Natfiskeri i P&T??
Fra : Tommy trout

Dato : 29-06-01 12:14

Hej NG
Er der nogen af jer der ude der kender nogle P&T søer der er åben for
natfiskeri i Jylland eller på fyn?
Hilsen
Kim

Fra : Chris

Dato : 29-06-01 15:19

> Er der nogen af jer der ude der kender nogle P&T søer der er åben for
> natfiskeri i Jylland eller på fyn?

En af mine kolleger taler tit om at han har været i en P&T sø ved Pind
Mølle. Jeg tror nok, det ligger lidt sydvest for Århus.
Om det kaldes "natfiskeri" ved jeg ikke, men han kommer til tider derfra kl.
0130 - og det kalder jeg i hvert fald nat.
Jeg har forsøgt at finde en adresse eller et tlf.nr. til dig, men det var
ikke lige muligt. Jeg er på ferie fra i dag, så der går også noget tid inden
jeg ser ham igen.

Knæk & bræk fra
Chris

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 30-06-01 11:04

Hej
Her kan du finde "alt" om P&T
http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/

Med venlig hilsen
Ebbe

Fra : Chris

Dato : 30-06-01 16:42

"Ebbe Rasmussen" <ebberas@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Her kan du finde "alt" om P&T
> http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/

Tjaeh... og på denne side kan man også finde ikke Pind, men Pinds Mølle...
http://home6.inet.tele.dk/ploug/pinds.htm
God fornøjelse!

Fra : Ole Hanelius

Dato : 29-06-01 23:11

Hej Kim

Her er et par bud

"GL. LAVEN FISKESØ"
http://www.geocities.com/Yosemite/Falls/2644/
Hver onsdag i juli måned er der natfiskeri fra kl. 22:00 til 02:00.

Karup Å Sø-fiskeri
http://www.hessellund-camping.dk/fiskeri/puttake.html

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.piscator.dk

Besøg Silkeborg Fiskeriforenings hjemmeside !
www.silkeborg-fiskeriforening.dk

Fra : Karsten

Dato : 30-06-01 15:04

Jeps
Prøv Møgeltønder P&T , der skulle det også være mulig
Karsten

--
Karsten Abrahamsen
pa2@image.dk