Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Canon værksted?
Fra : Thomas H.

Dato : 23-01-07 17:42

Jeg opdagede i dag til stor fortrydelse, at PW-Service ikke er
Canon-værksted mere
De nye er hhv. infocare.dk og cav.dk , er der nogle der har erfaringer med
dem?

....gad vide hvad der er sket, siden PW er blevet fyret?

Thomas H.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 23-01-07 17:54

On 2007-01-23, Thomas H. <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:
> Jeg opdagede i dag til stor fortrydelse, at PW-Service ikke er
> Canon-værksted mere
> De nye er hhv. infocare.dk og cav.dk , er der nogle der har erfaringer med
> dem?

PW-Service står nu stadig registreret som CPS Service;

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Garanti.asp

> ...gad vide hvad der er sket, siden PW er blevet fyret?

Der har været ret delte meninger om dem;

http://www.pressefotografforbundet.dk/phr/read.php?f=1&i=2322&t=2322

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Thomas H.

Dato : 23-01-07 17:56

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> PW-Service står nu stadig registreret som CPS Service;
>
> http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Garanti.asp

Jeg ringede til Canon helpdesk og de havde dem ikke blandt deres værsteder

> Der har været ret delte meninger om dem;
>
> http://www.pressefotografforbundet.dk/phr/read.php?f=1&i=2322&t=2322

ok..

Fra : Jan Boegh

Dato : 23-01-07 20:15

Thomas Kjær skrev i slrnercfdi.pg7.tk@irq.hestdesign.com dette:

> Der har været ret delte meninger om dem;
>
> http://www.pressefotografforbundet.dk/phr/read.php?f=1&i=2322&t=2322

Det var godt nok noget af en salve. Jeg troede ud fra indlæggene i
fotogrupperne at PW var en idyl. Det er jo lige før man nærmest kan komme
til at holde af Nikon DK's service i sammenligning.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Frøperspektiv:
http://jan.boegh.net/Album/Natur/skoven/slides/2006.09.23-12.47.16.html

Fra : Thomas Kjær

Dato : 23-01-07 21:09

On 2007-01-23, Jan Boegh <spamhater@nowhere> wrote:

> Det var godt nok noget af en salve. Jeg troede ud fra indlæggene i
> fotogrupperne at PW var en idyl. Det er jo lige før man nærmest kan komme
> til at holde af Nikon DK's service i sammenligning.

Som folk også skriver, er der ret delte meninger om dem. Personligt
har jeg kun gode erfaringer med dem.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : michael bs

Dato : 24-01-07 09:53

> Som folk også skriver, er der ret delte meninger om dem. Personligt
> har jeg kun gode erfaringer med dem.

Samme her. Kun gode erfaringer.

mvh Michael

Fra : MW

Dato : 25-01-07 12:20

"michael bs" <mbsfjerndette@ogfjerndettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:45b71e4e$0$3490$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her. Kun gode erfaringer.
>
> mvh Michael

Der er nok nogle af de "uheldige" fra ovenstående link der vil løbe ind i
problemer uanset hvor de henvender sig.

Jeg har også gode erfaringer med PW

mvh/MW

Fra : Jan Boegh

Dato : 24-01-07 18:27

Thomas Kjær skrev i slrnercqqq.pg7.tk@irq.hestdesign.com dette:

> Som folk også skriver, er der ret delte meninger om dem. Personligt
> har jeg kun gode erfaringer med dem.

Jo, jo - det var sådan set også det indtryk, jeg havde. Derfor forbløffer
det mig at kritikken er så barsk på pressefotografernes side. På den anden
side var jeg godt klar over at gruppens canonister som regel er
mærke-fetishister ))

(Går i dækning!)

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 23-01-07 18:10

On Tue, 23 Jan 2007 17:42:27 +0100, Thomas H. wrote:

> [...]
> dem?
>
> ...gad vide hvad der er sket, siden PW er blevet fyret?

Cav har købt PW Service(eller en del af det)
Se flg. pressemeddelse
http://www.cav.dk/Files/Filer/CAVPDFs/Pressemeddelelse.pdf
--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM

Fra : Thomas H.

Dato : 23-01-07 18:42

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> Cav har købt PW Service(eller en del af det)
> Se flg. pressemeddelse
> http://www.cav.dk/Files/Filer/CAVPDFs/Pressemeddelelse.pdf

Ok, lige umiddelbart virker det som om, at de burde have mest check på det
så...

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 23-01-07 18:51

On Tue, 23 Jan 2007 18:42:10 +0100, Thomas H. wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> Ok, lige umiddelbart virker det som om, at de burde have mest check på det
> så...

Personligt vil jeg ikke bruge infocare, da jeg har haft en noget dårlig
oplevelse med dem med en monitor.

Har en god oplevelse med CAV's afdeling i Viby J, hvor de færdiggjorde mit
kamera meget hurtigt da jeg fik et tilbud om en brugt 300mm 2.8 som jeg
kunne hente i Kbh om lørdagen.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 23-01-07 20:24

Jens Stadsgaard skrev:

> [...]
> kamera meget hurtigt da jeg fik et tilbud om en brugt 300mm 2.8 som jeg

Ja Tony hos Cav i Århus kan sit kram.

Tommy

Fra : Sidse

Dato : 23-01-07 19:35

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem?
>
> ...gad vide hvad der er sket, siden PW er blevet fyret?

Hej...

Bare for god ordens skyld er PW ikke fyret af Canon, PW valgte ikke at
forlænge
kontrakten da dette skulle koste stor udbygning af værksted, derfor
valgte PW at "sælge" sine Canon aktiviteter til C/AV. Der kommer 5
teknikkere fra PW
med til C/AV, de starter i Valby her til den 1.

Sidse

Fra : rAnders

Dato : 23-01-07 20:04

> [...]
> dem?
>
> ...gad vide hvad der er sket, siden PW er blevet fyret?

Hold dig fra Infocare, det tog mig 3 månede at få rep. mit canon kamera. Jeg
kunne ikke engang få svar på mails før den sidste uge inden det var færdigt.
Canon svarerede heller ikke på mails. (repareret under garantien).

Søren.