Forhandler man med terrorister herhjemme??
Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-06 16:32

http://ekstrabladet.dk/112/article251256.ece

Jeg kan godt forstå at politikerne og politiet er bange for følgerne af hvad
de mennesker finder på, men om jeg fatter at alle deres trusler ikke i
stedet får dem til at tage afstand fra dem, og sige at der ikke bliver
forhandlet med terrorister og folk med dens slags dagsorden!

Er det virkelig måden at få noget igennem på, at opføre sig som fornærmet
pattebørn???

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 16:39

Thomas H. skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article251256.ece

Hvad handler linket om?

Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-06 16:48

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hvad handler linket om?

Ungdomshuset; du kunne jo trykke på det....men ok.:

Ungdomshuset truer København med krig, vold og brand i gaderne, når
huset skal fraflyttes

Ungdomshuset truer i en ny video politiet, politikerne og ikke mindst
beboerne på Nørrebro i København med krigslignende tilstande.

'Hvis de rører vores hus, går vi amok' lyder det blandt andet i
videoen, som illustrerer pointen ved at vise voldsomme billeder af tidligere
kampe mellem maskerede autonome og politiet.

Videoen er udsendt på websitet YouTube på dansk, engelsk og tysk, og
må derfor ses som et forsøg på at mobilisere 'tropper' fra ind- og udland
før det, som Ungdomshuset selv kalder 'Det endelige slag'.

Huset skulle ifølge en dom i Fogedretten have været overdraget til
Faderhuset 14. december, men den dato er blevet udskudt på ubestemt tid.

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 17:26

Thomas H. skrev:

> Ungdomshuset

Nå ok..

>du kunne jo trykke på det....men ok.:

Ja, og jeg var bare lige så doven som dig, der kunne have pastet lidt ind,
så vi 50.000 brugere af usenet var fri for at klikke

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 03:50

Thomas H. wrote:
> Ungdomshuset truer København med krig, vold og brand i gaderne, når
> huset skal fraflyttes

Du mener "nogle brugere af Ungdomshuset truer" osv.

> begin 666 trans.gif
> K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
> `
> end

Prøv en binær gruppe til det sludder dér.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 10-12-06 08:03

On 10 Dec 2006 02:50:21 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Du mener "nogle brugere af Ungdomshuset truer" osv.

og _alle_ brugere og gæster på Jagtvej 69 er kriminelle, de misbruger
anden mands ejendom

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 10:38

>Du mener "nogle brugere af Ungdomshuset truer" osv.

>Prøv en binær gruppe til det sludder dér.

Hvad med at være lidt seriøs, i stedet for at brokke dig over en lille
"gif" der kom med i en "copy - paste"...?

Fra : @

Dato : 09-12-06 17:32

On Sat, 9 Dec 2006 16:31:59 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
>forhandlet med terrorister og folk med dens slags dagsorden!
>
>Er det virkelig måden at få noget igennem på, at opføre sig som fornærmet

følgerne på langt sigt af at føje disse terrorister er langt værre en
den ballade man kan få på kort sigt

at Ritt B. overhovedet vil bruge så meget som et halvt minut på at
høre på terroristers trusler og krav viser jo at hun som
venstreorienteret allerede længe har vænnet sig til tanken om at være
en dhimmi som hver gang efterkommer krav fra voldsmænd

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 09-12-06 18:02

"Thomas H." skrev

Uden at have læst linket: JA!

- Jensby

Fra : Mark Jensen

Dato : 09-12-06 22:13

> [...]

>forhandlet med terrorister og folk med dens slags dagsorden!
>
>Er det virkelig måden at få noget igennem på, at opføre sig som fornærmet

Sig det til venstrefløjen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-12-06 23:32

> [...]

> forhandlet med terrorister og folk med dens slags dagsorden!
>
> Er det virkelig måden at få noget igennem på, at opføre sig som fornærmet

Hvor har du været de sidste 15 år?

