Tønderfar-satanisme
Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 04:11

Tønderfar-satanisme

Han var med i en kult - som selvfølgelig nu kaldes satanistisk.

Jeg har hørt BZ-lederne sidde med en kuld nyindfangede gymnasieelever
i haven bag huset og belære dem at Faderhuset tror på dæmoner

Vor tids hverdagsreligion for alle er farisæisk udfra den moderne bøn

"Jeg takker for, at min tro ikke er satanisk som de andres"

Folk ved, at de intet yder til fællesskabet, så de kompenserer for det
, ved at tro, at de yder noget ved at være mere politisk korrekte end
visse afvigere.

Helt som da slaver fandtes og sendtes til de vilde dyr i Coloseum.
Vilde dyr er psykiatere nu

Måske faderen aldrig var med i en den af TV2 omtalte djævlekult, men
er man forbryderstemplet så tror alle på alt, helt som at enhver
historie om jødemishandling i kz-lejre bliver troet

De allierede var uduelige soldater i WW2 og misundte tyskernes deres
overlegne hjerneevner, derfor skal dygtighed gøres til ondskab nu.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-06 08:53

Bo Warming wrote:
> Jeg har hørt BZ-lederne sidde med en kuld nyindfangede gymnasieelever
> i haven bag huset og belære dem at Faderhuset tror på dæmoner

Hvem er disse 'ledere' du snakker om? jeg har aldrig hørt om dem :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 09:13

> Hvem er disse 'ledere' du snakker om? jeg har aldrig hørt om dem :)

For at aflæse kropssprog skal man ikke høre, men have bondefornuft og
intuition.

Maske-glade anonymiteter har jeg selvsagt ikke navne på - tror du at
de havde oplyst, hvis jeg havde spurgt?

Der er utvivlsomt meget vedr JAgtvej 69 du aldrig har hørt om eller
har intuitive antenner til at opfange - hvor gammel er du?
- 90% af spørgsmål her, besvarer du med "ingen kommentar"

Hvad symboliserer det femmeterstore røde kors , hvormed Ungeren nu
dyrker Jesus imod Jagtvej?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-12-06 10:08

Bo Warming wrote:
> For at aflæse kropssprog skal man ikke høre, men have bondefornuft og
> intuition.
> Maske-glade anonymiteter har jeg selvsagt ikke navne på - tror du at
> de havde oplyst, hvis jeg havde spurgt?

Der er naturligvis folk der er mere fremtrædende end andre, men der
er sgu ikke nogle ledere.

> Der er utvivlsomt meget vedr JAgtvej 69 du aldrig har hørt om eller
> har intuitive antenner til at opfange - hvor gammel er du?
> - 90% af spørgsmål her, besvarer du med "ingen kommentar"

Ingen kommentarer :)

> Hvad symboliserer det femmeterstore røde kors , hvormed Ungeren nu
> dyrker Jesus imod Jagtvej?

Gavebåndet? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 12-12-06 15:54

Hans Joergensen skrev:

> Der er naturligvis folk der er mere fremtrædende end andre, men der
> er sgu ikke nogle ledere.

Du har ikke været på biblioteket endnu, kan jeg forstå -
Bogen du skal læse hedder " den menneskelige zoo " af Desmond Morris.

Der er ledere i enhver gruppe. Kort og tydeligt budskab, ikke

> Ingen kommentarer :)

Når dialogen ophører, er der kun en vej tilbage - og på den vej vil
i tabe, Hans.
Så jeg forstår din smiley. Det er da vældigt morsomt.

> Gavebåndet? :)

Det er velsagtens en vigtig del af idenditeten, at det er de andre, som
skal betale, så gaver er velkomne, er det sådan ?

Deler i dem ud til kollegerne på Nørreport station, der også tigger
penge af os andre, mon.
Små gavebånd til alle !

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 16:38

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
Hans Joergensen skrev:

> [...]

Bogen du skal læse hedder " den menneskelige zoo " af Desmond Morris.

Der er ledere i enhver gruppe. Kort og tydeligt budskab, ikke

BW: Ude på Christiania har de en værre-end-rocker supergrusom mafia og
spiller skuespil om nul lederskab

Lederskab er mes barbarisk når skjult

Gruppepres tryner de svage til at stemme ved fællesmøder som de
voldelige kræver
så kun sjældent behøver de at være voldelige, men de frygtes, for
politi skrider ikke ind mod dummebøder

Morris-bogen er fin men er der skrevet om den slags skrupelløse
lederskaber der hersker i BZ ?

Bagmænd giver mest narko til de lydige ung-BZer og roser dem og gør
dem sergenter

Fra : Ole Lund

Dato : 12-12-06 20:42

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

>BW: Ude på Christiania har de en værre-end-rocker supergrusom mafia og
>spiller skuespil om nul lederskab

>Lederskab er mes barbarisk når skjult

Før rockere kom på Christiania, var Christianitter rockernes
hippietæskemål nummer et. Da Christiania holdt rockertræf, fik en
mand bank med kæde og pige forsøgt voldtaget

Synes du Christiania var rart i gamle dage, før der kom rockere,
Bo warming? Jeg tror, der var rart.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 23:21

"Ole Lund" <dk@dk.dk> wrote in message

> [...]
> mand bank med kæde og pige forsøgt voldtaget
>
> Synes du Christiania var rart i gamle dage, før der kom rockere,

Alt har været skuespil for journalisterne og hippieidyllen stak ikke
dybt - ved fællesmøderne jordede man dem der havde en mening
forskellig fra det skjulte lederskab

Også BZ på nørrebro har mafiøse netværk og et ubønhørligt hieraki, der
holder egen underklasse og middelklasse på plads.

Salget af rusmidler bidrager til gangstervældet og rigtig slemt er det
blevet med muslim-dominans på "FRistaden" nu.

Fra : Patruljen

Dato : 13-12-06 10:38

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Salget af rusmidler bidrager til gangstervældet og rigtig slemt er det
> blevet med muslim-dominans på "FRistaden" nu.

Den kamp foregår ikke alene på fristaden - kampen om narko -
markedet. Din nabogade, Jægersborggade har oplevet lignende sager,
blot i mindre omfang...

Best regards Bruun