Kan man overvåge al trafik på sin telefon
Fra : Crane

Dato : 29-06-01 06:59

Findes der en eller anden metode til at overvåge al trafik på sin
telefonlinje ? evt. en log fil fra teleselskabet (hvad koster det)eller via
sin diva og D-kanalen+ en pc ?

Jeg er interesseret i både ind og udgående. Længden af samtalen er i
princippet nok info.

Jens

Fra : cr

Dato : 29-06-01 11:46

Ja bed dit teleseskab om det, mange af dem sender det uopfordret med
regningen.

Fra : MBS

Dato : 01-07-01 14:57

Eller du kan ofre et omstillingsanlæg. Den Elmeg jeg har, kan sættes op til
at logge på alle lokalnumre og ind/udgående linier, ligesom man kan indlægge
prisen. I Tyskland kan man downloade disse priser til omstillingsanlægget,
hvilket mig bekendt ikke er muligt her i Danmark.

Michael