Ozzy biletter
Fra : BettinaP

Dato : 31-01-07 20:13

Er der nogen herinde der har hørt en fugl synge om, hvor og hvornår der kan
anskaffes biletter til Ozzy i Forum 13. juni?

(har forsøgt google uden held)

BettinaP

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 01-02-07 13:30

BettinaP wrote:
> Er der nogen herinde der har hørt en fugl synge om, hvor og hvornår
> der kan anskaffes biletter til Ozzy i Forum 13. juni?

Jeg håber ikke det er til disse priser, for så tænker jeg mig sgu lige om en
ekstra gang inden jeg investerer.

http://www.worldticketshop.com/concerts/ozzy_osbourne__tickets/10119_ozzy_osbourne_copenhagen

....meeen lad os nu se om han overhovedet kommer. Ozzy har aflyst flere gange
og det samme har Zakk, som skal opvarme.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Martin Helbo

Dato : 01-02-07 21:53

Jesper Brogaard wrote:

> ...meeen lad os nu se om han overhovedet kommer. Ozzy har aflyst flere gange
> og det samme har Zakk, som skal opvarme.

Skal Zakk opvarme? Jeg troede han var en del af Ozzy's band.

/Martin

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 02-02-07 09:21

Martin Helbo wrote:

> Skal Zakk opvarme? Jeg troede han var en del af Ozzy's band.

Det er han også, men hans eget band Black Label Society skal altså opvarme.
Samme konstellation forsøgte Ozzy og co. for nogle år siden og aflysningen i
København blev begrundet med at Zakk var udmattet. Senere aflyste Zakk sit
eget show i København. Undskyldningen var noget med uoverensstemmelser med
spillestedet The Rock, men rygter svirrede om at han sparede sig selv til
nogle festivaler i Europa. Sidst Ozzy aflyste var det pga. hans fjollede
motorcykkel styrt.

Jeg forventer ikke at koncerten bliver gennemført, men kommer da gerne hvis
den gør...dog ikke til 150 euro.

Jeg ser frem til Heaven & Hell med Iommi, Dio, Appice og Butler på Sweden
Rock...som netop har annonceret Iced Earth også!

Sakset fra http://www.ozzy.com/:
----
Ozzy Osbourne is putting the finishing touches on a new album due out in
May, and has announced that he's heading to Europe for an early summer tour
with Zakk Wylde's Black Label Society in tow.

The Prince of darkness gets going May 27 at Olympissky Stadium in Moscow and
will make stops in major venues throughout the EU including Helskinki's
Hartwell Arena June 6, Copenhagen's Forum June 13 and London's Wembley Arena
June 19.
----

--
Jesper Brogaard, Denmark