Form input fra seriel port
Fra : Bjarni Mortensen

Dato : 29-06-01 09:07

Hej,

Er det muligt at deffinere et <FORM>-felt til at tage input fra comuterens
serielle port (f.eks COM2) istedet for at input kommer fra tastaturet?

Jeg har et måleinstrument, med seriel kommunikation, hvis data jeg gerne vil
vise på en HTML-side.

/bjarni

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-06-01 12:26

On Fri, 29 Jun 2001 09:07:29 +0100, "Bjarni Mortensen"
<bjarni@mortensen.as> wrote:

>Jeg har et måleinstrument, med seriel kommunikation, hvis data jeg gerne vil
>vise på en HTML-side.

Du skal nok have fat i noget scripting værk.
Prøv at spørge her:

og/eller her:

--
Mvh. Stefan