TILGIVELSE: Kun tre timers anholdelse for ~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 10:53

TILGIVELSE: Kun tre timers anholdelse for happening med vold

http://politiken.dk/indland/article210327.ece

Når man udfører ulovlig indtrængen via rudeknusninger og talrige
kristne provins-borgerne forstyrredes længe af råbende aktivister, der
spredte medbragt papirsvineri og de vanlige malingbomber.

Politidirektøren slår alt hen som børnepjat og hendes mandlige
souchefer kalder BZ for afstumpede og udanske

"Det er selvfølgelig udemokratisk, udansk og kendetegnede for en
afstumpethed, der er fremmed for en dansk mentalitet.«

http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=4108932:fid=11956/

Men alle er i lommen på journalisterne der elsker BZ og kræver
ubegrænset *tilgivelse*

og SF (Anne Baastrup) skaffer genhusningsmulighed i Sydhavnen som
belønning for hærværk og tyveri.

Men BZ er for fine til at modtage almisse fra SF

Måske man skal lade galningene løbe linen ud og gøre sig til grin og
ikke straffe -her nogle citater om tilgivelse som er et dobbeltsidigt
sværd

Vi tilgiver let vore venner de fejl, som ikke angår os. La
Rochefoucauld

tg1 Den, der tilgiver, sætter sig selv på et højere Trin end den,
der har Tilgivelse behov - hvad der kan give Anledning til megen
Ukærlighed og Hovmod. Vilh. Andersen

Tg1kl I at tilgive en fornærmelse er der noget højtideligt,
med mindre din ædelmodighed fortolkes som ligegyldighed.
Ambrose Bierce 1842-1914 (og ofte ønskes straf , læs Henrik
Stangerups "Manden der ville være skyldig")

tga "An eye for an eye makes the world blind" (Mohanda Gandhi) i

tga Den som ikke er forberedt på at tilgive andre, ødelægger den
bro, han engang selv må gå over. Francis Bacon

tga Denne forfærdelige uenighed, som har varet i mange
århundreder, er en slående lektion i, at vi gensidigt bør tilgive
hinanden vores fejltagelser. Uenigheden er menneskeslgtens største
onde, og det eneste lægemiddel er tolerancen. Francois M.A. de
Voltaire

tga If you have an enemy, do not requite him evil with good, for
that would put him to shame. Rather prove that he did you some
good.Nietzsche

tga Love truth, but pardon error Francois de Voltaire

tga Sweet mercy is nobility's true badge.Shakespeare

tgc Always forgive your enemies-nothing annoys them so much.
Oscar Wilde (Attrib)

tgc Det kan være den højeste form for ondskab at gengælde ondt med
godt. Christian Kjellerup

tgc Glæden ved at tilgive er sødere end glæden ved hævn.
Koranen

Tgc Love your enemy - it'll drive him nuts. Anon.

tgc Tilgivelsen er perfid. Den forudsætter en ret til fordømmelse.
Palle Lauring

tgd "Hvis man vil have en indrømmelse, før man tilgiver, så er det
ikke tilgivelse, men et forsøg på at gøre regnskabet op "Man tilgiver
for sin egen skyld, for at slippe løs af forurettelsens forbandelse og
for at få den ud af tanke og krop, så at den ikke formørker hverdagen".
Johs. C. Christensen, præst og JP-filmanmelder vedr Søren Pauli filmen
"Min morfars morder" om Søren Kam,

tgdresent "Der er ingen grund til at bære nag," siger Lars."Hvis
du kan se gennem fingre med det, så okay - det er din sag. Jeg kan
ikke ," Siger Svend Nordkraft, Jakob Ejersbo

Tgf Det er lettere at tilgive en fjende end at tilgive en ven.
William Blake (1757-1827)

tgf Det praktiske Udtryk for Forståeslen er Tilgivelsen.
Vilh. Andersen

tgfskm "Fa'r ! Hvorfor hedder det 'at forstå er at tilgive'" - "Fordi 'at forstå' er at erindre fra sig selv, og sig selv tilgiver
man altid." K.K. Steincke

tgfskm Sweet mercy is nobility's true badge.
Shakespeare

tgg Nothing emboldens sin so much as mercy.
Shakespeare

tgh Tilgivelsen er fuldstændig, når synden ikke mere huskes.
Koranen

TGHIhislkm Forgiveness is the key to action and freedom.
Hannah Arendt

Tghusk Forgive your enemies, but never forget their names.
John F. Kennedy

tghæalle > > Goethe sagde engang "Jeg har endnu aldrig hørt om
en ugerning så grufuld, at jeg ikke selv under de rette
omstændigheder kunne have begået den." As I get older, I can
imagine no sin, which I could not have done myself. Goethe

TGhækm Betal uret med ret og venlighed med venlighed.
Kung-Fu-Tse

TGhåmo Vi burde i al fald få tilgivelse for de fejltrin, som vi
ikke have begået, hvis vi ikke havde været ulykkelige.
Vauvenargues, Luc De Clapiers De (1717-1745)

tgkl At forstå alt er at tilgive alt. Anne Louise
de Staël

tgklkm Den bedste hævn over fornærmeren er den ikke at ligne
ham. Marcus Aurelius

tgkmmk Tilgive og glemme er den gode mands hævn.
Schiller

tgkmmk Usårlighed er fornemhedens hævn. Gustav
Adeling

tgkmmk Yes, that is what good is: to forgive evil. There is no
other good. Antonio Porchia

tgkmRs Følgene av våre handlinger griper oss i luggen helt uten
hensyn til om vi har "forbedret" oss i mellomtiden.
Nietzsche:

tgkmsl Det sletteste menneske er den, der ikke tager imod en
undskyldning, ikke slår en streg over en synd og ikke tilgiver en
fejl. Koranen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 14:04

Bo Warming wrote:
> TILGIVELSE: Kun tre timers anholdelse for happening med vold

Vold? er det nu vold at smide konfetti?

> Når man udfører ulovlig indtrængen via rudeknusninger og talrige
> kristne provins-borgerne forstyrredes længe af råbende aktivister, der
> spredte medbragt papirsvineri og de vanlige malingbomber.

Der blev heller ikke smadret ruder eller smidt malingbomber :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 14:25

> Vold? er det nu vold at smide konfetti?

Ved du om det var konfetti blandet med polonium eller med
antrax(miltbrand) Men må frygte det værste fra disse notoriske
voldskriminelle
OG voldtægsforbydere dømmes for at SKRÆMME

At de i Bandholm Hotel har benyttet malingbomber (ifl TV2news) er
afskyeligt hærværk og de rydder jo ikke op efter sig når de beriger
andre med FEST og Happening

At politiet ikke kalder det hærværk viser at vi har korrupt politi der
holder med BZ

Når andre hærværker mod kirker så tages det alvorligt, men når BZ
krænker religiøsitet er det ædel debatindsats og humor
Kan nogen forsvare politiet?

> Der blev heller ikke smadret ruder eller smidt malingbomber :)

Ifølge TV2news er der mod Bandholm hotellet udført malingbombehærværk
og de havde stiger med for at trænge ind gennem ruderne, men måske de
kristne vender venstre kind til og åbner ruderne for ikke at få
glasskår på gulvet - ved nogen noget?

Når mine ruder knuses og kampesten lige rammer ved lige siden af min
kone og mig, er det så vold, hærværk eller humoristisk happening og
fest , for at gøre et intelligent politisk synspunkt gældende?

Forklar berettigelsen af disse indbrud som bestemt ikke opleves som
fest af de chikanerede kirkegængere og sovende menighedsmedlemmer, der
nok har frygtet for deres liv og er traumatiseret mere end nogen
pædofil nogensinde har traumatiseret et barn.

Hvis jeg fik valget mellem analpulvoldtægt og smadring af mine
termoruder, så ville jeg da vælge det første hvis kondombrug - jeg har
aldrig prøvet det men glasskår overalt og glarmesterregninger er efter
manges mening en langt større skadevoldelse, foruden at man fryser
indtil glarmesteren har tid at komme.

Håber ikke Hans Joergensien igen flygter fra at færddiggøre sit
forsvar for sadisme

Iøvriogt mener jeg PAris Hilton og BRitney Spoears der viser sig frem
synligt uden trusser er langt mere blufærdighedskrænkende end nogen
dømt blufærdighedskrænker jeg har hørt om. incl dem der har haft penis
udenfor bukserne

I alle tilfælde kan man se den anden vej, hvilket man også kan vedr
porno, men svinemikler fra BZ der vil skræmme livet af volk og rende
ind og ud af deres vinduer når de ikke er ønsket, der er langt langt
værre

Nogen mener jeg er syg hvis jeg tisser andre steder end i toilet, helt
privat hos mig selv.

