3 dage tilbage
Fra : coppi

Dato : 28-06-01 21:43

Nu er der heldigvis kun 3 dage tilbage hvor Røskva er højløbsk.
Det er hårdt at se på sådan en frustreret hanhund de 2 gange om året.
Heldigvis spiser han , så det er da en trøst.
Og når han så må sove ved siden af mig , så går det uden hyl og skrig.
Så gamle Røskva sover i stuen,det er hun ikke så vild med , men finder sig
dog pænt i det.
Vi har prøvet at bytte,men så hyler han hele natten.
Er der nogen her der har geniale ideer,så viderebring dem endelig.
coppi

Fra : Stine

Dato : 28-06-01 23:11

Hej.
Giv din tæve klofyl-tabletter ( kan købes i Matas)
Start helst lidt før løbetiden starter. Det virker på mine tæver, så de er
knap så interessante for hanhundene.
Men du skal selvfølgelig stadig holde dem adskilt.

Jeg har investeret i et børnegitter, osm sættes i spænd mellem to døre,
hundene kan se og snus, men ikke parre. Ide ????

Samtidig slipper jeg for beskidte hudne i stuen !!!! Og derved skulle mit
nye gulvtæppe gerne holde bare et halvt år længere - nå ja, , og kattene kan
få lidt fred også *GGG*