Arghh - nogen der kender "Binny"???
Fra : Ann K.

Dato : 28-06-01 21:57

Hejsa.
Så har jeg endelig fundet noget, der *måske* kan bruges til at transportere
Dise rundt på min scooter. Et arrangement der kaldes "Binny Bike" - nogen
her der kender til det??? Allerhelst give mig et link, så jeg kan se
tingesten... Har kun en meget gnidret telefax (uden afsender!) at holde mig
til... og det er altså sin sag at begynde at bestille noget hjem, som måske
ikke kan bruges! Især til den pris jeg har fået opgivet, ca 500 kroner...
Jeg kan ikke finde noget ved at søge på Jubii eller Yahoo...
Håber virkelig at det er det, jeg har ledt efter... Dise (sheltie) er altså
for stor til at putte i en taske - og de bløde tasker, som man ser til
bustransport o.lign,. stoler jeg heller ikke på, når vi taler om at vovse
skal være sikker under kørslen...

På forhånd tak, Ann

Fra : Ann K.

Dato : 28-06-01 22:03

Øhhh - glemte at fortælle at Dise fylder 1 år om 16 dage... det ville jo
være den perfekte fø's'da'sgave
Ann

Fra : J:o\)hn

Dato : 28-06-01 22:23

"Ann K." <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for stor til at putte i en taske - og de bløde tasker, som man ser til
> bustransport o.lign,. stoler jeg heller ikke på, når vi taler om at vovse

Hej Ann .

Der er noget der hedder Binny Cykeltransportkasse.

Den kan findes på: http://www.kw.dk/indhhund.htm under
"Bure og Transportkasser".

Nethygge til dig.
John
www.nethundeguiden.dk
www.nethundeguiden.dk/post2.asp

Fra : Ann K.

Dato : 28-06-01 23:10

Tusind tak John... det var lige det jeg søgte...
Glemte vist også at det snart er _min_ fø's'da... Dise og jeg må vel slå
vores gaver sammen!!!
Mvh Ann