"VILLE FESTE MED FADERHUSET" er overskrift i EB om en busfuld
voldsmænd der igår sadistisk trængte ind hos fjender - er de ikke
sindsyge og bør have behandlingsdomme og på lukket afdeling i
busfulde - ihvertfald de 23 som sagde til politiet at nogle af dem
skulle på arbejde om tre timer og så lukkede politiet dem alle ud
efter tre timer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 15:02

Bo Warming wrote:
> Ved du om det var konfetti blandet med polonium eller med
> antrax(miltbrand) Men må frygte det værste fra disse notoriske
> voldskriminelle
> OG voldtægsforbydere dømmes for at SKRÆMME

Hvad tror du selv? hallo? vågn op til virkeligheden?

> At de i Bandholm Hotel har benyttet malingbomber (ifl TV2news) er
> afskyeligt hærværk og de rydder jo ikke op efter sig når de beriger
> andre med FEST og Happening

Det har intet med denne "happening" at gøre at der tidligere er
blevet smidt malingbomber, du vil vel ikke holde folk bag tremmer for
noget de ikke har gjort?

> At politiet ikke kalder det hærværk viser at vi har korrupt politi der
> holder med BZ

Det er ikke hærværk med mindre noget er blevet smadret, ville det
ikke være værre hvis politiet gav sig til at kalde det noget det
ikke er?

> [...]
> og de havde stiger med for at trænge ind gennem ruderne, men måske de
> kristne vender venstre kind til og åbner ruderne for ikke at få

Det har _intet_ med denne "happening" at gøre, det er noget der er
sket tidligere.

> Når mine ruder knuses og kampesten lige rammer ved lige siden af min
> kone og mig, er det så vold, hærværk eller humoristisk happening og
> fest , for at gøre et intelligent politisk synspunkt gældende?

"Jeg har aldrig været i nærheden af at blande uvedkommende ting
sammen" -- Bo Warming

> [...]
> nok har frygtet for deres liv og er traumatiseret mere end nogen
> pædofil nogensinde har traumatiseret et barn.

Ingen kommentarer til denne.

> [...]

sammen" -- Bo Warming

> Håber ikke Hans Joergensien igen flygter fra at færddiggøre sit

:)

> [...]

> porno, men svinemikler fra BZ der vil skræmme livet af volk og rende
> ind og ud af deres vinduer når de ikke er ønsket, der er langt langt

Det er stadig hverken vold eller hærværk.

> [...]
> busfulde - ihvertfald de 23 som sagde til politiet at nogle af dem
> skulle på arbejde om tre timer og så lukkede politiet dem alle ud

Voldsmænd? der var hverken vold eller hærværk.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 15:24

> [...]
> sammen" -- Bo Warming

> Det er stadig hverken vold eller hærværk.

> Voldsmænd? der var hverken vold eller hærværk.

Du erkender altså at malingbombevold fandt sted mod Bandholm Hotel.
GODT . Kan du undskylde sådan sadisime?
Fortjenr man gratis hus når man er skadedyr der skaber uly kke og kun
uly kke og aldrig gør noget positivt for noget medmenneske?

Hvis retsvæsen ikke har straffet noget fortidigt og siden får fat i
den skyldige der er gentagelses og vane forbryder, så straffes ekstra
hårdt.

Dengang BZ smed smørsuyre og maling i DDF-formandens bil, så betræk
måtte udskiftes var det hærværk selvom intet var smadret

Selve metaforen HÆR-VÆRK er et eksempel på at man blander ting sammen
konstruktivt pædagogisk for at forklaree logiske sammenhænge, så hvis
jeg blander ting sammen efter Hans Jorgensens smag, så bør han bede om
bedre analogisering hvis hanikke forstår det, men OT er jeg aldrig,
selvom tiøren ikke falder for alle.

Da BZ ikke har uniformer er de ingen hær og kan ikke gøre hærværk,
vel? Vær musikalsk, gå efter bolden og søg forståelse af pointer i
stedet for ordkløveriske afværgemekanismer

Jesus blev ved men sine lignelser, selvom de skriftkloge hadede dem.og
lod som om de ikke forstod dem

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 16:04

Bo Warming wrote:
> Du erkender altså at malingbombevold fandt sted mod Bandholm Hotel.
> GODT . Kan du undskylde sådan sadisime?

Det har jeg ingen kommentarer til.
Men fact er at der ikke blev smidt malingbomber, eller udøvet vold og
hærværk igår. Hvordan kan du forsvare at påstå at der blev udøvet
hærværk og vold, når det ikke skete? er falske anklager ok?

> Fortjenr man gratis hus når man er skadedyr der skaber uly kke og kun
> uly kke og aldrig gør noget positivt for noget medmenneske?

