VETO spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 06-02-07 23:02

Hey

Jeg så VETO på Roskilde Festivel 2006... De spillede en sang,
hvor forsangeren flere gange skreg for vildt igennem... Sådan at
jeg stod og tænkte "hvordan kan hans hals holde til det?"...
Nu har jeg checket deres mymusic-side, og lytteposten.dk - og
ingen af de VETO numre jeg kan høre der, minder om det jeg
hørte på Roskilde....

Nogen der har en idé om hvad det var for et nummer jeg hørte på
Roskilde?

Jeg kan selv udelukke
You are a knife

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 06-02-07 23:15

"Thomas" <Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hørte på Roskilde....
>
> Nogen der har en idé om hvad det var for et nummer jeg hørte på

Måske den der hedder noget a la "I can't see anything now"

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-02-07 00:51

On Tue, 6 Feb 2007 23:01:30 +0100, "Thomas"
<Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
>hørte på Roskilde....
>
>Nogen der har en idé om hvad det var for et nummer jeg hørte på

Hva' faan?

Eksisterer de endnu?

Købte en LP med dem i 1982, eller er der blot kommet et nyt band med
samme navn?

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : ASKF

Dato : 09-02-07 22:28

Poul Erik Lindaa ytrede sig i
<ov4is213d4l4vln8ts7rntc35vi956pi0j@4ax.com> med dette:

>Hva' faan?
>
>Eksisterer de endnu?
>
>Købte en LP med dem i 1982, eller er der blot kommet et nyt band med
>samme navn?

Sikker på det ikke er i 1986, da de udgav deres første album "VETO I".
De blev opløst efter deres andet album "Carthago" udkom i 1988.
<http://www.milius-web.de/vt/vthis.php>

Det er altså et nyt dansk band der har valgt samme navn som det gamle
tyske metal band.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus