Afskærmning for cd afspiller
Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 29-01-07 22:50

Jeg mangler sådan en lille ramme med en gennemsigtig klap foran til at
montere en autoradio i. Jeg har set den i en speedbåd, og jeg kunne godt
tænke mig at finde sådan en til en projekt jeg har gang i, men jeg har søgt
og søgt og kan simpelthen ikke finde sådan en, og når jeg nu heller ikke ved
hvad den egentlig hedder gør det jo ikke nemmere!

Er der nogen der ved hvad den kaldes eller ligefrem hvor den kan købes?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh. Søren

Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-01-07 11:58

"Søren Christensen [8000]" <vibpils@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke ved hvad den egentlig hedder gør det jo ikke nemmere!
>
> Er der nogen der ved hvad den kaldes eller ligefrem hvor den kan købes?

Hej

Hvorfor ikke en "vandtæt" cd-radio:

http://www.buggiesunlimited.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=RDCUNVCDPLYR&Category_Code=radio_cc

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=4061&kid=8

Klappen du omtaler kan jeg ikke finde noget om!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : SørenH

Dato : 30-01-07 12:06

Leif Langgaard skrev:

> Hvorfor ikke en "vandtæt" cd-radio:

Det blir jo lidt dyrt hvis min navnebror har en radio i forvejen

Se Masnedø (www.mmc.dk) varenr. 678670 , "Over-top radio cover, hvid"
til 299 bananer, - det er vist den du leder efter ?!
Jeg er sikker på at alle de andre tilbehørspushere osse har lignende
udgaver.
Mvh
Søren Hedemand
Marie af Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 23:14

Citroen XM har en klap der dækker radioen + et hul til CD'erne. Det er dog
ikke gennemsigtigt, hvilket er bedre mht. tyveri risiko.

Poul B.-H

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 31-01-07 01:30

> Det blir jo lidt dyrt hvis min navnebror har en radio i forvejen

Nemli ja, og så er det altså ikke til brug i en båd Den skal nærmere
fungere som støvbeskytter end mod vandsprøjt til mit formål.

> Se Masnedø (www.mmc.dk) varenr. 678670 , "Over-top radio cover, hvid" til
> 299 bananer, - det er vist den du leder efter ?!

Jamen for dælen da, der var den jo! Det var ikke lige præcis sådan en model
jeg havde set, men nøjagtigt den samme funktion!

> Jeg er sikker på at alle de andre tilbehørspushere osse har lignende
> udgaver.

Kan være jeg lige lurer lidt rundt nu jeg har noget at søge på. "Over-top
radio cover" var ikke lige nogen af de ting jeg havde gættet på at sådan en
dims hed, hehe.

Men mange tak for inputtet, nu er jeg endelig på rette spor

Go' vind til alle jer sejlfolk!

Mvh. Søren