Ungdomshuset gør masser af positive ting for masser af mennesker.

> Hvis retsvæsen ikke har straffet noget fortidigt og siden får fat i
> den skyldige der er gentagelses og vane forbryder, så straffes ekstra
> hårdt.

Kan du så fortælle mig hvordan de skal bevise at det er de samme folk?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 16:29

> [...]
> hærværk igår. Hvordan kan du forsvare at påstå at der blev udøvet
> hærværk og vold, når det ikke skete? er falske anklager ok?

Samme kollektiv udførte malingvold og om det skete i uge 47 eller 44
er uvæsentligt.

> Ungdomshuset gør masser af positive ting for masser af mennesker.

Ikke på Nørrebro. Musikliv ville være bedre i privatiseret regi
LAd falde hvad ikke kan stå. Der er steder nok hvor det musik der
giver overskud kan spilles.

> Kan du så fortælle mig hvordan de skal bevise at det er de samme
> folk?

BZ har erklæret krig mod Danmark og i krig straffer man kolektivt
Muslimer straffer altid kollektivt.
Hvis ikke er lovhjemmel, må der skabes lovhjemmel.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 17:00

Bo Warming wrote:
> Samme kollektiv udførte malingvold og om det skete i uge 47 eller 44
> er uvæsentligt.

Nu virker retssamfundet (ja, fred være med det) jo altså ikke på den
måde at bare fordi nogle i sort tøj lavede noget ballade for nogle uger
siden så kan man straffe nogle andre i sort tøj for det nu..

> Ikke på Nørrebro. Musikliv ville være bedre i privatiseret regi
> LAd falde hvad ikke kan stå. Der er steder nok hvor det musik der
> giver overskud kan spilles.

Det er sjovt som hovedparten af Nørrebro ikke er enige med dig?
Mon ikke de alligevel gør lidt godt hva? :)

> BZ har erklæret krig mod Danmark og i krig straffer man kolektivt

Man plejer vist ikke at straffe civile i krig? da ikke med fuldt
overlæg.

> Muslimer straffer altid kollektivt.

Det var den med at blande ting sammen?

> Hvis ikke er lovhjemmel, må der skabes lovhjemmel.

Det går du bare igang med :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 17:57

> [...]
> uger
> siden så kan man straffe nogle andre i sort tøj for det nu..

Du mener altså at malinghærværk for et par uger siden skal være
straffrit når man ved maskering undgår at det opdages at samme
hærværksmænd stod bag begge sadist-overfald på uskyldige børn?

Vil du også frikende Tønder far og Tønder mor - de lavede jo bare
"ballade" ?

> Det er sjovt som hovedparten af Nørrebro ikke er enige med dig?

Du mener en håndfuld nørrebroere og en håndfuld journalister

> Mon ikke de alligevel gør lidt godt hva? :)

Hvis musikarrangementer gør gavn, så kan de finansieres af
billetindtægter fra folk der hører musikken i Sydhavnen

> Man plejer vist ikke at straffe civile i krig? da ikke med fuldt
> overlæg.

Hiroshima? Nagasaki? Dresden?

> Det var den med at blande ting sammen?

BZ er helligkrigere

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 19:38

Bo Warming wrote:
> Du mener altså at malinghærværk for et par uger siden skal være
> straffrit når man ved maskering undgår at det opdages at samme
> hærværksmænd stod bag begge sadist-overfald på uskyldige børn?

Det har jeg heller ikke sagt,
men de folk der var der er jo blevet anklaget for det, de skal vel
ikke anklages for det en gang til bare fordi de også er i Maribo
(eller hvor det var)

> Vil du også frikende Tønder far og Tønder mor - de lavede jo bare
> "ballade" ?

Det kan slet ikke sammenlignes.

> Hiroshima? Nagasaki? Dresden?

Det er heller ikke i orden, og i øvrigt er det pænt længe siden.

> BZ er helligkrigere

Nej, det er Faderhuset du snakker om, det er dem der laver den
hellige krig :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 22:05

> [...]
> men de folk der var der er jo blevet anklaget for det, de skal vel
> ikke anklages for det en gang til bare fordi de også er i Maribo

Nej mega-udåd fra BZ overgår alt i ondskabsfuldhed

> Det er heller ikke i orden, og i øvrigt er det pænt længe siden.

Det er 60 år gamle skandaler der beviser at du igen misinformerer

Hvad er din forældelsesfrist for BZ-vold mod Glistrup?