Dette er velfærdsstaten Danmark. Hvis en social taber føler sig trådt
på, så er det pr definition samfundets skyld.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 23:58

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er velfærdsstaten Danmark. Hvis en social taber føler sig trådt
> på, så er det pr definition samfundets skyld.

Mange sociale tabere gi'r samfundet skylden for deres egen og deres
forældrenes fiasko.

De fralægger sig fuldstændigt ansvaret, hvilket også er grunden til deres
fiasko.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-12-06 00:31

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> [...]
> forældrenes fiasko.
>
> De fralægger sig fuldstændigt ansvaret, hvilket også er grunden til deres

Forskellen er, at i et sundt samfund ville alle andre grine højt af
disse tabere, og lade dem rejse sig selv op.

I Danmark klammer man den på hovedet, siger "ih hvor er vi onde ved
dig", og så giver man den bistand så de kan fortsætte med at være
sociale tabere.

Fra : ThomasB

Dato : 10-12-06 01:03

> Forskellen er, at i et sundt samfund ville alle andre grine højt af
> disse tabere, og lade dem rejse sig selv op.

Jeg er nu ikke helt enig i det med at grine højt, men et kærligt spark bagi
kan jeg tilslutte mig.

> I Danmark klammer man den på hovedet, siger "ih hvor er vi onde ved
> dig", og så giver man den bistand så de kan fortsætte med at være
> sociale tabere.

Ja, men det er svært når man først én gang har fået penge, at komme ud af
systemet igen.

Hvis du har en eller anden hjemløs boende, så vil du have dårlig
samvittighed hvis du ber ham flytte, og så længe han bor hos dig, vil hans
indsats for at finde noget andet, være lidt at overse.

Jeg har prøvet det flere gange, når jeg har forbarmet mig over bekendte (og
venners bekendte) der ikke har noget sted at bo. De har fået lov til at bo i
vores anneks, mod at betale elforbrug - i en periode. Vi har altid være
"dumme svin" når vi har bedt dem om at finde noget andet, og flere gange er
de løbet fra elregningen og glemt at erstatte ødelagte ting.

Jeg synes det er fint at hjælpe folk i nød, de fleste oplever at være i
nød - for en periode, men det er synd, at det er de samme mennesker der er
på kontanthjælp i lang tid - eller for altid.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-12-06 01:25

> [...]

> kan jeg tilslutte mig.

> Ja, men det er svært når man først én gang har fået penge, at komme ud af

Korrekt. Og det skattesmæk man får ved at gå i arbejde igen hjælper
ejheller.

> Hvis du har en eller anden hjemløs boende, så vil du have dårlig
> samvittighed hvis du ber ham flytte, og så længe han bor hos dig, vil hans
> indsats for at finde noget andet, være lidt at overse.

Enig.

> [...]
> "dumme svin" når vi har bedt dem om at finde noget andet, og flere gange er
> de løbet fra elregningen og glemt at erstatte ødelagte ting.

Ja, det er sørgeligt når folk man kalder venner opfører sig sådan. Endnu
en grund til at tænke sig meget grundigt om før man loader penge komme
mellem venner.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 03:50

Thomas H. wrote:
> [...]
> forhandlet med terrorister og folk med dens slags dagsorden!
> Er det virkelig måden at få noget igennem på, at opføre sig som fornærmet

Hvad en 1-3 personer gør på en video på youtube kan næppe være
fælles for ALLE i Ungdomshuset på Jagtvej 69.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 10-12-06 08:02

On 10 Dec 2006 02:49:32 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvad en 1-3 personer gør på en video på youtube kan næppe være
>fælles for ALLE i Ungdomshuset på Jagtvej 69.

bliver du aldrig træt af at være appologet for den forbryderbande?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 09:32

@ wrote:
> bliver du aldrig træt af at være appologet for den forbryderbande?

