Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak P880 / Bilka ?.
Fra : KE Kofod

Dato : 29-01-07 16:27

Må jeg købe den, er der nogen der kender den ?.
+ og - ???.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-01-07 16:53

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> Må jeg købe den, er der nogen der kender den ?.
> + og - ???.
> Mvh.
> KE Kofod.

Hej

Der er nogle meget store plusser, men også en hel del minusser?

Læs selv her, især "side" 15.

2700,- er en del penge, der er mange alternativer!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-01-07 16:55

Og her er så linket

http://www.dpreview.com/reviews/kodakp880/

Fra : Hans

Dato : 29-01-07 16:53

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> Må jeg købe den, er der nogen der kender den ?.
> + og - ???.
> Mvh.
> KE Kofod.

Hvis du får lov af din mor, må du gerne købe den.

Fra : KE Kofod

Dato : 29-01-07 17:22

Hans skrev:
> "KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis du får lov af din mor, må du gerne købe den.

Ja, jeg har fået lov af min 73 år gamle mor.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-01-07 17:52

KE Kofod skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Må jeg købe den,

Ja - gerne for mig - jeg vil ikke have den

Prøv evt i enews:dk.fritid.foto.indkoeb hvor spørgsmål vedr. køb
af fotogrej hører hjemme.

Jan

Fra : Viggo Brøndegaard Ni~

Dato : 01-02-07 20:56

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev:

Ja, jeg kender det faktisk. Har købt eet til arbejdet, for at prøve det mere
af - vi bruger ret mange kameraer til foto af mindre testopstillinger.

Det er det eneste kamera jeg kunne finde, som har vidvinkel og samtidig har
dockingstation som tilbehør. Det betyder let opladning og samtidig
overførsel af fotos - tid er penge.

Imidlertid kan jeg dårligt vende mig til en digital søger - og ønsker meget
hellere en optisk søger. Vi har mange, som skal bruge kamera, og det har
lidt for mange avancerede indstillinger og synes lidt for kompliceret at
bruge for ukyndige. Den medfølgende software er ikke efter min smag. Kan
gemme nogle fotos uden indsat kort - men man kan ikke her få kamera til at
agere som disk via USB-stik uden kort - det var dårligt dokumenteret.

Så foreløbig fortsætter vi på arbejdet med gamle kamera af type Kodac DC280
(fra 2001) de er ret gode til vort formål: Solide, 2 Mb opløsning små
JPG-filer til rapporter og vidvinkel. Vi har efterhåndet købt mange brugt.

/Viggo