Skal der ikke gå hundred år før det ikke belaster BZ, når de aldrig
har beklaget det og sendt ham erstatning, som de altså har gjort vedr
een rude-smadring (ud af hundreder) ifølge din BZ-apologi, der måske
er sand i dette tilfælde

> Nej, det er Faderhuset du snakker om

Ring 35861000 hvis du har læseproblemer
JEg har pædagogikum og skal nok hjælpe dig

Helligkrigere betyder muslimer og deres vold bakker BZ typisk op om og
bagateliserer og hetzer mod Israels mur, der svarer til mine
investeringer i beskyttelsesplastik imod stenkast

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-06 22:35

Bo Warming wrote:
> Nej mega-udåd fra BZ overgår alt i ondskabsfuldhed

Det dér lort gider jeg ikke kommentere.

> Det er 60 år gamle skandaler der beviser at du igen misinformerer
> Hvad er din forældelsesfrist for BZ-vold mod Glistrup?

Det kan du vel ikke gå og bebrejde de nuværende brugere af Jagtvej
69 for? :)

> [...]
> har beklaget det og sendt ham erstatning, som de altså har gjort vedr
> een rude-smadring (ud af hundreder) ifølge din BZ-apologi, der måske

Jeg kender intet til den sag og gider ikke videre den.

Gu gider jeg ej.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 23:09

> Det dér lort gider jeg ikke kommentere.

Meget afslørende

> [...]
> 69 for? :)

> Jeg kender intet til den sag og gider ikke videre den.

Bare et tilbud, måske vi taler forbi hinanden og kunne bedre dialog
ved at fornemme vibrationer og personlighed
Glistrupister elsker alle verdens 6 mia mennesker og foragter ingen.

Forældelsesfrist er noget mærkelig noget
Selvfølgelig skal jeg ikke kunne straffes idag for at have stjålet
lidt slik som barn - min psyke er ændret
Selvfølgelig skal Søren Kam ikke straffes idag for udåd under og pga
krig, når det kun kunne ske under krig og nu er de fred i landet.
Jeg skal ikke kunne straffes for hvad manden, der ejede huset før mig
begik, men hvis jeg melder mig ind i en klan(slægtt/voldsbevægelse,
der stadig praler af at de voldede mod Glistrup,
så bør man se hver BZ-psykopat som potentiel vaneforbryder mht
politisk vold mod folk med anden politisk mening
Er han muslim bør han udvises og er han en af landets børn, hænger vi
på ham men må give ham elekronisk fodlænke så opklaringss% bliver 100%
vedr hans hærværk, tyverier, vold, voldtægter osv

Unge er ikke engle. Lovlydige skal beskyttes. Uenig?

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 00:11

> Glistrupister elsker alle verdens 6 mia mennesker og foragter ingen.

Det er en lodret løgn.

I øvrigt er du ikke en skid bedre end alle de andre isme-tilhængere.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 03:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Det er en lodret løgn.

Glistrup og jeg foragter ikke noget menneske
Hvorfor sku man?
Hævn er skadelig. Overvågning bør erstatte fængsel

og især behøves skattenedsættelser så arbejdsglæde erstatter
kriminalitet som livsindhold

> I øvrigt er du ikke en skid bedre end alle de andre isme-tilhængere.

Det er ikke pointen at være bedre, men at vise ny livsstil og
tolerance a la Oscar Wilde

Jeg er ikke i samme grad fri for forfængelighed og religiøsitet som
Glistrup men jeg arbejder på sagen

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 16:13

Bo Warming skrev:

> Glistrup og jeg foragter ikke noget menneske

Du foragter BZ'ere, børneprofessionelle, mødre osv.

> Det er ikke pointen at være bedre, men at vise ny livsstil og
> tolerance a la Oscar Wilde

Hvis pointen ikke er at være bedre, hvad er så pointen i at skrive
"værre-end-[indsæt selv]" i hvert indlæg du skriver?

> Jeg er ikke i samme grad fri for forfængelighed og religiøsitet som
> Glistrup men jeg arbejder på sagen

Er du religiøs?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-12-06 18:44

ThomasB wrote:
> Du foragter BZ'ere, børneprofessionelle, mødre osv.

Og Klaus Bondam, Ritt, politiet.. :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 20:10

> Og Klaus Bondam, Ritt, politiet.. :)

Når Bondam skriver brev at den beskyttelse mod stenkast jeg har skabt
skal fjernes og ellers får jeg tvangsbøder, så hænger jeg ham ud som
hader af ytringsfrihed, men jeg går efter bolden og ikke manden og
foragter altså aldrig

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 19:09

> Du foragter BZ'ere, børneprofessionelle, mødre osv.

