endnu en dhimmi
Fra : @

Dato : 05-12-06 20:14

igen et fjols der mener at det er danskerne der bør indrette sig efter
muhamedanernes forkvaklede anskuelser

<<<<
Hos Dansk Ungdoms Fællesråd opfordrer Martin Kaasgaard Nielsen sine
jævnaldrende til at tænke sig om, før de knapper øllerne op.

- Det handler om at slå automatpiloten fra. At sætte sig i andres sted
og ikke altid bare dække op med alkohol. Det er ikke altid lige fedt
at være de to, der ikke drikker, mens de 20 andre gør. Man når langt
med gensidig respekt, siger han til avisen.
<<<<<<<

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : /Peter

Dato : 05-12-06 20:37

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> igen et fjols der mener at det er danskerne der bør indrette sig efter
> muhamedanernes forkvaklede anskuelser

Sikken en nar, det næste der bliver
gjort til offer for gensidig respekt er:
-julen
-flæskesteg
-grise
-alt alkohol
-topløse strande
-sikkert meget andet
-undertøjsreklamer
-og sikkert meget andet

Men hvor fanden er muhamedanernes
gensidige respekt for vores kultur?

Fra : @

Dato : 05-12-06 21:14

On Tue, 5 Dec 2006 20:36:48 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Sikken en nar, det næste der bliver
>gjort til offer for gensidig respekt er:
> [...]

muhamedaneres respekt for andre!!!!
den findes slet ikke

derimod findes der desværre nyttige danske idioter i rigelige mængder
som mener at vi skal danse efter muhamedanernes pibe

Fra : Tony

Dato : 06-12-06 00:18

> muhamedaneres respekt for andre!!!!
> den findes slet ikke
>
> derimod findes der desværre nyttige danske idioter i rigelige mængder
> som mener at vi skal danse efter muhamedanernes pibe

Det er det der gør,- jeg læste lige idag, at nu er de begyndt at stoppe
kylling i stedet for flæskesteg, i de fattiges julepakker.

Tony

Fra : TDCNews

Dato : 06-12-06 06:32

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det der gør,- jeg læste lige idag, at nu er de begyndt at stoppe
> kylling i stedet for flæskesteg, i de fattiges julepakker.

Hvorfor skal de have julepakker, er de fattige?
Muhamendanerne holder slet ikke jul, de skal intet have
ekstra i vores juleperiode.

Fra : @

Dato : 06-12-06 16:35

On Wed, 6 Dec 2006 00:18:26 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er det der gør,- jeg læste lige idag, at nu er de begyndt at stoppe
>kylling i stedet for flæskesteg, i de fattiges julepakker.

og læste lige på DR's hjemmeside at i England er der mange firmaer som
har forbudt personalet at julepynte - af hensyn til ikke kristnes
religiøse følelser

kunne man så ikke tage og forbyde kvinder at gå i chaddor og burka af
hensyn til kristne og jøders religiøse føleleser

eller er dhimmimentaliteten allerede så fremskreden i UK at det kun er
muhamedanerne der har krav på hensyn?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 00:34

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> muhamedaneres respekt for andre!!!!
> den findes slet ikke
>
> derimod findes der desværre nyttige danske idioter i rigelige mængder
> som mener at vi skal danse efter muhamedanernes pibe

jeres ensporede, fordømmende, og udanske ævl er sygt at høre på .....

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Tony

Dato : 06-12-06 00:39

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> jeres ensporede, fordømmende, og udanske ævl er sygt at høre på .....

Jamen så knyt sylten

Fra : Jim

Dato : 06-12-06 02:57

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen så knyt sylten
Om lidt får du så at vide, at sylte så absolut også er udansk.
Men vikl et tørklæde om en god grisesylte, så har du noget, der kunne minde
om en typisk beboer på Nørrebronx.

Fra : Rea721

Dato : 06-12-06 00:47

Thomas von Hassel, skrev noget i stil med:

> jeres ensporede, fordømmende, og udanske ævl er sygt at høre på .....

Hmmm, fakta er åbenbart svært for dig??

--
Privat Pilot?
Ikaros Fly holder info-aften igen 18 dec. 2006, kl 18:00

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 00:55

Rea721 <skod3@721.dk> wrote:

> Hmmm, fakta er åbenbart svært for dig??

Det har ikke en pis med fakta at gøre ... Og ja, i burde ties ihjel, men
i går jo totalt i selvsving, går i noget der ligner massesykose, hvor i
pisker en stemning op. Der er ligeså mange
kristene/jøder/satanister/hedninge der har nøjagtig samme synspunkter
som dem i skubber ALLE muslimer i skoene ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Rea721

Dato : 06-12-06 01:20

> [...]
> kristene/jøder/satanister/hedninge der har nøjagtig samme synspunkter
> som dem i skubber ALLE muslimer i skoene ...

