BZ-mafiaen bag falskanmeldeldelse mod mig~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 13:00

BZ-mafiaen bag falskanmeldeldelse mod mig?

Straks da jeg havde haft besøg af politi, der troede på falskanmelder
om at jeg havde blottet lem under lejlighedsbesigtigelse, anmeldte jeg
hende for falsk anmeldelse og rykkede siden, at min sande anmeldelse
var registreret, hvilket bekræftedes, men det er der vist ikke kommet
noget ud af.

Samme sommer havde jeg haft besøg af en plajtet udseende jyde en uge,
og han gik ture i Nørrebro-parken og snakkede med alkoholikerne der,
og de advarede ham imod at bo hos Bo Warming "som alle ved er pædofil"!

På internettet er der snese af folk fx Bertil Brander og Kim Larsen
der er sikre på at jeg er en sådan forbryder, altså af den type, der
lynches, fordi jeg i debat argumenterer for bedre beskyttelse af børn
via _lavere_ straf til pædofile.

Efter min kone viste mod til at løbe ud og sige noget til hovedet af
BZ-voldsmændene, når de om natten smider sten mod især hendes ruder,
så har jeg også gjort det og her skal rapporteres respons i 3
episoder

1.. Sommeren 2005. To sortklædte hærværksmænds med nitter og
piercinger svarede på fuldt påklædte Bo Warmings bøn om at respektere
ytringsfrihed at "Hvis du nærmer dig min kæreste, så kommer vi igen og
smider flere sten".
2.. Sommeren 2005. To teenagere løb hurtigt hen ad fortovet og
kunne ikke nås af mig, efter de havde væltet skilt ned, og der holdt
en firhjulstrækker midt på kørebanen udfor havelågen, som jeg kom ud
fra.
En barsk rockertype sad alene ved rattet og var tydeligvis bodyguard
for de unge hærværksfolk, og jeg indledte snak med ham om hvad jeg kan
gøre for at undgå hærværk.

Han svarede, at hvis ikke jeg straks fik nogle bukser på, ville han
komme ud af bilen og give mig nogle tæv, og jeg svarede(usandt), at
jeg skam havde bukser på, for min lange skjorte gjorde det umuligt for
ham at se om jeg havde shorts på, -

Og at han var velkommen til at vi tilkaldte politiet, hvis han
oplevede blufærdighedskrænkelse. Så kørte han.

3.. December 2006. Jeg løb ud og råbte af hærværksfolkene,
granvoksne mænd med sort BZ-tøj, og som naturligt når man netop har
forladt sin seng, så havde jeg lang skjorte på, men havde igen ikke
haft tid at tage bukser på.
En af mændene fandt det urimeligt, at jeg havde fået hans ven til at
flygte og afbryde hærværket og skreg straks,blot ved at have set mit
ansigt, at jeg skulle se at få nogle bukser på og truede mig
voldeligt, men jeg kunne nå ind i mit hus igen, bl.a. fordi han havde
væltet min skraldespand, så den var i vejen for ham.

I begge tilfældende 2. og 3. har det været totalt umuligt for
BZ-hærværkerne at afgøre om jeg havde underbukser på eller ikke, fordi
mine knappede skjorter når til låret og det var nat, dvs de har været
præpareret af de BZ- mafiaens bagmænd der pumper dem fulde af
rusmidler - og løgnehistorier - at Bo Warming er en ulækker skurk og
de har været TROENDE mht at jeg var uden tekstil dækkende kønslem,

Ingen har nogensinde udenfor min have set kønsdele.

Mange forbipasserende har gået lidt ind ad havegangen og om sommeren
er jeg altid nøgen i haven og således er en fjer blevet til fem høns,
og nogle tror, at jeg også kunne finde på nøgenhed på offentlig vej.

Med sådan rygtesmederi er det naturligt at en ubehjelpsom nyankommen
flygtningepige fra VestAFrika , der er blevet chokeret over at
lejligheden ikke var som Flygtningehjælpens topmoderne betonslum og
aldrig før har set en dansker med bare tær og shorts, har kunne
overbevises af den ven, som hun talte med straks efter at være kommet
hjem, at jeg må have haft kønslemmet blottet.

Hvad jeg naturligvis ikke havde når jeg forlod hyggesamvær med et
ægtepar om bord med vin på min græsplæne,

Men hun har kunne tro, at også de to gæster i haven har været "racister"
med mærkelige vaner, så hun har ikke kunne indse det usandsynlige i
hendes oplevelse, som jeg mener har karakter af hallucination.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 14:35

Bo Warming wrote:
> Ingen har nogensinde udenfor min have set kønsdele.

