Skrueprop og tissevaner
Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 05:33

Skrueprop og tissevaner

Australien og Sydafrika har mod til at bryde med snobberiet og sender
nu næsten alle deres gode vine på markedet med skrueprop ej korkprop.
The old trendsetter Frankrig følger så småt med.

"At have en æske dadler , er et helt lille spil/

Man tager en, og en, og en, og så een til/

Så vasker man hænderne -

- og tager en til"

- lærtes i min barndom, når vi smæskede i de klæbrige
halvtørre frugter juleaften. "Games people play" er god bog om
selvopfundne sjove spil i hverdagen,

-

- "What goes in, must come out" gælder væskeindtag, og når min
blære skal aflastes, rækker jeg nu ikke ud efter et marmeladeglas, men
et evigt genbrugt gennemsigtigt øl-plastbæger, og så hældes urinen
videre i en netop tømt vinflaske

- (der står i bredt plastikbæger, så sjælne forbi-ram opsamles
og ikke giver lugt)

- og med een hånd kan så flasken lukkes med skruelåg og
slynges over i et hjørne nær haveudgangen,

- og ved passende lejlighed kan mange liter overskudsvæske
slæbes i containeren på een gang.

- Håndfrit er svært, men enhåndsbetjening er overkommelig ,
spændende udfordring.

- Pletskud eller ej, sætter adrenalinet i kog, why not.

-

Der er hyggelig konkurrencesport i at ramme - præcist evt upræcist -
og gå til grænsen af mini-ulykke.

Hobbyen kan anbefales, og sparer mange minutter daglig, og hvad er
sparet er tjent - se blot hvor meget jeg får fra hånden ved tastaturet
, ved ikke at rejse til toilet tredive gange i døgnet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-12-06 05:41

Bo Warming wrote:> - og ved passende lejlighed kan mange liter
overskudsvæske
> slæbes i containeren på een gang.

Står det så sløjt til med kloakeringen på Bjelkes Allë at der ikke kan
fortages normal bortskaffelse af urin?

og så undrer BW sig over hvorfor man folk synes at han er sær?

At opbevare urin i brugte vinflasker er efter min bedste vurdering sygt.

Hvad er der nu i vejen med toiletkummen ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 08-12-06 09:40

On Fri, 8 Dec 2006 05:40:49 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>At opbevare urin i brugte vinflasker er efter min bedste vurdering sygt.

Det er da endnu mere sygt at smide det i en container...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 10:25

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Det er da endnu mere sygt at smide det i en container...

Du mener der er funktionsfejl i noget hjernevæv hos mig, fordi jeg
ikke afleverer vinflasker i genbrugsbeholdere, der ligger kilometer
væk fra min villa?

Der sorteres ikke affald på min vej, og urin er især vand og ikke
miljøfarligt så at lade det gå i den blandede affaldskontainer bryder
ingen regler.

Hvilken sygdom mener du skaber fornuftig nytænkning som min?

Fra : Alucard

Dato : 08-12-06 10:34

On Fri, 8 Dec 2006 10:24:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>ingen regler.
>
>Hvilken sygdom mener du skaber fornuftig nytænkning som min?

Jeg troede det var en genbrugscontainer til glas.... Der plejer man at
smide sine tomme flasker (som er uden pant)....

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 10:51

> Jeg troede det var en genbrugscontainer til glas.... Der plejer man
> at
> smide sine tomme flasker (som er uden pant)....

Pantfladker får jeg pant for, men vedr de andre handler min trådstart
om at LIVET SKAL VÆRE EN LEG

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 10:34

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> [...]
>
> At opbevare urin i brugte vinflasker er efter min bedste vurdering
> sygt.
>
> Hvad er der nu i vejen med toiletkummen ..

Unge raske mænd med god tid har jeg aldrig anbefalet spare den mørke
rejse om natten til toiletkumme. Nogle nyder motionen - ofte mig, der
endda går ud i haven hver gang trykket skal lettes. Men afveksling
fryder

Jeg forsker i løsninger, der er dovne for alle - altså sunde - og
faldforebyggende for gamle , der jo undertiden dør pga rejsen til det
fjerne toilet om natten

Fra : Alucard

Dato : 08-12-06 10:43

On Fri, 8 Dec 2006 10:34:02 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jeg forsker i løsninger, der er dovne for alle - altså sunde - og
>faldforebyggende for gamle , der jo undertiden dør pga rejsen til det
>fjerne toilet om natten

Hvad er der galt med en potte under sengen, som i gamle dage...?
Den kunne så tømmes næste gang man kom forbi toilettet...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 10:50

> Hvad er der galt med en potte under sengen, som i gamle dage...?
> Den kunne så tømmes næste gang man kom forbi toilettet...

Solkongen havde en adelsmand til at tømme potten under sengen hver
morgen så den aldrig kom til at danne ammoniak og stank, men jeg
lægger vægt på lugtfrit hjem og min kone gider ikke tømme for mig, så
enlille handy løsning er smart

JEg skal ikke ud af sengen mens jeg lader vandet men kan holde det
lille ølbæger under pikken mens jeg læser avis - evt mens jeg skriver
på komputer

Flakder det kyles ned i skal alligevel smides væk

Den uprofitable udnyttelsen af varmeenrgi fra affald blver måske lidt
lavere når vand i flasker er del af brændslet men det er en bagatel -
al genbrug giver altid underskud overalt i DK
Det er om ideologi og ikke om profit

Dette øjeblik belærer MorgenTV at børn altid lærer sig selv at stå på
ski og har fordel af det - ligeledes bør alle lærer sig selv hvad er
bekvemmeste måde at slippe af med sit pis, og det er ikke nødvendigvis
toilettet hver gang.

BZ lagt i håndjern kan med fordel uddeles plastbæger eller
marmeladeglas så de ikke skal tisse i bukserne