Tønderdatter vil vædde. Politi lyver.
Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 12:26

Tønderdatter vil vædde. Politi lyver.

Ekstrabladet serverer de væsentlige sandheder på papir, men kun pjat
på net fx

http://ekstrabladet.dk/112/article251557.ece

Hystaderne der ikke vil tro på mine citater fra EB tidligere på året
om, at datteren var glad for sin fars hjælp til sex, bør købe
EB-papiravisen idag og læse bl.a.

"I begyndelen beder storesøsteren direkte politiet om at stoppe med
efterforskningen. Hun forsvarer sin far og fortæller at han har haft
det skidt i lang tid. Datteren er overbevist om, at alt vil blive godt
igen, hvis faderen bliver løsladt. Hun er ligefrem parat til at VÆDDE
sin børnekonto på, at faderen ikke vil gøre dem fortræd igen."

Man kan ikke stole på vort hekseproces-retsvæsen eller anti-nazi
retsvæsenerne 1945-49 i Kbh og i Nyrnberg

Eller i 1962 i Jerusalem da Eichmann justitsmyrdedes

Det koster millioner med nuværende advokatforbrug

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G579FG2CEG4G0G

og ville ikke øge udgifterne hvis man i sådanne sager havde
båndoptager kørende fra første forhør af tiltalte og under alle forhør
indtil dom.

Når man ikke gider sådan sober retspleje, så må man regne sikkert med,
at der presses forkerte vidneudsagn ud af fx Tønderdøtre og
nazi-anklagede

Hvorfor skulle godhedsindustrien ikke fabrikere falske udsagn når det

1. er så let som at klø sig bagi

2. de tjener milliarder på fx tvangsfjernelse af børn via
pædofilihekseprocesser og milliarder afpresset af tysk industri pga
løgne om slavearbejdere?

Fra : N_B_DK

Dato : 11-12-06 13:12

In news:Vebfh.13809$vn.4647@fe78.usenetserver.com,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:
>Hun er ligefrem parat til at VÆDDE
> sin børnekonto på, at faderen ikke vil gøre dem fortræd igen."

Hvad siger denne del af ovenstående sætning dig ? "at faderen ikke vil gøre
dem fortræd igen"

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 13:36

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:Vebfh.13809$vn.4647@fe78.usenetserver.com,
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:
>
> Hvad siger denne del af ovenstående sætning dig ? "at faderen ikke
> vil gøre dem fortræd igen"

Den siger at EB bliver ved med sin paranoia om at faderen har gjort
hende fortræd

I flere måneder har man søgt i psykologplejefamilie som datteren er
tvangsfjernet til, at få datteren til at hade sin far, men det er ikke
lykkedes, og der er ikke et citat fra pigen om at "han gjorde mig
fortræd"

Far og mor har ægte varmefølelser til pigen

Os udefra forstår ikke subkulturen

Børneprofessionelle gør altid skade, jvf min trådstart om Freud

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 11-12-06 14:26

> Tønderdatter vil vædde. Politi lyver.

Selvfølgelig modsætter hun sig i starten. Hun ved jo godt hvad der kan ske,
hvis faderen bliver løsladt efter kort tid. Der falder minimum håndmadder
af.

Det er derfor godt at sagen bliver undersøgt til bunds. Der er jo allerede
faldet nogle domme i sagen, så noget har deres været i vejen også selv om
der godt nok har været trængsel ved håndvasken hos det offentlige - som
sædvanlig.

Tænk på hvis faderen havde haft penge. Så kunne han sammen med kunderne have
sendt ungerne på "studieophold" i udlandet, f.eks. til dette "fængsel"

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=thompson+falls+montana&ie=UTF8&om=1&z=16&ll=47.771421,-115.456481&spn=0.00672,0.020878&t=k&iwloc=addr

som hedder Spring Creek Lodge
(http://en.wikipedia.org/wiki/Spring_creek_lodge). Her kan de viske alle
hændelser ud, så pigen hvis kun kan huske noget bliver belært om at det var
hendes egen skyld. Det er det, de lever af.

