nye sejl fra tailand
Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 17-01-07 22:29

Hej ng
jeg har fundet denne hjemmeside fra Sverige og har fået tilbud på ny
rullegenua godt nok cross cut til ca. 10.000,00 kr. Er der nogen som kender
denne.
mvh Henrik Kolle

Fra : Venter på forår så j~

Dato : 17-01-07 22:43

"Henrik Kolle Rasmussen" <kollevvs@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har fundet denne hjemmeside fra Sverige og har fået tilbud på ny
> rullegenua godt nok cross cut til ca. 10.000,00 kr. Er der nogen som

Hej

Det kunne være smart, hvis du fortalte hvem det drejer sig om

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 17-01-07 22:48

det har du jo nok ret i
glemte linket http://www.segelhuset.com/

Fra : Filip Fiolka

Dato : 18-01-07 00:02

Hej alle samen

Måske det er nemere at købe den fra Polen..
Du kan købe 210 g /sqm 40 sql genua før 1000 Eur
Før example Sail Service (www.sailservice.pl)

Hilsen
Filip Fiolka

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 18-01-07 08:02

hvordan er kvaliteten

-henrik

Fra : Filip Fiolka

Dato : 18-01-07 13:40

> hvordan er kvaliteten

Hej
De laver sejler fra "Dimension Polyant - Germany" materialet for flere
polske sejlerbåde (cup både og store søbåde).
Jeg har sæt de og kan godt rekomendere. Problemet er bare at du skal vente
langt tid for de, fordi
de have mange kunder. Du kan ogsa prøve http://www.narwal.gd.pl/ - de er to
storeste, bedste sejl firmaer i Polen,

Filip Fiolka