Øhhh, hallo Von Snublekäse...... opfinder du noget der passer ind i dit kram
eller har du blot svært ved at forholde dig til en given debat??

Denne tråd handler om _danske_ dummernikker eller dhimmier om du vil, og
_ikke_ muslimer.

Læs bogstaverne.
****
> derimod findes der desværre nyttige danske idioter i rigelige
> mængder som mener at vi skal danse efter muhamedanernes pibe
****

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : @

Dato : 06-12-06 16:42

On Wed, 6 Dec 2006 00:55:25 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Det har ikke en pis med fakta at gøre .

hvorfor ikke?

vil du påstå at Martin Kaasgaard ikke har udtalt det han er refereret
for på DR's hjemmeside

<<<<
> [...]

at være de to, der ikke drikker, mens de 20 andre gør. Man når langt
med gensidig respekt, siger han til avisen.

nix,
påtaler blot at et fjols er parat til at smide sig på ryggen for at
tækkes muhamedanerne, i stedet for at stille krav til muhamedanerne om
at skik følge eller land fly

Fra : Jim

Dato : 06-12-06 02:57

>"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm, fakta er åbenbart svært for dig??

Og så tager det kun 5 min. ;)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-12-06 12:00

In news:1hpwei2.1sv8c8wbt37r8N%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> jeres ensporede, fordømmende, og udanske ævl er sygt at høre på .....

Er du idiot ? jeg mener serriøst, hvis du ikke mener flæskesteg er dansk,
hvad i alverden er så ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 12:50

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:1hpwei2.1sv8c8wbt37r8N%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
>
> Er du idiot ? jeg mener serriøst, hvis du ikke mener flæskesteg er dansk,
> hvad i alverden er så ?

Du ved udemærket godt hvad jeg mener. Det er ikke flæskestegen, eller
Dansk Ungdoms Fællesråd jeg er træt af. Det er "jeres" ensporede retorik

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Alucard

Dato : 06-12-06 13:28

On Wed, 6 Dec 2006 12:50:24 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Du ved udemærket godt hvad jeg mener. Det er ikke flæskestegen, eller
>Dansk Ungdoms Fællesråd jeg er træt af. Det er "jeres" ensporede retorik

Hvad med din egen ensporede autopilot...? Kritikken gik på
"dhimmierne" IKKE muslimerne.... At muslimerne ikke vil spise
flæskesteg, må de sgu da selv om (så er der mere til mig)....

Fra : @

Dato : 06-12-06 16:37

On Wed, 6 Dec 2006 00:34:07 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>jeres ensporede, fordømmende, og udanske ævl er sygt at høre på .....

nå, ingen argumenter kun tilsvining

endnu en dhimmi altså, der ikke tåler kritik af det nye Herrenvolk
muhamedanerne

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-12-06 01:08

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Sikken en nar, det næste der bliver
> gjort til offer for gensidig respekt er:
> [...]

(dyb stilhed)

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-12-06 01:08

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> at være de to, der ikke drikker, mens de 20 andre gør. Man når langt
> med gensidig respekt, siger han til avisen.

Sikke en nar... hvad med at muhamserne bare lærer at drikke en pils med
os andre??

Fra : N_B_DK

Dato : 06-12-06 12:02

In news:1hpwgfp.3zztp21dcqistN%peter@DIESPAMMERDIE.dk,
"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> typed:

> Sikke en nar... hvad med at muhamserne bare lærer at drikke en pils
> med os andre??

Der er der skam mange af dem der sagtens kan, og æde svin som det passer
dem, se DE er integrerede når de kan/gør det.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 12:51

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Sikke en nar... hvad med at muhamserne bare lærer at drikke en pils med
> os andre??

hvorfor skal det være målestokken for om vi kan leve sammen i fred og
fordragelighed ?

/thomas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Sten Schou

Dato : 06-12-06 13:35

> hvorfor skal det være målestokken for om vi kan leve sammen i fred og
> fordragelighed ?

Leve sammen i fred og fordragelighed...hvor smukt.....hvorfor tror du Øst og
Vest-Pakistan blev dannet i sin tid?...muslimerne ville have deres eget. De
kunne dog heller ikke enes indbyrdes, hvorfor det i dag hedder hhv.
Bangladesh og Pakistan. Hvornår var det nu der blev borgerkrig i
Libanon?...right, da muslimerne fødte sig til et flertal....hvordan er det
nu det er gået med Cypern, og hvorfor?....hvad med Bosnien, da Itzebegovich
krævede, at Bosnien skulle være en muslimsk stat....og sådan kunne vi blive
ved....Sudan f.eks, hvor muslimerne også er igang med at udbrede deres
lebensraum...du har vel hørt om Darfur?
Lev du blot i fred og fordragelighed sammen med muslimerne, det gør jeg
også, men IKKE på deres betingelser, og det er ret beset deres betingelser
der skal trumfes igennem konstant, men det går også op for dig en dag.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 06-12-06 17:06

On Wed, 6 Dec 2006 12:50:52 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>hvorfor skal det være målestokken for om vi kan leve sammen i fred og
>fordragelighed ?

hvorfor skal det være muhamedanernes målestok der skal gælde?

kan du nævne et eneste eksempel på at muhamedanere har opgivet en af
deres "mærkesager" i respekt for kristne eller jøder?

kan du nævne et enste land med muhamedansk flertal og muhamedansk
regering hvor kristne jøder eller ateister bliver behandlet på lige
fod med det muhamedanske flertal?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 17:11

> [...]
>
> kan du nævne et enste land med muhamedansk flertal og muhamedansk
> regering hvor kristne jøder eller ateister bliver behandlet på lige

Det er stadig ikke min pointe. Det er TONEN og MÅDEN i udtaler jer på.
Man kan sagtens være kritisk uden at være et dumt svin ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : hanzen

Dato : 06-12-06 17:56

> Det er stadig ikke min pointe. Det er TONEN og MÅDEN i udtaler jer på.
> Man kan sagtens være kritisk uden at være et dumt svin ...

Nå det kunne du altså ikke svare på.
Det skal du ikke være ked af. Det findes nemlig slet ikke.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-12-06 17:50

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Det er stadig ikke min pointe. Det er TONEN og MÅDEN i udtaler jer på.
> Man kan sagtens være kritisk uden at være et dumt svin ...
>
> /thomas

Åhhh. Tonen.....

Fra : @

Dato : 06-12-06 19:10

On Wed, 6 Dec 2006 17:10:53 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Det er stadig ikke min pointe. Det er TONEN og MÅDEN i udtaler jer på.
>Man kan sagtens være kritisk uden at være et dumt svin ...

nådada kan man ikke angribe fakta, kan man altid gå efter måden de
fremstilles på

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 20:20

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> nådada kan man ikke angribe fakta, kan man altid gå efter måden de
> fremstilles på

nu stopper du ... det er jo ikke fakta det drejer sig om. Det drejer sig
om at sprede så meget FUD som muligt.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 06-12-06 20:30

On Wed, 6 Dec 2006 20:20:10 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>nu stopper du

stop selv,

at citere hvad en person udtaler til en avis og derefter kommentere på
dette, hvad galt er der i det, at du ikke har samme syn på tingene som
mig er bare ærgeligt

du snakker selv om tonen, hvad om du selv arbejdede lidt med din egen
tone, du har på intet tidspunkt forholdt dig til emnet i indlægget,
det eneste du har bidraget med er tilsvining og beklagelse over tonen

det oprindelige indlæg genposter jeg lige herunder hvis du skulle have
glemt hvad tråden startede med:

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 20:58

> [...]
> det eneste du har bidraget med er tilsvining og beklagelse over tonen
>

> det oprindelige indlæg genposter jeg lige herunder hvis du skulle have

fair nok ...

jeg synes det er forrykt at begynde at pille ved vores skikke under
hensyn til diverse kulturelle sensibiliteter ... Det er den måde vi
kommer videre på. Det gør vi først når vi forstår hinandens forskelle
.... og ligheder

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 07-12-06 17:43

On Wed, 6 Dec 2006 20:58:03 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

> [...]
>hensyn til diverse kulturelle sensibiliteter ... Det er den måde vi
>kommer videre på. Det gør vi først når vi forstår hinandens forskelle

mener du i ramme alvor at man skal forstå f.eks. muhamedanske mænds
kvindesyn, bl.a. med hensyn til sharialovgivningen der faktisk gør det
umuligt for en muhamedansk kvinde at anmelde en voldtægt uden at hun
selv bliver straffet med pisk for utugt

den slags ønsker jeg ikke at forstå,

det vælger jeg at fordømme

ligeledes ønsker jeg heller ikke at forstå muhamedanernes dødsstraf
for at være bøsse,
eller muhamedanernes racistiske syn på alle ikke-muhamedanere i
almindelighed og jøder i særdeleshed

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-12-06 17:16

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> hvorfor skal det være målestokken for om vi kan leve sammen i fred og
> fordragelighed ?

Fordi det er så simpelt at alle civiliserede mennesker skulle kunne gøre
det!

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-06 17:58

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke en nar... hvad med at muhamserne bare lærer at drikke en pils med
> os andre??

Hvis man ikke mener man kan gå til en fest uden at drikke hjernen ud så er
man blæst. Personligt havde jeg det sådan at jeg som teenager kravlede ud af
mit vindue og drog til fest, og ind samme vej, naturligvis måtte mine
forældre ikke kunne lugte noget, så jeg rørte ikke alkohol (og desuden var
jeg et af børn der levede i fattigdom). En indvandrer kan vel finde ud af at
daffe af fra festen når folk begynder at vælte rundt, så vidt jeg ved
tvinges ingen til at drikke eller ryge.
mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 22:15

> [...]
> at daffe af fra festen når folk begynder at vælte rundt, så vidt jeg ved

Nej, ingen tvinges til at drikke. Derimod tvinges mange danskere til at lade
være, når de gerne vil, fordi der sidder et par muhammedanere til bords, der
''ikke skal generes.'' Jeg må tilstå at jeg griner min røv i laser, hver
gang jeg hører argumenter såsom: "Muhammed skal føle sig velkommen i vort
selskab, så vi drikker ikke alkohol til vores julefrokost. Og vi serverer
ikke svinekød, men har valgt kylling som et alternativ i år", eller lignende
nonsens. Positiv forskelsbehandling er også diskrimination.

Fra : @

Dato : 07-12-06 17:56

On Wed, 6 Dec 2006 22:14:42 +0100, "Hans Christian Vang" <....> wrote:

> [...]
>ikke svinekød, men har valgt kylling som et alternativ i år", eller lignende
>nonsens. Positiv forskelsbehandling er også diskrimination.

nu kmmer der heldigvis et nyt EU-organ der skal holde øje med den
slags

håber de kan gøre noget alvorligt ved alle de muhamedanske racister vi
efterhånden er befængt med i Europa

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 12:16

> [...]
> at være de to, der ikke drikker, mens de 20 andre gør. Man når langt
> med gensidig respekt, siger han til avisen.

20 danskere skal altså droppe deres traditioner, for at gøre 2
muhammedanere's traditioner ære? Ikke på vilkår. Hvis ikke muhammedanerne
kan leve i Danmark som det er, så må de s'gu skrubbe hjem til ørkenen igen,
hvor de hører hjemme.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-12-06 13:54

Thomas von Hassel skrev:

> Du ved udemærket godt hvad jeg mener. Det er ikke flæskestegen, eller
> Dansk Ungdoms Fællesråd jeg er træt af. Det er "jeres" ensporede retorik

Du lærer at vænne dig til den. I starten kan man godt blive lidt
rystet når man ser hvilke udtalelser som kommer fra den racistiske
muslimhaderfløj og/eller den yderste højrerabiate fløj. Det
uhyggelige er at folk vænner sig til deres ækle retorik eller også
futter de af igen.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-06 19:47

> [...]
> at være de to, der ikke drikker, mens de 20 andre gør. Man når langt
> med gensidig respekt, siger han til avisen.

http://ekstrabladet.dk/112/article249936.ece

Vi skal også huske at smutte en tur omkring en park og banke nogle bøsser -
sådan i intergrationens navn......
mvh
Kim

Fra : JBH

Dato : 07-12-06 01:25

> [...]
> >

> http://ekstrabladet.dk/112/article249936.ece
>
> Vi skal også huske at smutte en tur omkring en park og banke nogle

Han overlevede. I Muslimistan går man anderledes hårdhændet til værks.

http://ekstrabladet.dk/112/article176169.ece

"Her står Mahmoud Asgari og Ayas Marhoni. To drenge på bare 17 og 18.

De er blevet dømt til døden ved hængning. Inden deres bødler giver dem bind
for øjnene og lægger løkken om halsen på dem, har de hver fået 228
piskeslag.

Mahmoud og Ayas forbrydelse? De er homoseksuelle.

Også mindreårige
Straffene eksekveres for øjnene af en stor folkemængde i et land, hvor man
også kan dømmes til døden på grund af sin politiske overbevisning, eller
fordi man drikker alkohol."

/JBH

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-12-06 00:31

Thomas von Hassel skrev:

> Det er stadig ikke min pointe. Det er TONEN og MÅDEN i udtaler jer på.
> Man kan sagtens være kritisk uden at være et dumt svin ...

Bare rolig, den kommer de aldrig til at fatte uanset hvor mange forsøg
du end gør dig. Det er de frådende fremmedhadere du har med at gøre
i denne her tråd.