Hun ville endda kunne få et "eksamensbevis", som bevis overfor vores
myndigheder på at hun var på studieophold.

På en måde er jeg glad for at pigen bor i Danmark. Her kan man da i det
mindste ikke betale sig fra at skjule et overgreb. Jeg finder det kun
beklageligt at der skulle gå så lang tid på grund af myndighedernes sløvhed.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-12-06 15:37

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mindste ikke betale sig fra at skjule et overgreb. Jeg finder det kun
> beklageligt at der skulle gå så lang tid på grund af myndighedernes

De domme du hentyder til er beskrevet i Karnovs lovsamling. Så de er lige
til at dømme efter. Der udøves ikke retfærdighed i de danske retssale.

Mvh Kurt

Fra : tylerocks@gmail.com

Dato : 11-12-06 15:53

Overlevelsessyndromet - http://www.fyens.dk/article/685888?rss

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-12-06 21:30

Bo Warming skrev:
> [...]
> hvis faderen bliver løsladt. Hun er ligefrem parat til at VÆDDE sin
> børnekonto på, at faderen ikke vil gøre dem fortræd igen."

Faderen (bistået af moderen) har vel hjernevasket
pigen til at tro at der findes noget værre end
at blive lejet ud til sex med gamle mænd.

Jeg kan ikke se noget belæg for din påstand om:
"at datteren var glad for sin fars hjælp til sex"
i dit citat.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 00:02

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> at blive lejet ud til sex med gamle mænd.
>
> Jeg kan ikke se noget belæg for din påstand om:
> "at datteren var glad for sin fars hjælp til sex"

Det har EB udpenslet tidligere
Far og datter satte annoncen i Den Blå Avis i fællesskab og pigen
elskede at være som de voksne og være i centrum for talrige
betalingsdygtige bilejejende mænds opmærksomhed. REt normalt, ikke ?

Der eksisterer ikke hjernevask, kun tøjvask og gulvvask.
Eller du kan sige at 100,00% af danskere er totalt hjernevaskede af
deres forældre.

At Tønderfamilien ikke var normal som din, betyder ikke at nuværende
statsindgreb er forbedringer af børnenes velfærd. Formodentlig er det
mere traumatiske end noget som nogen ikkevoldelig pædofil nogensinde
har gjort.

Altid skal man afveje fordele og ulemper. STive regler er ikke
væsentlige

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 00:15

Bo Warming skrev:

> Det har EB udpenslet tidligere

Igen en udokumenteret arbejdshypotese fra BW.

> Far og datter satte annoncen i Den Blå Avis i fællesskab og pigen
> elskede at være som de voksne og være i centrum for talrige
> betalingsdygtige bilejejende mænds opmærksomhed. REt normalt, ikke ?

Normalt, nej.
Har det fundet sted som du beskriver: Næppe.

> Der eksisterer ikke hjernevask, kun tøjvask og gulvvask.
> Eller du kan sige at 100,00% af danskere er totalt hjernevaskede af
> deres forældre.

Det er ret bekvemt at påstå at det man ikke kan lide ikke findes.

> [...]
> statsindgreb er forbedringer af børnenes velfærd. Formodentlig er det
> mere traumatiske end noget som nogen ikkevoldelig pædofil nogensinde har

Jeg har mere end svært ved at tro at der er noget der
kan være mere traumatiserende for et barn end
hyppige seksuelle overgreb fra 2 års alderen.

> Altid skal man afveje fordele og ulemper. STive regler er ikke væsentlige

I Tønder sagen er jeg ikke i tvivl om at fordelene
ved "statsindgreb" langt overstiger ulemperne, dette
indgreb skulle dog være sket ca 10 år tidligere, derved
havde man skånet barnet for meget.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 00:51

> Igen en udokumenteret arbejdshypotese fra BW.

ThomasB har idag leveret link - altid har jeg ret

> Normalt, nej.

Piger kan lide mænd med status, vi er dyr

> [...]
>
> Jeg har mere end svært ved at tro at der er noget der
> kan være mere traumatiserende for et barn end
> hyppige seksuelle overgreb fra 2 års alderen.

Tvangsfjernelser gører næsten altid til selvmord, kriminalitet,
narkoman - DE ER VÆRST

> I Tønder sagen er jeg ikke i tvivl om at fordelene
> ved "statsindgreb" langt overstiger ulemperne, dette
> indgreb skulle dog være sket ca 10 år tidligere, derved
> havde man skånet barnet for meget.

Og da vi ikke kan stoppe al dårlig opdragelse i tide bør vi sige

HVOR DER HANDLES DER SPILDES

Få dog nogle børn selv, hvis du vil blande dig

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 01:15

Bo Warming skrev:

> ThomasB har idag leveret link - altid har jeg ret

Jeg går ud fra at du mener:
http://ekstrabladet.dk/112/article222792.ece

Hvori der står:
"Det skete, efter at hun og faderen havde indrykket
en efterlysning i Den Blå Avis efter en husven, der
kunne lide lolita-typer."

Som ThomasB er inde på i det indlæg hvor han har
linket, er det ikke tydligt hvem "hun" er, det
kan lige så vel være moderen.

Selv om pigen skulle have "hjulpet" faderen
med at indrykke nævnte annonce fratager det
hverken faderen, moderen eller de mange mænd
der havde sex med barnet for skyld.

Der står stadig intet om:
"pigen elskede at være som de voksne og være i centrum
for talrige betalingsdygtige bilejejende mænds opmærksomhed"

> Piger kan lide mænd med status, vi er dyr

Kan børn på 2 år lide voksne der foretager
seksuelle overgreb?

> Tvangsfjernelser gører næsten altid til selvmord, kriminalitet, narkoman
> - DE ER VÆRST

Fra:
http://ekstrabladet.dk/112/article251750.ece
"Senere - da børnene for alvor bliver klar over, hvad de
er blevet udsat for - ender de med at hade forældrene."

Jeg er sikker på at børnene har fået et bedre
liv eger at de er blevet "tvangsfjernet"

> Og da vi ikke kan stoppe al dårlig opdragelse i tide bør vi sige
>
> HVOR DER HANDLES DER SPILDES

Skal dette bruges som en undskyldning for intet at
foretage sig?

> Få dog nogle børn selv, hvis du vil blande dig

Jeg har to stk.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 02:27

> [...]
> for talrige betalingsdygtige bilejejende mænds opmærksomhed"

> Kan børn på 2 år lide voksne der foretager

Når barnet vil være som sin ludermor og derfor beder faderenom at
anoncere så er det ikke overgreb.
Moderen var aldrig involveret og boede ikke i huset da annonceringen
startede

Men hun var sexglad og havde hele livet gjort døtrene sexglade

> Fra:
> http://ekstrabladet.dk/112/article251750.ece
> "Senere - da børnene for alvor bliver klar over, hvad de
> er blevet udsat for - ender de med at hade forældrene."

Det er journalistpøblens ØNSKETÆNKNING og da børnene konstant søges
formet af onde tvangsfjernere kan det da godt blive en selvopfyldende
profeti om nogle år.
Hele landet KRÆVER at børnene skal hade de eneste personer der har
kærlighed til børnene
Kan de modstå det?

> Jeg er sikker på at børnene har fået et bedre liv eger at de er
> blevet "tvangsfjernet"

Så er du religiøst troende

> Skal dette bruges som en undskyldning for intet at
> foretage sig?

> Jeg har to stk.