Bliver du aldrig træt af at snakke om noget du ikke ved noget om?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens G

Dato : 10-12-06 08:14

On 10 Dec 2006 02:49:32 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvad en 1-3 personer gør på en video på youtube kan næppe være
>fælles for ALLE i Ungdomshuset på Jagtvej 69.

Når du skriver "næppe", er det så fordi du ikke er sikker?

Tager alle andre afstand fra sådan en video?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 09:38

Jens G wrote:
> Når du skriver "næppe", er det så fordi du ikke er sikker?

Jeg aner ikke hvem der har brygget den video sammen - jeg har i
øvrigt heller ikke set den.

> Tager alle andre afstand fra sådan en video?

Det må du selv spørge dem om, jeg aner det ikke, men jeg synes det
er groft at gå ud fra at ALLE Ungdomshus-brugere mener et eller
andet bare fordi en eller anden video på youtube udtrykker det.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens G

Dato : 10-12-06 09:51

On 10 Dec 2006 08:37:40 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

[...]
>Det må du selv spørge dem om, jeg aner det ikke, men jeg synes det
>er groft at gå ud fra at ALLE Ungdomshus-brugere mener et eller
>andet bare fordi en eller anden video på youtube udtrykker det.

Du færdes jo i huset, og I må da snakke sammen derinde engang imellem?

Hvis tingene bliver som videoen lægger op til, tror du så folk fra
Undomshusmiljøet vil se det som en sejr, eller tror du de vil føle
tingene er løbet af sporet?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 10:23

Jens G wrote:
> Du færdes jo i huset, og I må da snakke sammen derinde engang imellem?

Naturligvis, men der bliver altså brugt mere tid på at drive huset
end på at snakke om hvad der skal ske hvis det skulle lykkes for
nogle at vriste det fra os.

> Hvis tingene bliver som videoen lægger op til, tror du så folk fra
> Undomshusmiljøet vil se det som en sejr, eller tror du de vil føle
> tingene er løbet af sporet?

Hvis der ikke er noget Ungdomshus på Jagtvej 69 er det ikke en sejr
for nogen - Ud over måske fam. Evensen.

Man kan nok ikke regne 100% med hvordan folk vil reagere når nogle
snupper en stor del af deres liv og hverdag fra dem.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 10:47

On 10 Dec 2006 09:22:59 GMT, Hans Joergensen

>Naturligvis, men der bliver altså brugt mere tid på at drive huset
>end på at snakke om hvad der skal ske hvis det skulle lykkes for
>nogle at vriste det fra os.

"Os"...???? )

>Hvis der ikke er noget Ungdomshus på Jagtvej 69 er det ikke en sejr
>for nogen - Ud over måske fam. Evensen.

Og RETSSAMFUNDET...!!!!

>Man kan nok ikke regne 100% med hvordan folk vil reagere når nogle
>snupper en stor del af deres liv og hverdag fra dem.

Snup en tudekiks... )

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 10:52

Alucard wrote:
> "Os"...???? )

Tjah, jeg er jo bruger :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 12:13

On 10 Dec 2006 09:51:33 GMT, Hans Joergensen

Det hedder vel MISbruger.... ))

Fra : @

Dato : 10-12-06 12:43

On Sun, 10 Dec 2006 12:12:43 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Det hedder vel MISbruger.... ))

det hedder faktisk tyv - brugstyveri
når man bruger andres ting uden at spørge først,
man tilbyder end ikke en rimelig husleje

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 13:39

On Sun, 10 Dec 2006 12:42:45 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>det hedder faktisk tyv - brugstyveri
>når man bruger andres ting uden at spørge først,
>man tilbyder end ikke en rimelig husleje

Før Hans nu kommer og "øffer" over definitionen på "rimelig husleje",
så kan jeg jo heller ikke komme og forlange at bo i din stue, selvom
jeg tilbød 25.000 om måneden....

