Hvad er det for en fond..Jagtvej
Fra : pm

Dato : 12-12-06 17:01

Har læst meget om en fond, som rimeligvis har en masse penge og samtidigt
evner at øge beholdningen dramatisk i takt med øgede krav. Hvor kan jeg læse
om den fond, ville gerne se fundsats samt ansvarlige for denne

Har tidligere spurgt til empiriske erfaringer med de hidtidige brugere om de
er blevet samfundsnyttige eller blot er gået på overførselsindkomst når
alder og skelsår hindrer adgang til et Ungdomshus ??

pm

Fra : @

Dato : 12-12-06 17:21

On Tue, 12 Dec 2006 17:01:10 +0100, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

>Har læst meget om en fond, som rimeligvis har en masse penge og samtidigt
>evner at øge beholdningen dramatisk i takt med øgede krav. Hvor kan jeg læse
>om den fond, ville gerne se fundsats samt ansvarlige for denne

folkene bag denne fond er udmærket selv klar over at de er ude i noget
alvorligt snavs

de ønsker ikke at få deres navne offentliggjort

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-12-06 17:26

<http://paagaden.dk/?op=vis&aid=1317&s=nyheder>
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Jens G

Dato : 12-12-06 17:35

On Tue, 12 Dec 2006 17:25:35 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

><http://paagaden.dk/?op=vis&aid=1317&s=nyheder>

Men der er da ingen af donorerne der er stået frem i den artikel?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : @

Dato : 12-12-06 18:47

von Hassel) wrote:

><http://paagaden.dk/?op=vis&aid=1317&s=nyheder>

fra artiklen:
<<<<
, at pengene især kommer fra andre, endnu hemmelige fonde.
<<<<<

især hemmelige fonde!!!!!!!

altså nogle elendige "kyllinger" der ikke tør stå ved deres støtte til
den forbryderbande der holder anden mands ejendom besat

Fra : Per Rønne

Dato : 12-12-06 20:35

pm <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

> Har læst meget om en fond, som rimeligvis har en masse penge og samtidigt
> evner at øge beholdningen dramatisk i takt med øgede krav.

Den er en fond bestående af ganske få kulturradikale koryfæer, som ikke
har formået at få tilsagn om det nødvendige beløb på mindst 25 millioner
kroner ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk