Foghs strudsetaktik
Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-12-06 18:19

Foghs strudsetaktik skal nu så igen vise sit værd.

Ved at nægte at der er et problem, på trods af massiv kritik af
statsrevisorer, håber han på at problemet forsvinder.

Vi får se om landsbytosserne igen forsvarer strudsen ...

--
/Frank Leegaard

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 18:40

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> [...]
> statsrevisorer, håber han på at problemet forsvinder.
>
> Vi får se om landsbytosserne igen forsvarer strudsen ...

Levnedsmiddelskandale er noget som medier opfinder
men da der ikke er nogen der er blevet syge af gammelt kød, så kan
Fogh ikke skades af Barfoeds sparsommelighed.

Journalister siger at den og den er i DÅRLIGT LYS og den
selvopfyldende profeti kan virke når det er uvæsentligt som med Tove
Fergo.
Men Rigsrevisorer er ikke guder og kød er lissom ikke vort helt store
samfundsproblem - Islam er væsentligere

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-12-06 18:47

Bo Warming wrote:
> [...]
> Fergo.
> Men Rigsrevisorer er ikke guder og kød er lissom ikke vort helt store

Jae .. At Tove Fergo svindler sig udenom et løn og ansættelsesstop i
folkekirken og belønner sin egen mand med flere hundrede tusinde kroner
generer ikke et højrefjols ..

Herregud - regeringen har jo også kun lovet at komme nepotisme og
kammerateri til livs.

Velbekomme .. også til det rådne kød

/FL

Fra : Sten Schou

Dato : 12-12-06 21:59

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Foghs strudsetaktik skal nu så igen vise sit værd.
>
> Ved at nægte at der er et problem, på trods af massiv kritik af
> statsrevisorer, håber han på at problemet forsvinder.

Hvem har kritiseret statsrevisorerne?

Hilsen Sten

Fra : Michael Weber

Dato : 12-12-06 23:30

> [...]
> statsrevisorer, håber han på at problemet forsvinder.
>
> Vi får se om landsbytosserne igen forsvarer strudsen ...

Mon ikke specialklassen køre "Tiger på spring, lam i skjul"-rutinen ?!

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Frank

Dato : 13-12-06 00:44

Hej

On Tue, 12 Dec 2006 18:18:50 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Vi får se om landsbytosserne igen forsvarer strudsen ...

Personligt ser jeg en statsminister der forsvarer en fødevarerminister
der har fået gennemført flere kontrolbesøg end de tidligere
fodevarerministre, både Marian Fisher Boel og Ritt Bjerregaard.

Hvorfor er det noget skidt?

Mvh
Frank

Fra : gb

Dato : 13-12-06 01:24

Frank <far@nosnap.dk> wrote in

> Hvorfor er det noget skidt?

Jamen - han er jo ikke venstreorienteret!

--
GB

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-12-06 02:29

Frank wrote:
> [...]
> der har fået gennemført flere kontrolbesøg end de tidligere
> fodevarerministre, både Marian Fisher Boel og Ritt Bjerregaard.

For lidt - for sent

/FL