hvorfor bliver de ikke sparket ud omgående
Fra : @

Dato : 10-12-06 09:58

Det skulle lige være en gruppe ikke-muhamedanere der mobbede eller
truede,
så skulle alle de "nyttige idioter" straks være der med krav om
reaktion

eneste rtigtige løsning vil være at sparke disse religionsfanatikere
ud fra universitetet omgående, og derefter videre ud af landet

<<<<<
http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2006/12/08/135805.htm
Muslimer mobber muslimer på SDU
08. dec. 2006 13.59 Fyn og øerne
En lille gruppe meget religiøse, muslimske, kvindelige studerende
mobber andre mere moderate, muslimske studerende på Syddansk
Universitet i Odense

- Du kommer i helvede, hvis ikke du bærer tørklæde.

Sådan lyder en af den slags SMS-beskeder, den lille radikale gruppe
sender til medstuderende.

Har skiftet studie
Amanuensis Saliha Marie Fettah siger til Jyllands-Posten, at moderate
studerende er brudt grædende sammen på hendes kontor som følge af
dette gruppepres.

De moderate muslimske piger får også besked på, at de ikke må gå i
stramme bukser og bluser.

En enkelt af de moderate har skiftet studium, og andre overvejer at
gøre det.

- De radikale muslimer taler flydende dansk og ser deres indsats som
en religiøs pligt, siger Saliha Marie Fettah til Jyllands-Posten.
<<<<<

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : El Trabajador

Dato : 10-12-06 10:12

"@" <1[at]invalid.net> skrev i

> [...]
>
> eneste rtigtige løsning vil være at sparke disse religionsfanatikere
> ud fra universitetet omgående, og derefter videre ud af landet

Det er på tide at vi får tømt Danmark for disse (u)dyr.
--
El Trabajador

Fra : Kim2000

Dato : 10-12-06 12:37

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - De radikale muslimer taler flydende dansk og ser deres indsats som
> en religiøs pligt, siger Saliha Marie Fettah til Jyllands-Posten.

Hvad kan man sige andet end ja. Ud af universitet og har de ikke
statsborgerskab kan man jo passende give dem et spark ud af landet. Mobning
er kriminalitet. Enhver ikke-dansker der er kriminel skal ud af landet (og
kan vi finde et land, der vil tage de etniske danske kriminelle så kan de
ryge samme vej).
mvh
Kim

Fra : @

Dato : 10-12-06 13:34

On Sun, 10 Dec 2006 12:37:02 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>kan vi finde et land, der vil tage de etniske danske kriminelle så kan de

Hall land er en del af danmark og der er der eddermuleme plads nok

Fra : Egon Stich

Dato : 10-12-06 14:15

> [...]
> kan vi finde et land, der vil tage de etniske danske kriminelle så kan de

Det forekommer mig da ellers, at vi har eet eller andet kontor, fyldt med
kulturradikale flødeboller, der ellers med lys og lygte leder efter sådanne
forfølgelser af såkaldte minoriteter?

Er de gået til kaffepause, har de lukket bixen, eller hvor bliver de af?

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 10-12-06 16:19

On Sun, 10 Dec 2006 14:14:56 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>kulturradikale flødeboller, der ellers med lys og lygte leder efter sådanne

der tager du så grueligt fejl

folkene på det kontor agerer kun hvis det er muhamedanere der bliver
generet af "vantro"

>Er de gået til kaffepause, har de lukket bixen, eller hvor bliver de af?

de holder en politisk korrekt lav profil

også i kaffepausen