Årh, mon dog ikke... :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 15:07

> Årh, mon dog ikke... :)

Taget ud af sammenhæng, som du gør, er mit udsagn vildledende.

Dejligt at du åbenbart er enig i min trådstarts væsenligere afsnit

Rygter om sexuel afvigelse hos mig er formodentlig opfundet af og
spredt af politiske modstandere, der ikke kan finde logik imod mine
synspunkter, og spredt i deres mafiøse netværk i håb om at der kan
opretholdes løgn om Nørrebro som rød bydel, selvom jeg med pompøs
farverig propaganda og tryksags-opsamling fylder meget i landskabet og
er en torn i øjet på de autonomes bagmænd der får de unge til at
skrige "ingen racister i vores gader" ved hundreder af demoer

At jeg aldrig har promeneret nøgen på offentlig vej og gade og fortov
er, hvad jeg burde have skrevet

Politivedtægter over hele landet er idag så liberale med nøgenhed på
ALLE strande, at begge køn ikke behøver have noget på overhovedet når
de er i vandet eller solbader

Kun kan der gives bøde for blufærdighedkrænkelse hvis man promenerer
altså er *exhibitionistisk* krænkende

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 15:09

Bo Warming wrote:
> Taget ud af sammenhæng, som du gør, er mit udsagn vildledende.

Men meget morsomt :)

> Dejligt at du åbenbart er enig i min trådstarts væsenligere afsnit

Jeg er kun enig i at det var sludder fra ende til anden.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 10-12-06 15:32

On 10 Dec 2006 13:35:18 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Årh, mon dog ikke... :)

er det noget at grine af?

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-12-06 21:42

On Sun, 10 Dec 2006 15:31:57 +0100, @ wrote:

> er det noget at grine af?

Aner det ikke, jeg har hidtil været forskånet for synet

/|\
/\
Bruno

Fra : Patruljen

Dato : 10-12-06 18:29

Hans Joergensen skrev:

> Men meget morsomt :)

> Jeg er kun enig i at det var sludder fra ende til anden.

> [...]

Tja, - Hans Jørgensen.

Når jeg er på arbejdet på institutioner med lavtfungerende,
retarderede, udviklingshæmmede, er jeg ikke det mindste i tvivl
omkring vigtigheden af at målrette mine ord og mit budskabet sådan -
at det kan forståes, og ikke opfattes som volapyk og sludder.

Når det ikke sker - og jeg begynder at benytte andet end
enstavelsesord og særdeles enkle begreber - betyder det egentlig ikke,
at jeg har fortalt hverken sludder eller volapyk.
Det er et udtryk for en mental retardering hos modtageren.
Jeg kan så bebrejde migselv, at jeg har benyttet et mere kompliceret
sprog, end modtageren har kunne opfatte og forstå.

Måske - skulle det overvejes hvorvidt, der skulle oprettes en særlig
gruppe, hvor budskaber kan formuleres enkelt, et budskab af gangen etc.
Således at vi kunne undgå disse evige udtalelser omkring andres
sludder og volapyk - psykopatiske tendenser. Jeg vil mene, Hans
Jørgensen, at du er et oplagt emne som initiativtager og måske
formand for en sådan gruppe. Måske i et kampvalg med Søren og Kim
Larsen, Bertil og Arne ?

Forstod du den - eller skal du lige whine lidt op om mere sludder ?

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:22

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
Hans Joergensen skrev:

> [...]

omkring vigtigheden af at målrette mine ord og mit budskabet sådan -
at det kan forståes, og ikke opfattes som volapyk og sludder.

Netop fordi man går efter mand og ej bold så taler vi meget forbi
hinanden på denne ng
Et relevant citat, som pædagoger klæber op på væggen er
"Vil man gøre en ven noget forståeligt, må man passe få at finde ham
hvor han er.Min mere-forståen hjælper ellers intet. Så vil jeg i
grunden ikke gavne ham, men beundres af ham. " Søren Kierkegaard

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 23:59

Bo Warming wrote:
> Netop fordi man går efter mand og ej bold så taler vi meget forbi
> hinanden på denne ng

Man bliver nød til at gå efter manden når han lyver, hvem fanden
skulle man ellers gå efter?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 06:51

> Man bliver nød til at gå efter manden når han lyver, hvem fanden
> skulle man ellers gå efter?