Koncenter dig om dem. _Ingen har gavn af nævenyttige bedrevidende
sadister

Fra : N_B_DK

Dato : 12-12-06 05:10

> Hele landet KRÆVER at børnene skal hade de eneste personer der har
> kærlighed til børnene
> Kan de modstå det?

Mener du seriøst at det er kærlighed at dyrke sex med sin 9-10 årige datter
?

Hvis ja skulle du have skåret en vis del af kroppen af.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 08:10

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> Mener du seriøst at det er kærlighed at dyrke sex med sin 9-10 årige
> datter Hvis ja skulle du have skåret en vis del af kroppen af.

Jeg var ikke til stede, da tingene skete, var du?

Selv med en videoooptagelse vil det være svært af afgøre om grader og
varighed af kærlighed.

Lad folk selv afgøre den slags,

og toårige kan ikke tage skade

og tiårige er oftest meget modne og voksne i vore dage og ved bedre
end nogen andre, hvad er godt for dem på langt og kort sigt.

Nogle lever i nuet, og alt er på kort sigt.

Jeg bakker ikke ud pga. dine trusler, men ydmyghed, *tvivlens
nådegave* er en god ting.

Børneprofessionelles kærlighed har jeg aldrig oplevet - de har
IDEOLOGI og videnskabelig religion og gustne overlæg

AT børn holder af deres forældre, fordi de har noget ægte, væsentligt,
dybtstikkende, livsvarigt, vidunderligt

har jeg i mit 60-årige liv indset igen og igen, og at medie-vildledte
ikke har sans for det, er sørgeligt almindeligt.

Ingen har stukket en pik i mig eller presset min mund mod deres - men
jeg kan altså forestille mig værre overgreb.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-12-06 11:58

> Jeg var ikke til stede, da tingene skete, var du?

Nej og havde jeg været til stede havde den kørende retssag handlet om noget
helt andet!

> Selv med en videoooptagelse vil det være svært af afgøre om grader og
> varighed af kærlighed.

Sludder, der er intet kærlighed i overgreb på børn, det er en sygelig tanke
og en sygelig udtalelse.

> Lad folk selv afgøre den slags,

Nej.

> og toårige kan ikke tage skade

Og man brænder ikke hånden ved at stikke den ned i kongende vand.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 12:26

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:818db7d752967e98350ce8b771070156@spamme-> "Bo Warming"

> Og man brænder ikke hånden ved at stikke den ned i kongende vand.

Hvis du holder hånden ned i kogende vand i mange minutter, så afgør
skadestuelægen at du er skadet og selvdestruktiv og du risikerer
tvangsindlæggelse

Hvis du møver din stiverik lidt ind i munden på dit toårige spædbarn,
så fatter hun ikke at der er noget krænkende i det.

Jeg onanerede engang mens min ca toårige datter lå og sov nøgen under
en hedebølge, for jeg ville se om det kunne ophidse mig, men jeg
måtte finde det sædvanlgie Ugens Rapport frem for at blive færdig.
Mener du jeg var asocial og kriminel ? HVorfor?
Skal retsvæsenet ikke prioritere brandstiftelse og stenkast højere end
blid erotik

60 muslimpyromani sager på en uge i Gjellerup er da et REELT problem -
hvorfor spilde resourcer på fnidder

Fra : Snuden

Dato : 12-12-06 18:06

On Tue, 12 Dec 2006 11:58:26 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>og en sygelig udtalelse.

>Nej.

>Og man brænder ikke hånden ved at stikke den ned i kongende vand.

Ret beset bliver den vel kogt... eller i hvert fald slemt skoldet
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 18:43

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
> On Tue, 12 Dec 2006 11:58:26 +0100, "N_B_DK"
> <N_B_DKSPAM@hotmail.com>

Politi skal prioritere arbejdsopgaverne

> Ret beset bliver den vel kogt... eller i hvert fald slemt skoldet

men børnemund skal ikke på skadestue ved at have rørt en pik, vel ?

