ikke mine små venner, hvad får dig til at tro det?
Betyder de andres ekstremt lave debatniveau, at du absolut skal svare i
samme stil? Tror du at det gavner din sag?

>Jeg opfører mig generelt pænt over for folk som ikke sviner andre til
>og for folk som opfører sig ordentligt. Resten for det glatte lag og
>det er såmænd kun svar på dårlig opførsel fra min side.

Folk der ikke opfører sig ordentligt? Mener du også dem der har en anden
holdning end dig?

Generelt synes jeg at de unge skal have et sted at være. Men vold og trusler
gavner ingen - fatter i ikke at i skyder jer selv i foden og udsætter jeres
eget og andres liv for fare?

mvh.
Torben

Fra : Alucard

Dato : 13-12-06 16:29

On Wed, 13 Dec 2006 15:57:47 +0100, "Torben" <real_anonym@hotmail.com>
wrote:

>Folk der ikke opfører sig ordentligt? Mener du også dem der har en anden
>holdning end dig?

Det er præcis det han mener..... Hvis nogen tillader sig at kritisere
Kim's fantasiverden, så sviner han dem til.....

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-12-06 15:07

Egon Stich skrev:
> [...]
>
> Du fremstår ihvert fald som en højrefløjser, der sejler under falsk flag,
> med det formål at miskreditere venstrefløjen.

Min holdning til Ungdomshuset er i endog meget klar overensstemmelse
med holdningen hos SF og Enhedslisten, så her har jeg ikke de store
problemer. Vi socialister står sammen om den sag, ingen tvivl om. At
en skabs-DF´er som dig så har en anden holdning bekymrer mig nu ikke
så voldsomt.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-12-06 17:38

>Min holdning til Ungdomshuset er i endog meget klar overensstemmelse
>med holdningen hos SF og Enhedslisten, så her har jeg ikke de store
>problemer.

Jamen det er da soleklart.
At du er i overensstemmelse med disse overklassedyr, med deres umenneskelige
"humanisme".

Der er sandelig ikke noget at sige til, at arbejderklassen for længst har
skrottet disse salonsocialister.
Som ikke aner, hvad det egentlig var, der burde være deres kærneprojekt.

Og jeg kan garanterer dig, at den forsamlede højrefløj er ved at flække af
grin, over jeres dumhed.
Med usvigelig sikkerhed kaster i jer over sager, der hos alle tænkende
mennesker må fremkalde en måbende hovedrysten.

>Vi socialister står sammen om den sag, ingen tvivl om. At
>en skabs-DF´er som dig så har en anden holdning bekymrer mig nu ikke
>så voldsomt.

Se nu bliver jeg jo ikke idiot, fordi du gentagne gange påstår dette.
DF har jeg intet at skaffe med.
Og får det heller aldrig.

Det har du, og dine, derimod..!!
Og jeg har, i modsætning til dig, og alle dine klasseforræderiske
salonsocialister, en ganske klar forståelse af, hvorfor DF fik, og har, vind
i sejlene.
Helt enkelt som et sidste værn imod "venstrefløjens" naivistiske, og i
virkeligfheden brutale, fremfærd.
I var dumme nok til at starte tryllekosten, og nu er den der fejer.
Du kender æventyret?

men nej.
Eftertanketanke og erkendelse skal man ikke lede efter hos salonsocialister.
Og da slet ikke virkelighedserkendelse.

MVH
Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 20:21

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Helt enkelt som et sidste værn imod "venstrefløjens" naivistiske, og
> virkeligfheden brutale, fremfærd.

Da jeg startede på usenet var vi så få indvandringsmodstandere at man
lavede dk.politik.indvandring i håb om at udstøde os i en getto

Men idag er såkaldte højrefløjsere i flertal og ønsker BZ ud og Islam
ud.

Hvad er sket på de ti år og er der håb om at befolkningen er fulgt med
usenet-eksemplet på kløgt?

Fra : Alucard

Dato : 13-12-06 20:57

On Wed, 13 Dec 2006 17:38:05 +0100, "Egon Stich"

> [...]
>Med usvigelig sikkerhed kaster i jer over sager, der hos alle tænkende
>mennesker må fremkalde en måbende hovedrysten.

Det har du fuldstændig ret i...

>Se nu bliver jeg jo ikke idiot, fordi du gentagne gange påstår dette.
>DF har jeg intet at skaffe med.
>Og får det heller aldrig.

Alle der ikke er enige med Kim, er i hans verden DF'ere eller det der
er værre...

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-12-06 16:58

Torben skrev:
> [...]
> gavner ingen - fatter i ikke at i skyder jer selv i foden og udsætter jeres

Jamen hov, Torben, der er noget du har helt galt fat i. Hans har vist
foden indenfor i Ungdomshuset men jeg har aldrig haft noget med det at
gøre udover at jeg engang for 20 år siden var på et kortvarigt
besøg en enkelt gang i Ungdomshuset sammen med et par kammerater som
heller ikke havde deres gang der. Vi skulle bare lige ind og lure lidt
af nysgerrighed.

Jeg støtter de unge politisk men hvad de unge vil stille op med
situationen som den er nu vil jeg ikke blande mig i - det er deres
sag. Jeg bor 20 km derfra og kan egentlig være helt ligeglad med hvad
der sker på Nørrebro. Men jeg synes at det er synd for de unge
rødder at Københavns Kommune ikke har tacklet det her bedre og jeg
frygter på de unges vegne hvad det her kan udvikle sig til. Det kunne
se ud til at der kommer flere tusind autonome fra hele Europa op for at
deltage i festlighederne, og hvis det er rigtigt, så kan det ende i
hvad som helst

Rent juridisk ser sagen ud til at være slut nu (selv om at jeg er
stærkt uenig i rettens afgørelse) og i den forstand venter kun en
udsættelse af de unge fra politiets side. Spørgsmålet er om der ikke
skulle sættes nogle kræfter ind på at finde et andet sted til de
unge fra den Fonds side som har forsøgt at redde Jagtvej 69 fra at
blive overtaget af Ruth Evensen (som jeg i øvrigt føler den
allerstørste afsky for og lede ved).

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-12-06 18:06

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> http://www.rydungdomshuset.dk/

Det er meget fint at i er så glade for denne side.

Det beviser jo klart at i ikke har en skid respekt for
ejendomsretten.

Personen der har lavet en af de videoer der er på siden har
tyvstjålet to af mine fotos.

Tak fordi i på denne måde støtter Ungdomshuset :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-12-06 18:39

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
>
> Personen der har lavet en af de videoer der er på siden har
> tyvstjålet to af mine fotos.
>
> Tak fordi i på denne måde støtter Ungdomshuset :)

Piv piv.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 02:26

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Piv piv.

Jeg piver bare igen :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Rea721

Dato : 13-12-06 23:15

Hans Joergensen, skrev noget i stil med:

> Det er meget fint at i er så glade for denne side.

Ja den er god...og tak fordi du støtter Dansk folkeparti.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 02:27

Rea721 wrote:
> Ja den er god...og tak fordi du støtter Dansk folkeparti.

Hahaha... Dansk Folkeparti støtter altså op om piratkopiering?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Frank

Dato : 14-12-06 10:12

> Personen der har lavet en af de videoer der er på siden har
> tyvstjålet to af mine fotos.

Så det er nu fotos du mangler?

Eller er det ikke din ejendomret, men din copyright der er blevet krænket?

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi ryder et hus, ryder et hus, ryder et hus....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 10:49

Frank wrote:
> Så det er nu fotos du mangler?
> Eller er det ikke din ejendomret, men din copyright der er blevet krænket?

Ophavsret vel faktisk, men nu er videoen blevet taget ned.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 14-12-06 11:19

On 14 Dec 2006 09:49:22 GMT, Hans Joergensen

Taget ned...???? Den virker da fint...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-12-06 13:28

Alucard wrote:
> Taget ned...???? Den virker da fint...

Den med mine fotos i er taget ned.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens G

Dato : 14-12-06 16:01

>Ophavsret vel faktisk, men nu er videoen blevet taget ned.

H vis man ikke synes man skal respektere en ophavsret, kan man vel
bare lade være?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-12-06 02:43

Jens G wrote:
> H vis man ikke synes man skal respektere en ophavsret, kan man vel
> bare lade være?

På hvilken måde er det bedre at bryde ophavsretten end
ejendomsretten? jeg ser ikke forskellen :) (jaja, ophavsretten er
ikke en del af grundloven, men anyways)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens G

Dato : 15-12-06 15:44

On 15 Dec 2006 01:42:31 GMT, Hans Joergensen

>På hvilken måde er det bedre at bryde ophavsretten end
>ejendomsretten? jeg ser ikke forskellen :) (jaja, ophavsretten er
>ikke en del af grundloven, men anyways)

Jeg mener ikke det er godt at bryde nogen rettigheder.

Men mener du det er OK at man ikke respekterer ophavsretten?
Eller er det værre eller bedre end ikke at respketere ejendomsretten?

Eller er det sådan at det er OK ikke at repektere hvadsomhelst når det
gåt imod dine og ligesindedes ønsker, men at alle regler og
rettigheder skal overholdes når de er til din/jeres fordel?