Hvis du er uenig i at BZ har lavet malinghærværk i Bandholm, så
angrib ikke budbringeren men bring data, facts

Der er aldrig nogen undskyldning for mudderkast mod personer - derved
nærmer man sig aldrig sandheden

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 09:01

Bo Warming wrote:
> Hvis du er uenig i at BZ har lavet malinghærværk i Bandholm, så
> angrib ikke budbringeren men bring data, facts

Det har jeg gjort, men du kan åbentbart ikke læse dem, eller også er
du ude af stand til at skille forskellige begivenheder der er sket
på forskellige tidspunkter fra hinanden.

> Der er aldrig nogen undskyldning for mudderkast mod personer - derved
> nærmer man sig aldrig sandheden

Ork jo.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 23:59

Patruljen wrote:
> Forstod du den - eller skal du lige whine lidt op om mere sludder ?

Den kan jeg sagtens forstå, men det meste af det Bo fyrer af er
enten noget han har drømt, eller også er der virkelig et eller andet
galt, fordi 90% af det er sludder.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 10-12-06 20:12

Bo Warming skrev:
> [...]
> hvor han er.Min mere-forståen hjælper ellers intet. Så vil jeg i
> grunden ikke gavne ham, men beundres af ham. " Søren Kierkegaard

He - det er fuldstændigt rigtigt. Dender Kierkegaard ting hænger her,
der og alle vegne

Best regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-12-06 00:43

Bo Warming skrev:
> [...]
> er sikre på at jeg er en sådan forbryder, altså af den type, der
> lynches, fordi jeg i debat argumenterer for bedre beskyttelse af børn

Jeg har på intet tidspunkt anklaget dig for at være pædofil.
Dit argument om mindre pædofili via lavere straffe holder ikke.

Jeg hedder Bertel.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 05:58

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Jeg har på intet tidspunkt anklaget dig for at være pædofil.
> Dit argument om mindre pædofili via lavere straffe holder ikke.

Japan har ikke pædofili fordi de ikke gør det forbuden frugt smager
bedst, men ignorerer de få episoder, så de ikke danner mode for
ulykkesfugle

Vedvarende straføgning i Vesten har aldrig ført til fald i pædofili -
ligesom at dødssstraf i USA ikke har mindsket de sortes holocaustning
af andre sorte i slumkvrtererne med skydevåben

Nogle udstødte er tiltrukket af martyrium, der gør dem til helte
overfor deres egen indre domstol

Jeg kan ikke BEVISE at du har medskyld i børnekrænkelser ved at du
satser på en kontraproduktiv straffepolitik - og du kan kan ikke
bevise at din strafliderlighed har gavnet børn

Lån på biblioteket Jan Guillous bog "Heksendes forsvarere " fra 1999
hvis du vil læse dokumentation for justitsmord i hundredvis vedr
pædofili

Fra : Patruljen

Dato : 11-12-06 10:30

Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Lån på biblioteket Jan Guillous bog "Heksendes forsvarere " fra 1999
> hvis du vil læse dokumentation for justitsmord i hundredvis vedr

Som jeg læser BWs tekster er netop ovenstående det helt centrale
budskab -

Og jeg kan kun give BW ret.
Ikke alene, er der ofte tale om justitsmord. Se eksemplerne fra Norge ?

Men når vi bevæger os derud, at folk skal invalideres og stikkes ned
i fængslerne med en stille accept i det øvrige samfund - minder det
mig virkelig om hekseprocesser.
Og tilsvarende retsbevidsthed.

Jeg kan kun gentage BWs opfordring - Læs bogen - Heksenes
forsvarerere.

Regards Bruun

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-12-06 21:01

Patruljen skrev:
> Ikke alene, er der ofte tale om justitsmord. Se eksemplerne fra Norge ?

Naturligvis skal man gøre alt for at undgå justitsmord,
men risikoen for justitsmord kan ikke retfærdiggøre
en lovliggørelse af voldtægt af spædbørn.

> Men når vi bevæger os derud, at folk skal invalideres og stikkes ned
> i fængslerne med en stille accept i det øvrige samfund - minder det
> mig virkelig om hekseprocesser.

Fanger i fængslerne skal naturligvis sikres en
sikker afsoning.
Igen er det ikke et argument for at acceptere
pædofili.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 00:06

> Naturligvis skal man gøre alt for at undgå justitsmord,
> men risikoen for justitsmord kan ikke retfærdiggøre
> en lovliggørelse af voldtægt af spædbørn.

Og da man ikke evner at beskytte mod justitsmord så skal man
foretrække passivitet

> Fanger i fængslerne skal naturligvis sikres en
> sikker afsoning.
> Igen er det ikke et argument for at acceptere
> pædofili.

