Børn er dresserede aber,
Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 01:59

Børn er dresserede aber,

Og køns-ligestilling kan måske få spædbørn til at foregive glæde ved
at slikke på far-pik.

- helt som børn glædes ved at slippe for _mor_s straf ved at bruge
potten korrekt.

Jeg mener den bedste opdragelse er ingen opdragelse, og min søn var
glad for TIMELØN(og især akkordløn) for at slæbe ½ års aviser ud ,
som jeg havde landet bag sofaen.

Jeg dresserede han ikke til at værdsætte min ros, men til ærligt at
værdsætte penge..

HVIS Tønderfar har fået småbarn til at piksutte - hvad nok er en
behandlerløgn - så kan jeg ikke se det er ondere end mødres fanatisme
om, at barnet skal pisse på toilet og ikke på græsplæne eller i
marmeladeglas.

ALLE GØRES SINDSYGE af mors dressur og vi kunne ikke tænke og fungere
uden sindsygen, men behøver vi være slaver af vanetænkning og
flertalsdiktatur?

og heksebrænde=behandlingsstraffe når nogen nytænker?

Hvis man lader børn pisse, hvor de har lyst og spise med fingrene vil
de ALTID kopiere de voksne, og droppe det nemme, så snart de er parat
til det.

Ignorerer man indavl vil børn få lyst til udavl, men forbuden frugt
smager bedst.

Mødre kan lide at påstå sig uundværlige

og påstå at deres nævenyttighed mht normalitet og at sige vovhund
i.st.f. hund er gavnlig.