Fra : Snuden

Dato : 13-12-06 18:18

On Tue, 12 Dec 2006 18:42:54 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

>men børnemund skal ikke på skadestue ved at have rørt en pik, vel ?

Din leflen for pædofili er afskyelig. Din insisteren på, at børn ned
til lige over baby-alderen overhovedet er i stand til at træffe et
velfunderet valg vedr. sex er tåbelig.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 19:50

> Din leflen for pædofili er afskyelig. Din insisteren på, at børn ned
> til lige over baby-alderen overhovedet er i stand til at træffe et
> velfunderet valg vedr. sex er tåbelig.

Jeg har aldrig talt om at en 2 årig tager valg om sex

Men forklar mig hvordan en 2 årige kan opleve noget skadelig i at
blive brugt til piksut?

Jeg anbefaler eller lefler ikke for sådant

Jeg påpeger at folk som dig har hysterisk dømmesyge og ingen
proportionsssans, hvis de tror at barnet kan tage stor skade så
tidligt

Jeg er sikker på at den tandløse baby har nogle forældre søgt at
forlyste ved at stoppe den voksnes tommelfinger ind i munden på den
lille

Hvis man har FIRKANTET PARAGRAFRYTERISK REGELBUNDEN lovreligion om at
kønsorgan er FY FY, så er dette forskelligt fra at proppe penis i dens
mund.

Når den 2 årige ikke har sanseorganer og pereptionsevne til at mærke
forskel så synes jeg det er SPILD AF GOD DØMMESYGE, at gejle sig op
til strafliderlighed mod denne aparte men bagatel forbrydelse

At du er et empati-manglende psykopatisk had-menneske fremgår af, at
du opdigter at jeg INSISTERER på at barnet kan træffe et valg.

Men jeg ønsker dig ikke straffet for din hekseproces-mentalitet men
TÆNK og bliv voksen og SLAP AF.

JEg har ringet til forstandige mennesker og spurgt om de kan
forestille sig traume. Ingen kan. Kan du? Forklar

Fra : Snuden

Dato : 14-12-06 18:46

On Wed, 13 Dec 2006 19:49:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

<snip en masse sludder>

Jeg gider ikke engang prøve. Du *vil* ikke forstå det. EOD.
--
Snuden

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-12-06 14:08

N_B_DK skrev:
> [...]
> og en sygelig udtalelse.

> Nej.

> Og man brænder ikke hånden ved at stikke den ned i kongende vand.

Jeg kan ikke forstå at I bliver ved med at svare på Bo Warmings
sygelige skriverier om pædofili i snart sagt alle sammenhænge. Bo
Warming er total ude af stand til at sætte sig ind i andre menneskers
følelser, også kaldet empati, hvilket formentlig er en del af hans
sygdomsbillede. Det er, for at sige det mildt, spild af tid at forsøge
at tale fornuft med Bo Warming. Til gengæld skal alle vi som har Bo
Warming sat på kill-filter se alle hans sygelige skriverier fordi I
absolut SKAL svare på alle hans udgydelser ud i det rimelige i
pædofile overgreb på børn efter hans mening. Det eneste I opnår ud
over at irritere os som har Bo Warming på kill-filter er at
beskæftige Bo Warming med kommentarer i stedet for at lade stodderen
dø i kedsomhed.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 16:48

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

[...]

BW: De værste "skurke" har nok den dygtigste empati, men vælger en
anden dagsorden end gennemsnittet

Man vinder krige ved at have empati ,
så man forstår modpartens svage punkter

Måske de undertiden er mere langsigtet altruistiske ved ikke at
overforkæle

"Der findes overfladiske og dybtgående egoister. De sidste kalder man
altruister" Egon Friedell

Hitler ønskede størst mulig lykke for flest, men så tysk lederskab som
redskabet og tænkte mange generationer frem.

Russerne havde haft det bedre under ham end under STalin.