Og da vi ikke evner sikre fængsler, så lad folk gå fri når de ikke er
voldsrisiko. Forældre elsker deres børn og er ikke farlige for dem -
det er staten,

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 00:21

Bo Warming skrev:

> Og da vi ikke evner sikre fængsler, så lad folk gå fri når de ikke er
> voldsrisiko. Forældre elsker deres børn og er ikke farlige for dem - det
> er staten,

Naturligvis kan man lave fængsler der er sikre, jeg mener
også at vores fængsler i stor udstrækning er sikre som de er.

Mener du helt seriøst at forældrene i Tønder sagen elsker
deres børn og er mindre farlige for børnene end staten?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 00:48

> Naturligvis kan man lave fængsler der er sikre, jeg mener
> også at vores fængsler i stor udstrækning er sikre som de er.

Når vi bevisligt er totalt inkompetente til sikre fængsler, bør vi
bruge hjemmefængsling med elektronisk fodlænke vedr alt andet end
massrmordere og indbrudstyve

> Mener du helt seriøst at forældrene i Tønder sagen elsker
> deres børn og er mindre farlige for børnene end staten?

Alle taler vi som den blinde om farverne for retsvæsen og medier er
ikke god kilde

Så vi bør regne med stor mulighed for at børne havde haft bedst af at
staten blandede sig uden om

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 01:03

Bo Warming skrev:

> Når vi bevisligt er totalt inkompetente til sikre fængsler

Kunne du fremføre dette bevis her, eller komme med
et link?

> Alle taler vi som den blinde om farverne for retsvæsen og medier er ikke
> god kilde
>
> Så vi bør regne med stor mulighed for at børne havde haft bedst af at
> staten blandede sig uden om

Jeg er sikker på at børnene resten af deres liv er
glade for at staten blandede sig.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 02:16

> Kunne du fremføre dette bevis her, eller komme med
> et link?

I årevis har Justitsministeriet vidst at de let kan skabe
socialkontakt med medfanger via glasrude uden voldsrisiko

Men de tillader kun at det sker med mordrisiko for de er ondskabsfulde
og ønsker mord

> Jeg er sikker på at børnene resten af deres liv er
> glade for at staten blandede sig.

Og at pigen - se link idag fra Thomas B -
og min trådstart -
er glad for farens indsats ignorerer du
Du er tankelæser, ikke og hun ved ikke hvad hun selv tænker?

Du er vist værre end GEnghis Khan

"Folk der ved hvad der er bedst/
Hærger verden som en pest" Piet HEin

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 20:12

Bo Warming skrev:
> [...]
> med medfanger via glasrude uden voldsrisiko
>
> Men de tillader kun at det sker med mordrisiko for de er ondskabsfulde

Skulle det forestille et bevis?

> "Folk der ved hvad der er bedst/
> Hærger verden som en pest" Piet HEin

Afdøde forfattere og filosoffer kan misbruges
til meget.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-12-06 21:48

On 11 Dec 2006 01:30:20 -0800, Patruljen wrote:

> Jeg kan kun gentage BWs opfordring - Læs bogen - Heksenes
> forsvarerere.

Jeg læste den bog for godt et år siden, den er fremragende og får en til at
tænke, dog bryder jeg mig ikke om at BW forsøger at gøre det til noget
"samfundsgavnligt"/"familiegavnligt"

/|\
/\
Bruno

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 23:54

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> [...]
> til at
> tænke, dog bryder jeg mig ikke om at BW forsøger at gøre det til

Jeg har ingen eksakt viden om eksperimenterne i de familier , der er
som eskimofamilier og slikker og nusser harmonisk tværs over normale
tabuer og grænser i de lange vinternætter og foretrækker det for at se
TV.

Jeg kan godt forestille mig at man bør lade al tvivl komme anklagede
til gode, når ikke fysisk vold og legemsbeskadigelse

Hvad erotik kan ske med et 2 årigt umældende-dyr-barn

Hvis det forledes til at sutte på en mandepik i den tro at det er mors
bryst, så ved jeg ikke om det er psykisk traumatiserende.
Jeg tvivler på at folk udefra bør gøre sig til dommer over sådant

Verden har brug for eksperimenter med livsstil, og forargelse bunder
næsten altid i misundelse og andet usagligt

Tvangsfjernelse af børn er noget meget skadeligt, og når den ældste
Tønderdatter bliver ved at forsvare sin far, så har han nok ikke været
rigtig ond ved hende.

Bør staten ikke blande sig udenom, hvad den ikke forstår?