Interessant at vide at du fejllæser sådan. Måske jeg udtrykker mig
dårligt.
Det går måske lidt hurtigt nu og da. Hvor der handles der spildes
Ingen foragter ihvertfald alle mødre.
selv hvis de påstod det, hvad jeg ikke har gjort.
Du læser sjusket. eller forudindtaget

> Hvis pointen ikke er at være bedre, hvad er så pointen i at skrive
> "værre-end-[indsæt selv]" i hvert indlæg du skriver?

Satire over den udbredte barnlige dæmonisering af nazi
o.lign

> Er du religiøs?

Jeg oplever mig som ateistisk men alle gøres autoritetstro af deres
mor og det slipper man ikke helt af med
Der er ofte oppositionslysg og oprør i ateisme. og man ser ofte at den
ikke stikker dybt
"Danmark er et kristent folk" står der på min skorsten, ikke kun fordi
jeg holder med Ruth, men også fordi jeg føler mig på bølgelængde med
mange fortidige kulturradikale kulturkristne socialdemokrater fx HC
Hansen

Fra : ThomasB

Dato : 10-12-06 00:47

> [...]
> Ingen foragter ihvertfald alle mødre.
> selv hvis de påstod det, hvad jeg ikke har gjort.

Jeg tror det skyldes dine citater.

> Satire over den udbredte barnlige dæmonisering af nazi
> o.lign

Altså for at håne?

> Jeg oplever mig som ateistisk men alle gøres autoritetstro af deres mor og
> det slipper man ikke helt af med

Jeg nøjes med at kalde mig selv skeptiker - jeg har tidligere har kaldt mig
ateist, men der gik ideologi og "religion" i ateismen for et par år siden.
Så fra at være en betegnelse, blev det til noget "religiøst".

Jeg kan ikke overskue at alle mødre skulle gøre deres børn autoritetstro -
kan du uddybe?

> Der er ofte oppositionslysg og oprør i ateisme. og man ser ofte at den
> ikke stikker dybt

Ja. Det religiøse er blot blevet udskiftet med en anden isme (ateisme).

> "Danmark er et kristent folk" står der på min skorsten, ikke kun fordi jeg
> holder med Ruth, men også fordi jeg føler mig på bølgelængde med mange
> fortidige kulturradikale kulturkristne socialdemokrater fx HC Hansen

Privatisér kirkerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 04:38

> Jeg tror det skyldes dine citater.

Hvilke af mine citater har bidraget til din opfattelse?
JEg tror ikke at nogen forstår hvad du mener eller kan øjne logik i
det.

> Altså for at håne?

Det er jeg ikke fri for
men jeg ironiserer over tendenser i tiden snarere end enkelte
debatmodstandere
Mudderkast er tidssspilde.

> [...]
> "religiøst".
>
> Jeg kan ikke overskue at alle mødre skulle gøre deres børn

De primitive stammer, der har vandt og blev til os, er dem der
skabte lydige børn der adlød høvding og medicinmand, så krige vandtes

Når mor med strenge øjekast får baby til at skamme sig over sin lort
udenfor potten så skaber hun autoritetstro
Derved skabes den samvittighed som samfundet holdes sammen af, på godt
og ondt
JEg vil den onde del til livs via oplyst rationalitet og ikke
lovreligiøs gerningsretfærdighed - et frit menneske har moral der
kommer spontant indefra
Selvfølgelig foragter Nietzsche og jeg ikke mødre fordi vi siger "Går
du til kvinden, glem ej pisken" for feminist-tyranner kræver modspil

> Ja. Det religiøse er blot blevet udskiftet med en anden isme
> (ateisme).

At trænge ind i Glistrups tænkning er at forstå et selvmodsigelsesfrit
fundament med meget lidt tyrkertro på autoriteter

> Privatisér kirkerne.