Fra : @

Dato : 14-12-06 16:24

On 14 Dec 2006 09:49:22 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ophavsret vel faktisk, men nu er videoen blevet taget ned.

jeg troede ellers du og dine forbrydervenner mente at den slags var i
orden

mangler man et hus så ta'r man da bare et

mangler man en båd så ta'r man da bare en

mangler man kasteskyts til at dræbe politifolk med, ta'r man da bare
et fortov og brækker i passende stykker

eller det gælder måske ikke når nogen ta'r fra dig?

er du bare en sølle hykler?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-12-06 02:46

@ wrote:
> jeg troede ellers du og dine forbrydervenner mente at den slags var i
> orden
> mangler man et hus så ta'r man da bare et

Det er da kun tomme huse der er blevet besat, det sker i øvrigt
stadig rundt om i landet med tomme kommunalt ejede lejligheder.

> mangler man en båd så ta'r man da bare en

Hvem har taget både og hvornår?

> mangler man kasteskyts til at dræbe politifolk med, ta'r man da bare
> et fortov og brækker i passende stykker

Hvornår er der en betjent der er død af en brosten i dk?

> eller det gælder måske ikke når nogen ta'r fra dig?

Man skal ikke smide med sten når man selv bor i et glashus :)
normalt har jeg ikke noget problem med at folk bruger mine fotos,
men jeg forventer at de spørger og at jeg bliver krediteret, ingen
af delene var blevet gjort i dette tilfælde.

> er du bare en sølle hykler?

Er du? kan du ikke være skide ligeglad med Faderhusets hus? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 15-12-06 18:22

On 15 Dec 2006 01:45:32 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det er da kun tomme huse der er blevet besat, det sker i øvrigt
>stadig rundt om i landet med tomme kommunalt ejede lejligheder.

>Hvem har taget både og hvornår?

siger Trekroner dig noget?

>Hvornår er der en betjent der er død af en brosten i dk?

ikke endnu, men det har absolut ikke været de potentielle morderes
skyld, de har ved ret mange lejligheder smidt større og mindre stykker
af fortovsflisser efter politifolk

>Man skal ikke smide med sten når man selv bor i et glashus :)

du er altså en hykler

>normalt har jeg ikke noget problem med at folk bruger mine fotos,
>men jeg forventer at de spørger og at jeg bliver krediteret, ingen
>af delene var blevet gjort i dette tilfælde.

hvorfor forventer du at andre opfører sig bedre en du selv gør, du
indrømmer at du gør brug af anden mands hus, velvidende at denne ikke
er interesseret i dette

>Er du? kan du ikke være skide ligeglad med Faderhusets hus? :)

nej det kan jeg absolut ikke

og du må gerne hykle videre,

du er jo heller ikke selv ligeglad når nogen ta'r noget du mener er
dit

Fra : Frank

Dato : 15-12-06 10:00

> Ophavsret vel faktisk, men nu er videoen blevet taget ned.

Ok - du har ret. Og du har så nogle retslige muligheder for at få dine
rettigheder respekteret.

En krænkelse af din ophavsret er naturligvis ikke iorden, på samme måde som
krænkelsen af Faderhusets ejendomsret heller ikke er.

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi ryder et hus, ryder et hus, ryder et hus....

Fra : @

Dato : 15-12-06 18:29

On Fri, 15 Dec 2006 10:00:17 +0100, "Frank" <far@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>En krænkelse af din ophavsret er naturligvis ikke iorden, på samme måde som
>krænkelsen af Faderhusets ejendomsret heller ikke er.

det får du aldrig nogensinde banden af egoistiske venstreorienterede
hyklere til at indse

de lever efter devisen:
Det JEG gør er OK, selvom det går ud over andre

hvis andre gør som jeg, og det går ud over mig er det ikke OK

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-12-06 23:46

Rea721 skrev:

> Hov hov.... ikke bringe fakta ind i debatten, det kan Kim ikke kaperer.

Jeg har ikke klaget til nogen som helst på noget tidspunkt. Jeg er
ikke nogen anmeldertype som de tre stikkerkryb i denne her
nyhedsgruppe.

Så tag du bare at stikke piben ind igen, makker.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 04:43

Jeg har ikke klaget til nogen som helst på noget tidspunkt. Jeg er
ikke nogen anmeldertype som de tre stikkerkryb i denne her
nyhedsgruppe.

BW: Stikkere under krigen ville retfærdiggøre at tyskerne godt måtte
besætte DK.

Du vil retfærdiggøre at BZ må besætte andres hus.

Har du bedre etik end stikkerne?