Fra : @

Dato : 10-12-06 14:23

On Sun, 10 Dec 2006 13:39:29 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Før Hans nu kommer og "øffer" over definitionen på "rimelig husleje",
>så kan jeg jo heller ikke komme og forlange at bo i din stue, selvom
>jeg tilbød 25.000 om måneden....

nej forlange kunne du ikke,

men 25000 for 48 kvadratmeter

hvornår kommer du?

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 17:20

On Sun, 10 Dec 2006 14:23:04 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>nej forlange kunne du ikke,
>
>men 25000 for 48 kvadratmeter
>
>hvornår kommer du?

Når jeg vinder 7 rigtige i Lotto...... ))

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 14:35

In news:ksvnn2tdpavlhfqn6l4p9ug504ienm9ctr@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> Før Hans nu kommer og "øffer" over definitionen på "rimelig husleje",
> så kan jeg jo heller ikke komme og forlange at bo i din stue, selvom
> jeg tilbød 25.000 om måneden....

For 25K om måneden skal jeg nok finde plads til dig *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 10-12-06 15:31

On Sun, 10 Dec 2006 14:34:33 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:ksvnn2tdpavlhfqn6l4p9ug504ienm9ctr@4ax.com,
>Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
>
>For 25K om måneden skal jeg nok finde plads til dig *G*

HOV HOV HOV HOV

det var MIN stue han ville leje

og for 25.000 må han endog hive al den varme han kan ud af alle 3
radiatorer og han kan blive budt på en pilsner hver lørdag

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 14:37

Alucard wrote:
> Før Hans nu kommer og "øffer" over definitionen på "rimelig husleje",
> så kan jeg jo heller ikke komme og forlange at bo i din stue, selvom
> jeg tilbød 25.000 om måneden....

Retten har besluttet at brugerne af Ungdomshuset ikke skal betale,
og vi lever jo i et "retssamfund" ikke? ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 15:03

In news:slrneno3bp.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Retten har besluttet at brugerne af Ungdomshuset ikke skal betale,
> og vi lever jo i et "retssamfund" ikke? ;)

Så den del af rettens ord vil i gerne efterleve men ikke når det går imod
jer ? Næ havde i den mindste smule rygrad og ære, så betalte i samtlige
udgifter med tilbagevirkende kræft, DET ville skabe meget mere respekt fra
mange folk er jeg 100% sikker på.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 15:06

N_B_DK wrote:
> [...]
> udgifter med tilbagevirkende kræft, DET ville skabe meget mere respekt fra

Jeg tror heller ikke de havde fået en krone selv om retten havde
sagt at der skulle betales.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 15:16

In news:slrneno522.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:

> Jeg tror heller ikke de havde fået en krone selv om retten havde
> sagt at der skulle betales.

Det ville ihvertfald undre mig, men nu er det jo syge mennesker derfor har
retten vel vurderet at de ikke er istand til at udføre et job, med tanke på
deres manglende hjerne aktivitet, mit gæt er der er tilpas mange
hjerneceller hos brugerene og tilhængerne af rottereden til de ikke ski*** i
bukserne, men det er måske overvurderet ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 00:25

> [...]
> hjerneceller hos brugerene og tilhængerne af rottereden til de ikke ski***
> i bukserne, men det er måske overvurderet ?

Hvad får du ud af at være så rabiat?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 11:52

In news:457c9749$0$49198$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> typed:

> Hvad får du ud af at være så rabiat?

Behøver du ikke bekymre dig om.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 10-12-06 15:53

On 10 Dec 2006 14:05:54 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg tror heller ikke de havde fået en krone selv om retten havde
>sagt at der skulle betales.

nej nogle elendige nassekarle er i også

kan i overhovedet selv tjene til det vand i har behov for?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 16:18

@ wrote:
> kan i overhovedet selv tjene til det vand i har behov for?

Vand, strøm og sanitet betales af Ungdomshuset. (for 117. gang)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 10-12-06 16:44

On 10 Dec 2006 15:17:32 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Vand, strøm og sanitet betales af Ungdomshuset. (for 117. gang)

nå,

menigen strøg lige hen over hovedet på Hans

Fra : @

Dato : 10-12-06 15:37

On 10 Dec 2006 13:36:57 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Retten har besluttet at brugerne af Ungdomshuset ikke skal betale,

a'hva ???

>og vi lever jo i et "retssamfund" ikke? ;)

nej så langt fra

http://www.siad.dk

plus de nuværende tilstande på Jagtvej 69 beviser det modsatte

--
Fanatisme er den eneste viljestyrke,
som de svage og usikre kan mønstre.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 15:57

@ wrote:
> a'hva ???

Retten har besluttet at brugerne af Ungdomshuset ikke skal betale.
Skal du have læsehjælp? :)

> plus de nuværende tilstande på Jagtvej 69 beviser det modsatte

Og tilstandende i politiet.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 17:35

In news:slrneno82o.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Og tilstandende i politiet.

Ja det er for ringe de ikke må bruge deres våben mod en flok rotter, andre
dyr der lider må de gerne skyde, men åbenbart ikke rotter.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 17:22

>Retten har besluttet at brugerne af Ungdomshuset ikke skal betale,
>og vi lever jo i et "retssamfund" ikke? ;)

Retten har besluttet at huset skal være ryddet på torsdag og vi lever
jo i et "retssamfund" ikke...?

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 18:06

In news:8ucon2d058ckd94mdfdd5j7d8b32if11ne@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Retten har besluttet at huset skal være ryddet på torsdag og vi lever
> jo i et "retssamfund" ikke...?

Kun når det er til deres fordel.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 00:06

Alucard wrote:
> Retten har besluttet at huset skal være ryddet på torsdag og vi lever
> jo i et "retssamfund" ikke...?

Retten har ombestemt sig.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 00:26

> Retten har ombestemt sig.

Nej, det er vist politiet, de tøsedrenge

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 01:02

ThomasB wrote:
> Nej, det er vist politiet, de tøsedrenge

Jeg tror de skal øve sig lidt mere i at slå børn uden at det bliver
filmet.. det har de jo ikke været så gode til på det sidste..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 01:43

> Jeg tror de skal øve sig lidt mere i at slå børn uden at det bliver
> filmet.. det har de jo ikke været så gode til på det sidste..

He, jeg vil nu håbe volden (fra begge sider) bliver filmet. Det er jo på en
eller anden forunderlig måde spændende underholdning - ligesom trafikuheld
og bomberegn over Bagdad.

Fra : Alucard

Dato : 11-12-06 00:38

On 10 Dec 2006 23:05:59 GMT, Hans Joergensen

Nej, det har de IKKE...!!!!

Fra : gb

Dato : 11-12-06 02:28

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Nej, det har de IKKE...!!!!

Nej, det er endda blevet nægtet at anke sagen til Højesteret.

--
GB

Fra : Alucard

Dato : 11-12-06 03:25

On Mon, 11 Dec 2006 01:27:53 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>Nej, det er endda blevet nægtet at anke sagen til Højesteret.

Men små detaljer som sandheden, kan Hansemand ikke tage sig af....

Fra : @

Dato : 11-12-06 16:57

On Mon, 11 Dec 2006 03:24:31 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Men små detaljer som sandheden, kan Hansemand ikke tage sig af....

eller dansk lovgivning

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 08:57

gb wrote:
> Nej, det er endda blevet nægtet at anke sagen til Højesteret.

Fodgeretten har ombestemt sig i samråd med politiet og Faderhuset.
Rydningen er udsat, påstår de ihvertfald.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : gb

Dato : 10-12-06 20:45

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Før Hans nu kommer og "øffer" over definitionen på "rimelig
> husleje", så kan jeg jo heller ikke komme og forlange at bo i din
> stue, selvom jeg tilbød 25.000 om måneden....

Jeg har et ledigt værelse...

