Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
forskel imellem Nikon D70-D70s
Fra : Flemming Aagaard

Dato : 30-01-07 16:06

Hej NG.
I annoncerne for brugt udstyr ser jeg ind imellem nogen der skriver at deres
D70 er opdateret til D70s.
Hvad er det lige man får i et D70s som ikke er i D70 udover selvfølgelig en
lidt større lcd.
venlig hilsen Flemming Aagaard

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 30-01-07 16:48

"Flemming Aagaard" <samleren@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres D70 er opdateret til D70s.
> Hvad er det lige man får i et D70s som ikke er i D70 udover selvfølgelig

D70s havde fået forbedret noget software, som man også kunne installere i en
"standard" D70, og derved var der kun skærmen som var forskellig. Softwaren
betød, at menuen kom til at få nogle andre farver, fokus blev forbedret (har
ikke kunne mærke forskel, men de siger de i hvert fald) og sådanne småting.

MVH
Thomas

Fra : Steen Larsen

Dato : 30-01-07 23:31

On 2007-01-30, Thomas Sass Pedersen <sass@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> ikke kunne mærke forskel, men de siger de i hvert fald) og sådanne småting.

Der er et par forskelle mere. Flashen kan udlyse en lidt bredere vinkel,
der er mulighed for at bruge en trådudløser, bedre eyecup - den på D70
falder af.
http://www.dpreview.com/news/0504/05042003nikond70s.asp#compared

Fra : Brian Lund

Dato : 31-01-07 07:14

> Hej NG.
> I annoncerne for brugt udstyr ser jeg ind imellem nogen der skriver at
deres
> D70 er opdateret til D70s.

De mener nok kun firmware opdateret, de andre forskelle kan de jo ikke
opdatere, medmindre de køber et D70s...

Brian