S:4 billetter til Ørkenens Sønner.
Fra : Marineflyver

Dato : 01-02-07 09:58

4 stk. billetter til salg til Ørkenens Sønner fredag d. 22. juni 2007 på rk.
14 i Tivolis Koncertsal. Pris pr. stk. 398,00 kr. inkl. entré til Tivoli.
Sælges samlet til 1400,00 kr.

Mvh.
Marineflyver
marineflyverFJERNDETTE@gmail.com

Fra : Per Hansen

Dato : 01-02-07 11:19

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> mentioned this

> [...]
> på rk. 14 i Tivolis Koncertsal. Pris pr. stk. 398,00 kr. inkl. entré
> til Tivoli. Sælges samlet til 1400,00 kr.

Og hvad står der lige på billetterne og salgstedets hjemmeside angående
videresalg af biletter ?

--
Per Hansen

Fra : Morten Steen

Dato : 01-02-07 11:31

> Og hvad står der lige på billetterne og salgstedets hjemmeside angående
> videresalg af biletter ?

Formentlig ingenting. Man må ikke videresælge billetter med fortjeneste, men
for pålydende værdi. At man sælger den under pålydende værdi, er næppe
ulovligt.
Og når der højt og tydeligt står på Billetnets hjemmeside at billetter IKKE
refunderes, kan du så fortælle mig, Hr. Per Hansen, hvad fanden man så skal
gøre, hvis man står med 4 billetter til et arrangement, som man ikke har
mulighed for at komme til alligevel?

Morten

Fra : Holst

Dato : 01-02-07 11:43

Morten Steen wrote:

> [...]
> gøre, hvis man står med 4 billetter til et arrangement, som man ikke har

Ærgre sig, måske.

Men du har ret. Lovgivningen forbyder kun videresalg af billetter med
fortjeneste. Der er derfor intet i vejen med at sælge dem til pålydende
værdi eller for mindre.

Eneste problem i denne forbindelse er, at Marineflyver ikke formår at
poste sit indlæg i den korrekte gruppe. Marineflyver burde tage et kig
http://www.usenet.dk, inden Marineflyver fremover poster salgsannoncer.

Fra : Marineflyver

Dato : 01-02-07 14:42

Øhhh.....vil det sige, at når nu jeg desværre ikke kan tage til
forestillingen, selvom jeg allerede har købt billetterne, så må jeg ikke
sælge dem....oven i købet billigere end pålydende??

Det tror jeg nu nok, at jeg må.

Mvh.
Marineflyver

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 01-02-07 17:47

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> wrote in message
> [...]
> forestillingen, selvom jeg allerede har købt billetterne, så må jeg ikke
> sælge dem....oven i købet billigere end pålydende??

Selvfølgelig må du det, men ikke i den her gruppe!

Fra : Broegger

Dato : 01-02-07 22:59

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> skrev

> 4 stk. billetter til salg til Ørkenens Sønner fredag d. 22. juni 2007
> på rk. 14 i Tivolis Koncertsal. Pris pr. stk. 398,00 kr. inkl. entré
> til Tivoli. Sælges samlet til 1400,00 kr.

Dem kunne jeg sagtens bruge. Jeg byder 3 skumbananer og en lille pose
skruer! Du kan bare sende dem til mig

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk