BZ-skamplet=>DK=ex-retsvæsenniels
Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 11:42

BZ-skamplet=>DK=ex-retsvæsen

Når System-Fogh har valgt at lade by og lands og fogedretsdom trække
ud i 6 år og politiledelse og bystyre yderligere sætter blåstempel på
menneskerettighedsbrud og tyve-beskyttelse,

og de fleste ulande og samtlige ilande har mindre korrupte
retsvæsener, -

- så må forklaringen være om *milliarder af kroner*.

Mit bud er, at de unges forurettelse og psyke-profil er typisk for,
hvad skal give behandlerne fede job i de kommende årtier, og
politidirektørindens betegnelse af BZ som forkælede børn, må ses som
en ros.

Hendes mål ses at være, at helst hele befolkningen skal falde ind i
den lukrative barne- og patient-rolle, så (sags)behandlere får fler
og fler stillinger, og vi bliver nemt offer for Islam.

I år 2000 holdt DK op med at kunne bryste sig af at have et retsvæsen.

Selv hvis 2007 bliver året, hvor Faderhuset hjælpes til at kunne
betræde, hvad de betaler ejendomsskatter til, så kan vi ikke påstå at
være et civiliseret land, før der er groet meget græs over
skampletten.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 03:42

Bo Warming wrote:
> I år 2000 holdt DK op med at kunne bryste sig af at have et retsvæsen.

Set fra det synspunkt stoppede det langt tidligere.

Man kan også spørge sig selv hvor meget retssamfund der er når
politiet kan slå børn og unge ihjel uden straf..

> [...]
> betræde, hvad de betaler ejendomsskatter til, så kan vi ikke påstå at
> være et civiliseret land, før der er groet meget græs over

Ungdomshuset, eller en græsplæne på Jagtvej 69.. ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 05:19

> Set fra det synspunkt stoppede det langt tidligere.
>
> Man kan også spørge sig selv hvor meget retssamfund der er når
> politiet kan slå børn og unge ihjel uden straf..

Forklar hvad du mener
Var Benjamin et barn?
Hans forældre havde gjort ham til en ulykkesfugl og politi sikrede
nødvendig lov og orden.

At man har ladet Christiania stjæle og kun roser dette lovbrud, er en
direkteopfordring til godhedsindusriens tæskehold om at de kan slippe
godt fra alt

Forklar hvorfor overfaldene på Faderhusets sårbare lovlydige menighed
, som kaldes happenings, er andet end afstumpet bevidst skadelig
voldspsykopati uden formildende omstændigheder?

Det har du flygtet fra ti gange, men prøv nu at udtrykke dig
sammenhængende om dit menneskesyn og samfundssyn.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 09:29

Bo Warming wrote:
> [...]

> Det har du flygtet fra ti gange, men prøv nu at udtrykke dig
> sammenhængende om dit menneskesyn og samfundssyn.

Super, så gør jeg det lige igen, jeg har ingen kommentarer :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 00:21

> Forklar hvorfor overfaldene på Faderhusets sårbare lovlydige menighed ,
> som kaldes happenings, er andet end afstumpet bevidst skadelig
> voldspsykopati uden formildende omstændigheder?

Var det ikke dig der ville brande koraner af på rådhuspladsen, under
muhammedkrisen?

Går du ind for brand i gaderne, mordbrandspsykopat?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 06:25

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Var det ikke dig der ville brande koraner af på rådhuspladsen, under
> muhammedkrisen?
>
> Går du ind for brand i gaderne, mordbrandspsykopat?

Hvis jeg havde fundet chafør og bodyguard og havde brændt en lille
eller stor bog på en flise på Rådhuspladsen, hvor der idag er god
plads og ingen kiosker af træ - SÅ KALDER DU DET MORDBRAND?

Når de autonome laver ildebrand hos mig, er det heller ikke mordbrand
for jeg bor bag ubrændbare murstensvægge

Men det giver helvedes rengøringsarbejde, men det vil HAns Joergensen
nok ikke anse for hærværk

At brænde bog er et SIGNAL - hvordan definerer du mordforsøg?

Når kampesten midt om natten lander nær seng hvor personer sover i mit
hus, så er vil politiet ikke kalde det mordforsøg - hvad mener du?

Det var let at se udefra at der var mordrisiko for det var i
stueetagen og en lys sommérnat kl 5.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 09:03

Bo Warming wrote:
> Men det giver helvedes rengøringsarbejde, men det vil HAns Joergensen
> nok ikke anse for hærværk

Jowda, malerbomber er hærværk og det er også hærværk at sætte ild
til ting.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 09:03

Hans Joergensen wrote:
> Jowda, malerbomber er hærværk og det er også hærværk at sætte ild
> til ting.

Tilføjer, ting der ikke er ens egne, naturligvis :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 15:56

> Hvis jeg havde fundet chafør og bodyguard og havde brændt en lille eller
> stor bog på en flise på Rådhuspladsen, hvor der idag er god plads og
> ingen kiosker af træ - SÅ KALDER DU DET MORDBRAND?

Ja, det kunne have været gået grueligt galt med brand i gaderne og masser
kunne have været blevet slået ihjel.

> Når kampesten midt om natten lander nær seng hvor personer sover i mit
> hus, så er vil politiet ikke kalde det mordforsøg - hvad mener du?

Hvor mange er døde af stenkast i DK?

Fra : @

Dato : 11-12-06 18:23

On Mon, 11 Dec 2006 15:56:04 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>Hvor mange er døde af stenkast i DK?

hvor mange er døde af den bog Warming ikke har brændt af?

det er ikke stenkasterens fortjenste at ingen rammes af hans
mordforsøg

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 19:11

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvor mange er døde af den bog Warming ikke har brændt af?

Der dør mange hvert år af brand

> det er ikke stenkasterens fortjenste at ingen rammes af hans
> mordforsøg

Man skal vist være mere end en ulykkesfugl hvis det sker.

Fra : @

Dato : 11-12-06 16:45

On Mon, 11 Dec 2006 00:21:29 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>
>Var det ikke dig der ville brande koraner af på rådhuspladsen, under
>muhammedkrisen?

hvis man selv har købt og betalt en bog

hvorfor skulle andre dog blande sig i om man brænder den tørrer r*v i
den eller giver den til en flok grise som legetøj?

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 17:06

> hvis man selv har købt og betalt en bog
>
> hvorfor skulle andre dog blande sig i om man brænder den tørrer r*v i
> den eller giver den til en flok grise som legetøj?

Det skal andre heller ikke.