Mekka Cola
Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 21:53

Kuldioxidbrusende sukkervand har ikke forskellig virkning på hjernen
om det er Coke=CocaCola, Pepsi, Mekka Cola, den anden muslimske Quibla
Cola, Rootbeer, Gingerbeer, appelsinvand eller kondibrus eller
lignende

Men USA-markedsføring var smart at skabe association fra Cola til
CocaCola til Coke=luksusnarko(kokain)

Man køber image af at være hip og oprørsk og "forbuden frugt smager
bedst" er også vigtigste element af den amerikanske markedsføring af
hash over hele verden

Mange heroin-addicts kan narres med placebo - hvis de tror der er
oprenset opium i det, de sprøjter sig med, så oplever de suset.

Fra : Martin

Dato : 10-12-06 02:32

Bo Warming skrev:
> [...]
> lignende
>

> Men USA-markedsføring var smart at skabe association fra Cola til

Coke indeholdt oprindelig kokain - din lallende plapreånd!

The formula for Coke, whose status as a trade secret has been
embellished by company lore, originally contained an uncertain amount
of cocaine, though this was reduced over time (falling to 1/400th of a
grain, or 0.16 milligrams, per ounce of syrup by 1902), and eliminated
around 1906 as health regulations were tightened.

Politisk korrekte røvhuller overtog åbenbart magten i 1906.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 05:43

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

Bo Warming skrev:
> [...]
> CocaCola til Coke=luksusnarko(kokain)

Coke indeholdt oprindelig kokain - din lallende plapreånd!

BW: Jeg var et år på University of Texas inden jeg startedepå
Københavns Universitet

Lægestuderende på fraternityet hvor jeg boede viste mig tal på at
kokainindholdet var for lille til at skabe pupiludvidelse og rus.

Måske der var lidt mere af rusmidlet før 1906, men det berettiger
ikke til løgn om at Coca Cola stimulerer hjernen mere end fx Fanta
eller Schweppes

De symbolske mængder fra før 1906 er du begejstret for - hvorfor? Er
rusmidler vejen til lykke? Læs "FAgre Nye Verden".
Forbud er pjat (ofte enormt skadelige) men Coca Cola var et løgnefirma
ved at foregive mulighed for rus pr læskedrik - det er min trådstarts
pointe. Tror du også på absint som bevidsthedsudvidende - jeg
trådstarter snart om det.

CITAT FRA DIG:

Fra : Martin

Dato : 10-12-06 15:13

Bo Warming skrev:
> [...]
> ved at foregive mulighed for rus pr læskedrik - det er min trådstarts
> pointe. Tror du også på absint som bevidsthedsudvidende - jeg

Jeg er ikke særlig begejstret for at sipper fik reduceret
kokainmængden til homeopatiske doser i 1902.
Absinth-problemet er til overflod belyst ude på nettet. Bemærk at
mange ulykker med absinth sikkert skyldes at denne væske var temmelig
udefineret i 1800-tallets anarkistiske produktion. Ligesom det den dag
i dag sker at producenter fortynder olivenolie med insektgift eller
hvad de har.

Mvh
Martin