Dan turell, audio?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 23-01-07 21:45

Hej NG.

Ja musik er det jo ikke helt, men ved ikke hvor det passer bedre ind, så
guid mig venligst..

any way.. jeg er på udkig efter Dan Turell´s "Jeg holder af hverdagen" det
har været "spillet" i radioen flere gange, så jeg formoder det kan erhverves
på en eller anden måde?

Nogen der ved hvor?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Peter G

Dato : 23-01-07 22:02

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> writes:

> any way.. jeg er på udkig efter Dan Turell´s "Jeg holder af hverdagen" det
> har været "spillet" i radioen flere gange, så jeg formoder det kan erhverves
> på en eller anden måde?

På pladen "Pas På Pengene" (1993) han lavede i samarbejde med Halfdan E.

--
Med venlig hilsen, Peter.

Toppostere bliver konsekvent ignoreret!

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 24-01-07 02:16

"Peter G" <pg@fabel.dk> wrote in message

> På pladen "Pas På Pengene" (1993) han lavede i samarbejde med Halfdan E.

Hvorfor er det ikke musik?

Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-01-07 21:59

In news:45b677d7$0$144$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Peter G <pg@fabel.dk> Typed:
> "Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk>

> På pladen "Pas På Pengene" (1993) han lavede i samarbejde med Halfdan
> E.

Tak, det lokale bibliotek har fundet frem til:

"Pas På Pengene", samt "Glad i åbningstiden"