--
GB

Fra : Jens G

Dato : 10-12-06 10:52

On 10 Dec 2006 09:22:59 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Man kan nok ikke regne 100% med hvordan folk vil reagere når nogle
>snupper en stor del af deres liv og hverdag fra dem.

Men det er jo trods alt ikke deres fremtid der tages fra dem.
Man må gå ud fra at brugen af et ungdomshus er en ret kort fase i
livet.

At opføre sig som pattebørn skaber ikke respekt. Uhuu, de tager vores
hus fra os,- nu må vi ud og ødelægge så meget vi kan. Det minder om
små børn der lægger sig ned på gulvet og skriger, eller smækker hårdt
med dørene, når de ikke får deres vilje.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 10:57

Jens G wrote:
> [...]
> små børn der lægger sig ned på gulvet og skriger, eller smækker hårdt
> med dørene, når de ikke får deres vilje.

"Uuuh, de sætter prisen på vores olie op! NU MÅ VI SMADRE MELLEMØSTEN!"

:)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens G

Dato : 10-12-06 11:04

On 10 Dec 2006 09:57:28 GMT, Hans Joergensen

Kan regne ud at jeg ramte plet?

Fra : @

Dato : 10-12-06 11:13

On Sun, 10 Dec 2006 11:04:02 +0100, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

> [...]

blot til din orientering - det er altså muhamedanerne der er i færd
med at smadre mellemøsten - ikke de store olieaftagere

>Kan regne ud at jeg ramte plet?

netop når der tages syge uvedkommende analogier i brug er det fordi
argumenterne ikke længere holder

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 12:14

wrote:

>Kan regne ud at jeg ramte plet?

Det ser sådan ud.... )))

Fra : @

Dato : 10-12-06 11:08

> [...]

>Naturligvis, men der bliver altså brugt mere tid på at drive huset
>end på at snakke om hvad der skal ske hvis det skulle lykkes for

os!!!!!!!!!!!?????

er DU en af forbryderne der stjæler brugen af anden mands ejendom?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 11:37

@ wrote:
> os!!!!!!!!!!!?????
> er DU en af forbryderne der stjæler brugen af anden mands ejendom?

So sue me :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 10-12-06 11:40

On 10 Dec 2006 10:36:56 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>So sue me :)

næh,

men en forbryder der ligefrem kommer med en smiley er da ikke engang
værd at lukkeop og s**** i, vedkommende er jo allerede fuld af l***

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 11:41

In news:l2nnn2do4mgggpdq6h9g5ragijnb266336@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> os!!!!!!!!!!!?????
>
> er DU en af forbryderne der stjæler brugen af anden mands ejendom?

Det har da længe været kendt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 11:57

N_B_DK wrote:
> Det har da længe været kendt.

Han er ikke så hurtig den lille mand... :)

// Hans
--
"Jeg tror faktisk at guds lys vil være så stærkt for dem, at hvis
ikke de vil vende sig om til gud så vil de ikke kunne holde ud at

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 12:15

On Sun, 10 Dec 2006 11:40:35 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det har da længe været kendt.

Ja, men det er vist første gang at Hans indrømmer det....

Fra : @

Dato : 10-12-06 13:17

On Sun, 10 Dec 2006 12:14:31 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Ja, men det er vist første gang at Hans indrømmer det....

jeg mener også at han i tidligere indlæg gjorde opmærksom på, at han
stod sådan lidt på sidelinien og fotograferede

men OK manden indrømmer åbent at han er forbryder,

så mangler vi bare at han erkender dette og tager konsekvensen

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 13:41

On Sun, 10 Dec 2006 13:16:51 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>jeg mener også at han i tidligere indlæg gjorde opmærksom på, at han
>stod sådan lidt på sidelinien og fotograferede

Det mener jeg også, men jeg læser ikke alt hvad Hansemand skriver...

>men OK manden indrømmer åbent at han er forbryder,
>
>så mangler vi bare at han erkender dette og tager konsekvensen

Jeps....

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 11:38

In news:slrnennkfj.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Hvis der ikke er noget Ungdomshus på Jagtvej 69 er det ikke en sejr
> for nogen - Ud over måske fam. Evensen.

Jeg tilhører ikke familien Evensen, og ser et nedlagt og tomt ungdomshus på
jagtved 69 som en sejr.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 11:44

N_B_DK wrote:
> Jeg tilhører ikke familien Evensen, og ser et nedlagt og tomt ungdomshus på
> jagtved 69 som en sejr.

En ting er hvad du ser det som - noget andet er hvad det er..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 10-12-06 12:02

On 10 Dec 2006 10:43:52 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>En ting er hvad du ser det som - noget andet er hvad det er..

at samfundet sørger for at smide en bande forbrydere som uretmæssigt
har taget anden mands ejendom på porten burde ikke kaldes en sejr

men en selvfølgelighed

i et retssamfund kan man da ikke bare lade forbryderne te sig som de
lyster,

forbryderne der besætter Jagtvej 69 burde have været ude den dag
Københavns Kommune solgte ejendommen

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 12:02

In news:slrnennp78.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> En ting er hvad du ser det som

Og hvordan retssamfundet ser det, samt de øvrige borgere på nørrebro, samt,
og listen kunne blive ved.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 10-12-06 12:15

>En ting er hvad du ser det som - noget andet er hvad det er..

I denne sag er de to ting identiske.....

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 14:38

In news:71rnn2lrc0lqdk1l3sm14uqsb123gbds7o@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> I denne sag er de to ting identiske.....

Gad vide hvad Ruth vil give for man kører en bulldozer igennem bygningen,
jeg er tæt på at ville betale for at få lov *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 14:58

N_B_DK wrote:
> Gad vide hvad Ruth vil give for man kører en bulldozer igennem bygningen,
> jeg er tæt på at ville betale for at få lov *G*

Jeg synes du skulle prøve :) så slipper vi sikkert for at høre mere
på dig herinde.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 15:20

In news:slrneno4jt.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Jeg synes du skulle prøve :) så slipper vi sikkert for at høre mere
> på dig herinde.

Hvorfor skulle du slippe for det ? de kan "fåes" i meget store størrelser,
så en enkelt gang igennem og det er jævnet med jorden.

Dog ville det være sjovere med en kran med en beton kugle (gerne med et
kamera monteret for enden så man kunen se ansigts udtrykket på rotterne når
beton kuglen kommer svingende mod dem *G*)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 15:26

N_B_DK wrote:
> [...]
> kamera monteret for enden så man kunen se ansigts udtrykket på rotterne når
> beton kuglen kommer svingende mod dem *G*)

Så hold dog op med at dagdrømme og kom igang ? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 10-12-06 17:36

In news:slrneno67i.nq.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Så hold dog op med at dagdrømme og kom igang ? :)

Ja der er bare den forskel at det ville være selvtægt, men sjovt ville det
være.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 10-12-06 15:59

On Sun, 10 Dec 2006 15:20:22 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Hvorfor skulle du slippe for det ? de kan "fåes" i meget store størrelser,
>så en enkelt gang igennem og det er jævnet med jorden.

de har en "gummiged" hos Aggersund Kalkbrud
den ville man ikke skulle bruge i mange sekunder for at udjævne
Jagtvej 69

>Dog ville det være sjovere med en kran med en beton kugle (gerne med et
>kamera monteret for enden så man kunen se ansigts udtrykket på rotterne når
>beton kuglen kommer svingende mod dem *G*)

der kunne sikkert tjenes penge(til Faderhuset) på sådan en video )=

Fra : Thomas H.

Dato : 10-12-06 09:07

> Hvad en 1-3 personer gør på en video på youtube kan næppe være
> fælles for ALLE i Ungdomshuset på Jagtvej 69.

Tror du også på nisser?