Pinochet er død
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 10-12-06 19:11

Pinochet er død!

Lad os gøre som min salige Far gjorde da Franco døde.

HEJS FLAGET!

- Jan

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:20

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
> Pinochet er død!
>
> Lad os gøre som min salige Far gjorde da Franco døde.
>
> HEJS FLAGET!

BEgge gjorde meget godt for deres land

Vil man gøre en ven noget forståeligt, må man passe få at finde ham
hvor han er.Min mere-forståen hjælper ellers intet. Så vil jeg i
grunden ikke gavne ham, men beundres af ham. " Søren Kierkegaard

Fra : @

Dato : 10-12-06 21:23

On Sun, 10 Dec 2006 19:11:27 +0100, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>Pinochet er død!
>
>Lad os gøre som min salige Far gjorde da Franco døde.
>
>HEJS FLAGET!
>
>- Jan

det gør man normalt når man vil vise en afdød den sidste ære

så gør du bare det

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 11-12-06 07:40

"@" skrev

> det gør man normalt når man vil vise en afdød den sidste ære
>
> så gør du bare det

Hos os hejser vi kun flaget ved festlige lejligheder. Også i dette tilfælde.

- Jensby

Fra : @

Dato : 11-12-06 17:01

On Mon, 11 Dec 2006 07:39:34 +0100, "Jan Bang Jensby"

ikke ved begravelser?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 11-12-06 21:33

"@" skrev
> ikke ved begravelser?

Nope!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-12-06 21:41

Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

> "@" skrev
> >

> Nope!

Sjovt, det gør man som oftest for at ære den døde når begravelsen er
fuldført. Men dig om det.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk