Bådtest på supero 700
Fra : Allan Bertelsen

Dato : 17-01-07 17:35

Hej! Er der nogen der ligger inde med test af supero 700 evt. tegninger

Fra : Per Laursen

Dato : 17-01-07 21:35

Prøv Bådnyt 1974 nr 4 - dit bibliotek kan hjælpe dig med at skaffe det hjem.
(ref: http://www.guldborg-havn.dk/Bladindx/Bladindx.htm - en guldgrube)

Fra : Thomsen

Dato : 17-01-07 23:23

"Allan Bertelsen" <allanvb@privat.dk> skrev:
> Hej! Er der nogen der ligger inde med test af supero 700 evt. tegninger

Jeg fandt noget om Supero 800, som måske kan interessere:
http://tinyurl.com/2v54nf
--
) Hilsen Per
(

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 18-01-07 23:38

"Allan Bertelsen" <allanvb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej! Er der nogen der ligger inde med test af supero 700 evt. tegninger

hejsa
jeg har selv en supero 700. jeg har endnu ikke kunnet finde ret meget om
dem.
jeg skal snart på biblioteket og se hvad de har af test der. der var en der
skrev om at den er testet i bådnyt i 1974
har du selv sådan en båd ? jeg er interesseret i at høre fra andre supero
ejere
du er velkommen til at skrive til mig privat

mvh klaus nielsen