" Når folkekirken og dermed kirkeskatten er udskilt af den offentlige
administration, kan de kristne købe kirkerne på fordelagtige vilkår
Stat og kirke skal adskilles. Men de kristne skal dog have en mulighed
for at overtage kirkerne, idet de kan købe dem af staten på
fordelagtige vilkår, når folkekirken og dermed kirkeskatten er udskilt
af den offentlige administration. Kirkerne tilhører ikke de kristne
menigheder, men staten - og de kristne skal købe kirkerne, hvis de vil
have lov til at bruge dem, efter at der er sket en adskillelse af stat
og kirke. Glistrup

Min far gav op mht at være saglig fordi han var under tøflen af min
mor, men også han er inspiratin til min begejstring for Oscar Wilde ,
Goethe osv osv

"religion; den, der ikke har kunst og videnskab, lad ham have
religion. " Goethe

MEN SOM STATEN TACKLER KUNST OG VIDENSKAB rummer det ond lovreligion
fx rygeforbud og forgudelse af BZ-musik

"The real drawback to marriage is that it makes one unselfish. And
unselfish people are colourless.They lack individuality. Oscar Wilde

" The supreme vice is shallowness Oscar Wilde

There is no sin except stupidity.Oscar Wilde

Wickedness was invented by good people to account for the curious
attractiveness of others. Oscar Wilde

Den, der ikke elsker sig selv, elsker ikke godt, og den, der ikke
hader sig selv, hader ikke godt. Oscar Wilde

Every prison that men build is build with bricks of shame, and bound
with bars lest Christ should see how men their brothers maim.Oscar
Wilde

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 03:55

Bo Warming wrote:
> Interessant at vide at du fejllæser sådan. Måske jeg udtrykker mig
> dårligt.

Hvordan med denne?
"Muhamedanerfrit DK - det er til abernes eget bedste." -- Bo Warming

Det lyder meget som om du foragter nogle dér? ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 04:56

> Hvordan med denne?
> "Muhamedanerfrit DK - det er til abernes eget bedste." -- Bo Warming
>
> Det lyder meget som om du foragter nogle dér? ;)

Aber har jeg intet imod - heller ikke giftslanger

Men jeg vil ikke have dem i mit hus og land

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 09:39

Bo Warming wrote:
> Aber har jeg intet imod - heller ikke giftslanger
> Men jeg vil ikke have dem i mit hus og land

Så smerter det mig meget at nævne at hugormen er et fredet dyr, så
den kan du ikke gøre meget ved, uden at bryde loven :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 11:12

> [...]

Aber og især rotter og giftslanger er gode metaforer på muslimer - som
jeg heller ikke foragter.Men "de skal ud, skal de".. Hvilket folkelige
temperamentsfulde Glistrups svar på et interviewspørgsmål i TV engang
klippedes ned til

> Så smerter det mig meget at nævne at hugormen er et fredet dyr, så
> den kan du ikke gøre meget ved, uden at bryde loven :)

Både i min have her - før vi fik kat - og i Afrika, var der rotter hhv
slanger og rotter og fredede fugle her.
Man kan hvad man vil og opdagelse er svær for Storebror-Stat-ser-dig.
Hvad er straffen for at slå et fredet dyr ihjel, hvis ikke det sker
kommercielt. Formodentlig nul og nix.
I Kina kan købes en pistol der skyder chips ind i folk og de autonome
som jeg stopper i hærværk er for berusede til at opdage hvsi en sådan
milimeterstor chips blev skudt ind i deres krop a la elektronisk
fodlænke.
Så kunne alarm gå når skadedyrene nærmede sig ejendom der tidligere er
hærværket imod af vedkommende, og når en stærk halogen lampe hviler på
sådnne selvhadende psykopater, er de ikke så kry, har jeg ladet mig
fortælle.
Du mener jo at når jeg ikke smadrer, så er alt OK, og en
voldtægtsmand - som du frikender - er mere legemsbeskadigende end
chipspistol er
Effektiv overvågning er god løsning mod voldspsykopater, hvis problem
er manlende opdragelse jvf læserbreve i Ekstrabladet idag, bl.a. fra
mig
Jeg har dræbt rotter og sangfugle (for at muntre min kones katte op
med halvdødt legetøj, som de dræbte færdigt) og jeg er stærkt imod al
dødsstraf mod mennesker excl livafarlige terrorister. Engang var en
hærværksmand kravlet op på mit tag - en håndværker der mente sig sort
underbetalt og for at stoppe hærværket fjernede jeg min stige som han
havde sat op og ringede til politiet.og min nabo er vidne til at jeg
råbte at han var civilt arresteret for hærværk, men han sprang ned og
kom lidt til skade og hvis han var død af nedspringet ville jeg have
haft det dårligt med det. Men at Benjamin slog sig ihjel og at "vort
fællesskabs politi" havde lidt medskyld i det, har jeg det
overkommeligt med , og den undladelsessynd jeg kan bekymre mig om er
her, ER ISÆR, at konsekvent opdragelse bør alle ivre for i debat og
snak og pr eksempel,, og havde Benjamins mor mødt gode eksempler a la
mine godt opdragne børn, så havde hun måske ikke ledt sin søn på
livsfarlige afveje
Håndværkeren kunne godt se at der var fejl på hans side og udførte
igen arbejde for mig senere bl.a. lavede et flot badeværelse, og vi
aftalte pris entydigt i anden omgang - det værste man kan gøre er ikke
at tilbyde folk arbejdsglæde og ikke at gøre forståeligt at hærværk er
ALTID uacceptabelt.
Engang plukkede jeg hyldeblomster i Nørrebroparken, hvor der er
hundetøilet dvs hundred enlige mænd sad på bænkene og deres hunde
legede sammen. JEg hørte drabelige historier om at deres hunde ville
kunne dræbe enhver indbrudstyr - det er ikke mig men en vagthund
programmret til bid der overleves, kunne jeg godt unde samtlige
autonome, der overfalder Faderhuset.voldeligt som de senste
BAndholm-episoder og Rødovre-episoden og dengang Ruth sku på skadestue
efter at have låst sig ind i sit eget hus.

