Buddha Bar musik
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 28-01-07 18:50

har hørt en cd der hedder Buddha Bar VIII ... med det fedeste musik på ...
hvor kan jeg købe den og hele serien ???

har kigget på cdon.com uden held

har set på buddha-bar.com uden held

nogen der ved noget om dette ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Holst

Dato : 28-01-07 19:45

Johnny B [2000] wrote:

> har hørt en cd der hedder Buddha Bar VIII ... med det fedeste musik på ...
> hvor kan jeg købe den og hele serien ???

> [...]

Prøv amazon.(com|co.uk) eller lignende. De burde være til at finde.
Ellers kan Google nok hjælpe.

Læs på Wikepedia om udgivelserne her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Buddha_Bar

Fra : Elmer

Dato : 28-01-07 20:11

> har hørt en cd der hedder Buddha Bar VIII ... med det fedeste musik på ...
> hvor kan jeg købe den og hele serien ???

www.mobydisc.dk kan helt sikkert skaffe dem. Det er vildt fedt musik!

-en hurtig søgning på nettet gav flere resultater, på udenlandske
sider, hvor man kan købe. Det vil måske være lettere at finde et sted,
hvor du kan købe det som mp3.

Mvh. Peer

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 28-01-07 20:20

gider du hjælpe med at finde sådan et sted ????

jeg er mongol til at finde rundt

Fra : Jacob

Dato : 28-01-07 23:18

"Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_ DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:45bce9c1$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> har hørt en cd der hedder Buddha Bar VIII ... med det fedeste musik på ...
> hvor kan jeg købe den og hele serien ???

> [...]

BudhaBar er en restaurant/natklub i Paris. De spiller lounge og dance, ofte
med etniske rødder.

Og mht. til cd'erne: prøv på dit bibliotek! No shit... hvis du ellers har
adgang til et rimeligt velassorteret bibliotek med en god musikafdeling, vil
du blive overrasket. Jeg har lånt TONSVIS af dem på Hillerød Bibliotek, samt
meget andet i samme stil.

Mvh Jacob

Fra : Steen

Dato : 29-01-07 08:58

Jacob <no-d@mn-spam.ok> wrote:

> BudhaBar er en restaurant/natklub i Paris. De spiller lounge og dance, ofte
> med etniske rødder.

Jeg tror faktisk ejeren har flere forskellige afdelinger rundt omkring i
verden. Indspilningerne er svjv med nogle af dem der optræder i
etablissementet. Her er lidt billeder fra stedet:
http://www.buddha-bar.com/
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Elmer

Dato : 29-01-07 17:59

> gider du hjælpe med at finde sådan et sted ????
>
> jeg er mongol til at finde rundt

Hej igen!

Jacob har helt ret! -www.bibliotek.dk er din ven. De skaffer stort set
alt, til dit lokale bibliotek. Bruger det meget selv. Ellers er
musikbiblioteket i Odense, det største i Norden. og har du først lånt
cd'en, kan din pladepusher skaffe det - hvis ikke, skift til en anden!

Mvh. Peer -