Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Teleskærm
Fra : Per

Dato : 15-01-07 22:31

Jeg har en del gamle super8 film som jeg gerne vil have overspillet til dvd.
Jeg har fundet flere forskellige "kasser" som skulle kunne gøre dette. Jeg
satser på en løsning hvor jeg selv kan gøre det (har DV kamera + fremviser
til de gamle film).

Er der en som har en teleskærm jeg kan købe / låne /leje til at overspille
båndene på? - Alternativt hvor kan jeg købe en ny til en fair pris?

mvh Per Sørensen

(Husk at skrive mit fornavn som mailadresse foran @overmarken_DK

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 15-01-07 23:01

Per formulerede spørgsmålet:

> Er der en som har en teleskærm jeg kan købe / låne /leje til at
> overspille båndene på? - Alternativt hvor kan jeg købe en ny til en fair
> pris?

Jeg har en fra Hama, kun brugt få gange. Hvad er en fair pris?
Jeg kan ikke huske hvad min kostede.

Ved mail udskift invalid med dk

Asbjørn M. Nielsen