Hun er en beundringsværdig Gandhi - "øje for øje gør verden blind" -
"bekæmp synd ej synder".

Også i Rødovre var BZ vaneforbrydere og havde også hærværket mens der
ikke var gudstjeneste. Mon ikke den kriminelle psykopati som vi kender
fra BZ er toppen af et isbjerg og den grusomhed og de rædsler de har
på samvittigheden er langt større end hvad er opdaget og hvad
journalisterne har skrevet om.
Rædslerne mod mig er jeg kun begyndt at rapportere sporadisk i senere
tid.
Engang kravlede de op i 2 salt højde på mit hus og demonterede
påbegyndt tagterasse og smed armerinsjrn og andre byggematerialer ind
ad de åbne vinduer på 1. salen ind i hovedet på lejerne, der holdt
fest og som derfor sagde op og flyttede.
Ring hvis uddybning ønskes - jeg har ingen hemmeligheder og naboer kan
dokumentere hvis noget betvivles. Bo 35861000

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-12-06 14:20

Hans Joergensen skrev:

> Vold? er det nu vold at smide konfetti?

Ifølge nyhedsgruppens højrefløjsere er det formentlig terror af
værste skuffe som bør straffes efter straffelovens strengeste
straframmer.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 15:12

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
Hans Joergensen skrev:

> Vold? er det nu vold at smide konfetti?

Ifølge nyhedsgruppens højrefløjsere er det formentlig terror af
værste skuffe som bør straffes efter straffelovens strengeste
straframmer.

BW: At BZ er sadister der kun vil deres medmennesker ondt, må være
grunden til at SF har skaffet mulighed for ny base for de unge i
Sydhavnen

Politiet omgør overfald på et Hotels beboere til "happening"

Hvorfor belønner man rendyrket ondskabsfuldhed

Straf er ikke klogt i alle tilfælde, men man må da hade sine
medborgere for at belønne folk, der kun har chikane i hovedet. - som
lever og ånder for at gøre flest mulig medmennesker mest muligt
ulykkelige

Journalisterne kaldte overfaldet på Rødovre-kirke for DEMONSTRATION,
men hvad var det politiske budskab andet end BELØN VOR ONDSKAB?

Skadefryd er måske også en religion og dyrket af BZ men det er kun
religioner er dyrkes i hjemmets ro, der er total religionsfrihed for

BZ og Islam ligner mere og mere hinanden og er klart i samarbejde i
bekæmpelse af ejendomsret, der er en menneskerettighed

Selv det at trænge ind på fx Kim Larsens julehygge og larme og svine
kan kaldes både vold og terror og mener han virkelig at det er
kulturberigelse og ikke en sag der skal begrænses af politiet?

Når Christianitter stjæler i supermarkeder så er det hellig religiøs
solvognhandling der roses - og ligegladhed med sådnt svarer til
Chamberlain appeasement Mynchen 1938

Hvis Kim Larsen mener at stjæler du folks julefred til værdi af 10000
kr og det er også OK mod ham, så send mig bare dine 10000 kr - det er
lettere. Hvis jeg lorter og pisser på dit gulv vil du da heller ikke
blive glad, selvom det ikke er blodig vold, vel?

Hvordan kan nogen se pædofile som værre skurke end autonome?
Faderhus menighedernepå Lolland og i hovedstaden rummer børn - hader
Kim LArsen disse børn og har han højere etik end Tønder-far og mor og
Rudy Frederiksen?