Hjernevask til tungepiercing
Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 01:23

Hjernevask til tungepiercing

Antag at Tønderpigen havde lidt smerter ,

når en pik gled op i hende.

Mon ikke penetrationen har varet

*5 min pr døgn max. *

Da min datter var på eskursion med skolen, så godkendte klasselæreren,
at pigerne lod sig pierce, mens i hovedstaden og væk fra de infame
forældre, der tror de ejer barnet og ikke har professionel viden om,
hvad er godt for børn.....

At have stålspyd tværs gennem tungen

*alle døgnets timer*

er i mine øjne en tortur, der overgår alt.

Min datters mor var forarget, men er gift med en skolepsykolog og
nøjedes derfor med at brokke sig til alle andre end skolen.

Selvfølgelig skal forældre, der godkender skolers tortur have deres
børn tvangsfjernet, ikke ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-12-06 09:44

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> At have stålspyd tværs gennem tungen
>
> *alle døgnets timer*
>
> er i mine øjne en tortur, der overgår alt.

tro mig ... det er ikke så slemt :)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 12-12-06 10:19

> [...]

> nøjedes derfor med at brokke sig til alle andre end skolen.
>
> Selvfølgelig skal forældre, der godkender skolers tortur have deres

Det er ikke alle de valg, vores børn laver, som vi behøver at godkende
endsige velsigne. Er det valg, som ikke sætter deres liv på spil (narko
eller dødskørsel), må vi lade dem gøre dem, så de istedet kan lære
konsekvensen af deres handlinger.

Alle handlinger har en konsekvens og det er en rimelig vigtig lektie at lære
ungerne inden at de blive voksne.

Min datter på 8 år plagede sin mor om at vi lavet huller i ørene. Jeg mente
at det var noget pjat. De gik alligevel forbi og fik det lavet. Et par
måneder efter fik ungen betændelse i hullerne, så jeg gik til lægen med
datteren og fik tingene hævet ud under lokalbedøvelse og af en eller anden
grund har hverken datter eller mor plaget siden. Min datter lærte noget
vigtigt her i livet, som vil hjælpe hende med at træffe det korrekte valg
senere i livet, når hun skal beslutte om hun vil pierces eller tatoveres.

Jeg finder det dog stærkt betænkelig grænsende til helt uacceptabelt at
personlig udsmykning af kroppen ikke debatteres i det forum, hvor at denne
debat hører hjemme: Familien - inden at ungen går hen og får lavet den.

Slige ting skal debatteres i familien først og selv om denne debat måtte
ende op i uenighed, så har barnets sociale netværk fået deres to ord med på
vejen, hvilket vil få barnet til at indse at selvom en pandekage er nok så
tynd, så har den to sider.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 10:37

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

> [...]
> med på
> vejen, hvilket vil få barnet til at indse at selvom en pandekage er

Jeg er enig i din holdning om at det man ikke dør af, blir man
stærkere af

Så er du vel enig i at Tønder-eksperimenter rager ikke staten?

Der er langt mindre risiko for betændelse ved erotik end ved piercing,
og måske nogle kan lave med stålspyd gennem tungen alle døgnets timer,
men måske mange børn er som jeg og vil finde det langt mere traumatisk
end at sluge en skovsnegl eller slikke en pik.

At skole presser børn til at være som flokken og piercede som
kammeraterne er trist. Klasselærer bør ringe forældre og få tilladelse
til at piercing sker på eskursion - og hvorfår kunne det ikke vente?

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 12-12-06 12:40

> [...]
> stærkere af
>
> Så er du vel enig i at Tønder-eksperimenter rager ikke staten?

Tønder-sagen rager i staten i højeste grad.

Vi betaler helvede ud af bukserne for at der er nogen i kommunerne, så skal
hjælpe ressourcesvage og syge forældre med at skabe en fornuftig opvækst for
deres børn, så vi får ressource stærke borgere ud af det, som kan arbejde
hårdt uden at skulle sløves ned på grund af traumer fra deres barndom.
Overgreb af denne art er et angreb på vores fremtidige beskatningsgrundlag.

Så uanset hvor dejlig det kan føles at sidde med fingeren i numsen, så skal
de tage den ud, vaske hænder og passe deres arbejde med at opsøge familierne
ved mindste mistanke om problemer - om ikke så for at få bekræftet at der
ikke er problemer.

> [...]
> men måske mange børn er som jeg og vil finde det langt mere traumatisk
> end at sluge en skovsnegl eller slikke en pik.

Børn må for min skyld lege doktorlege med hinanden og voksne må give tilsagn
til hvad som helst i deres soveværelse, hvis de kan komme levende ud efter
den erotiske hyggestund. Men voksne skal lege med voksne og børn skal lege
med børn, når vi taler om den slags leg.

Der er en grund til at vores seksuelle lavalder er sat til 15.

> At skole presser børn til at være som flokken og piercede som
> kammeraterne er trist. Klasselærer bør ringe forældre og få tilladelse
> til at piercing sker på eskursion - og hvorfår kunne det ikke vente?

Her er vi enige. Vi skal ikke være ens. Vi skal have lov til være
forskellige og kropsforandringer af ekstern art eller deciderede operationer
skal være drøftet sammen med familien. Skolen skal ikke forstå opvæksten,
når det drejer sig om alt andet end indlæring.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 13:09

> [...]
> barndom.
> Overgreb af denne art er et angreb på vores fremtidige

AT Tøndermor i høj alder kunne vedblive at være godt betalt
glædespige, er utvivlsomt fordi hun var overbevisende højtkvalificeret
skuespiller mht orgasmer og hvis blot vi beskatter prostitution så er
der da fornuft i at lade mor gøre datter lige så lykkesskabende og
blive det "beskatningsgrundlag" som du lægger vægt på

"Som mor, så datter" (ordsprog)

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 13:54

> [...]
> barndom.
> Overgreb af denne art er et angreb på vores fremtidige

Du vil blande dig i Tønderfamiliens interne anliggender for, at
datteren skal blive et indbringende beskatningsgrundlag og ikke
nasser

Bør vi så ikke blande os i forældre, der skaber BZ-bøller dvs skaber
nassere der er milliondyre for politiet?

Måske det er lidt sent når gymnasiasterne er fløjet fra reden, men
idag handler al lov jo om at sende et signal og om at tilfredsstille
udenforståendes hævnfølelse.

Moderen tog en uddannelse som organist og en uddannelse som korleder.
Tyder det på at hun er psykisk syg?