Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste lommekamera lige nu i 2000,- kr kla~
Fra : Bianca 27

Dato : 07-01-07 21:24

Hejsa

Da min hustru synes at mit Sony DSC-.H1 er et skrummel at bruge -
selvom det tager fantastiske billeder, er jeg på jagt efter et
lommekamera.

Jeg har ikke de store krav til pixel, omkring 5 mio er rigeligt. Vil
gerne have lidt mere end de standard 3x Zoom. Gerne med nogle manuelle
indstillingsmuligheder.

Har tidligere haft et Olympus MJU 300 som vel nærmest blev slidt op,
men jeg synes de nye i mju serien får noget blandede bedømmelser. Var
faktisk lun på MJU 700. Men den skulle være ringe.

Har også tænkt på Panasonic DMC-FX01 med Leica objektiv - det skulle
være et fornuftigt valg.

.......men men det er jo en jungle at finde rundt i, så derfor vil jeg
gerne have lidt valgmuligheder.

Hvorfor er det at kvaliteten svinger så meget fra den ene model til
den anden fra samme firma, man foranlediges jo til at tro de ikke selv
tester dem inden de bliver sat i produktion.

Kunne godt tænke mig et bud på gensalgsprisen på mit Sony cam.

vh Henrik

Fra : Leif Langgaard

Dato : 07-01-07 22:15

"Bianca 27" <henrik@bianca27.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa

> Da min hustru synes at mit Sony DSC-.H1 er et skrummel at bruge -
> selvom det tager fantastiske billeder, er jeg på jagt efter et
> lommekamera.

Hej, der er en speciel gruppe netop til dit spørgsmål!

God jagt

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : rAnders

Dato : 07-01-07 22:22

> [...]

>lommekamera.
>......men men det er jo en jungle at finde rundt i, så derfor vil jeg

dk.fritid.foto.indkøb

>Kunne godt tænke mig et bud på gensalgsprisen på mit Sony cam.

dk.marked.privat.foto

Søren

--
ISO is all