Roger waters.Augustenborg ?
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-07 16:25

Er der nogen der ved om der er nogen der arrangerer bustur fra København
til Augustenborg, 1-5 til Roger Waters koncerten ?.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Karsten

Dato : 24-01-07 17:10

Hej
Måske kan jeg hjælpe med en anden løsning:

Tag toget til Sønderborg, og bus til Augustenborg. Normalt bliver det indsat
ekstrabusser, så det er nemt at komme frem og tilbage til togstationen.

Alternativt bestil overnatning, her er nogle link
http://www.campingferie.dk/h1_campingpladser/s/visplads.asp?plads=570

Pladsen er 500 meter fra parken, hvor koncerten foregår.

Campingplads i Sønderborg
http://www.sonderborgcamping.dk/

Måske var det en mulighed
Hilsen
Karsten Skov

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 21:30

"Karsten" <kskov@FOXpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.campingferie.dk/h1_campingpladser/s/visplads.asp?plads=570
>
> Pladsen er 500 meter fra parken, hvor koncerten foregår.

Hej Carsten

Mange tak for dine link.Alletiders med campingpladsen hvor man evt kunne
tage et par dage.Jeg vil da straks undersøge om der er plads.Ellers var det
vores mening selv at kører der over og hjem igen, når koncerten er slut.
Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 18:29

> [...]
> http://www.campingferie.dk/h1_campingpladser/s/visplads.asp?plads=570
>
> Pladsen er 500 meter fra parken, hvor koncerten foregår.

Hej igen

Vi er for sent ude,alt er lejet ud.Det havde jeg også på fornemmelsen.Vi har
besluttet os for,at køre der over og hjem igen efter koncerten.
Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 23:48

> [...]
> http://www.campingferie.dk/h1_campingpladser/s/visplads.asp?plads=570
>
> Pladsen er 500 meter fra parken, hvor koncerten foregår.

Hej igen

Nu har jeg lige fundet ud af..at der kører busser fra København .

Hilsen Anne

Fra : lhs

Dato : 28-01-07 16:50

Hmm lidt ot men aligevel

er der nogle der kender set listen for RW s koncerter så vi kan se hvad vi
kan gæde os til.. og jeg glæder mig..

Lars

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 29-01-07 04:44

> er der nogle der kender set listen for RW s koncerter så vi kan
> se hvad
> vi kan gæde os til.. og jeg glæder mig..

FIRST HALF: In The Flesh, Mother, Set The Controls For the Heart
Of The Sun, Shine On You Crazy Diamond, Have A Cigar, Wish You
Were Here, Southampton Dock, The Fletcher Memorial Home, Perfect
Sense parts 1 and 2, Leaving Beirut, Sheep.
SECOND HALF: Dark Side of the Moon. ENCORE: The Happiest Days Of
Our Lives, Another Brick In The Wall (Pt 2), Vera, Bring the Boys
back Home, Comfortably Numb.